Przetargi.pl
Wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych i czynności transportowych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku przy ul. Mikołaja Kopernika 28 i ul. Obrońców Wybrzeża 4 oraz ul. Jana Pawła II 1a

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Profesora Lotha 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8428471 w.436 , fax. 059 8428471 w.436
  • Data zamieszczenia: 2011-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku
    ul. Profesora Lotha 26 26
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8428471 w.436, fax. 059 8428471 w.436
    REGON: 77090151100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych i czynności transportowych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka w Słupsku przy ul. Mikołaja Kopernika 28 i ul. Obrońców Wybrzeża 4 oraz ul. Jana Pawła II 1a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie kompleksowych zabiegów sanitarno-higienicznych i czynności transportowych w obiektach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Janusza Korczaka przy ul. Obrońców Wybrzeża 4, Mikołaja Kopernika 28 oraz ul. Jana Pawła II 1a w Słupsku - w ilości 13 835,74m? miesięcznie 2. Sprzątana powierzchnia będzie stopniowo pomniejszana z uwagi na planowaną przeprowadzkę do obiektów przy ul. Hubalczyków 1. W związku z powyższym Zamawiający dokona zapłaty za rzeczywiście sprzątaną powierzchnię. O planowanym wyłączeniu powierzchni ze sprzątania Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie na co najmniej 7 dni przed planowanym wyłączeniem. Uprawnionym do wyłączenia powierzchni ze sprzątania jest Zamawiający. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w następujących załącznikach: 3.1. Wykaz powierzchni komórek organizacyjnych przeznaczonych do sprzątania określa Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Zakres usług oraz obowiązki wykonawcy określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Zakres obowiązków wykonawcy w zakresie transportu wewnętrznego określa Załącznik nr 3 do SIWZ. 3.4. Porządek dnia w komórkach organizacyjnych określa Załącznik nr 4 do SIWZ. 3.5. Strefy higieniczne określa Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.6. Wymagania dotyczące preparatów myjących i dezynfekcyjnych określa Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga aby transport odpadów i brudnej bielizny realizowany był przez wyodrębniony personel. 5. Do realizacji usług wykonawca gwarantuje stałą dostępność: 5.1. papieru toaletowego 5.2. ręczników jednorazowych okrągłych i ZZ 5.3. worków na odpady komunalne i niebezpieczne 5.4. środków i preparatów myjących i dezynfekujących 5.5. szczotek i pojemników na preparaty dezynfekcyjne do WC 5.6. dozowników na mydło w płynie i środki dezynfekcyjne w przypadku ich uszkodzenia w trakcie realizacji usługi 5.7. podajników na papier toaletowy i ręczniki jednorazowe papierowe w przypadku ich uszkodzenia w trakcie realizacji usługi 5.8. profesjonalnych wycieraczek na obuwie 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 90.90.00.00-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 85.11.20.00-7 - Dodatkowe usługi szpitalne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 10 000,00PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach