Przetargi.pl
Kompleksowe sprzątanie w obiektach należących lub dzierżawionych przez Zamawiającego

Gminny Ośrodek Turystyki i Sportu sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-250 Gniewino, ul. Sportowa 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6706698 , fax. 058 6706342
  • Data zamieszczenia: 2010-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Turystyki i Sportu sp. z o.o.
    ul. Sportowa 1 1
    84-250 Gniewino, woj. pomorskie
    tel. 058 6706698, fax. 058 6706342
    REGON: 22053098600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczona odpowidzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe sprzątanie w obiektach należących lub dzierżawionych przez Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1. Kompleksowym sprzątaniu obiektów należących lub dzierżawionych przez Zamawiającego w tym: pływalnia kryta w Gniewinie, Hala sportowo - widowiskowa w Gniewinie, budynek Gminnego Ośrodka Turystyki i Sportu w Gniewinie, szatniowiec przy Stadionie Gminnym w Gniewinie. . Obowiązki te będą realizowane poprzez: I. Budynek Gminnego Ośrodka Turystyki i Sportu w Gniewinie. 1.1.Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynku GOTiS w Gniewinie Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg - codziennie Odkurzanie wykładzin dywanowych - codziennie Sprzątanie biurek, przecieranie kurzu z mebli, stolików, parapetów, krzeseł - codziennie Opróżnianie i mycie popielniczek - codziennie Opróżnianie koszy, wymiana wkładów foliowych - codziennie Mycie powierzchni oszklonych - codziennie Czyszczenie grzejników - 1 raz tygodniu Wycieranie drzwi, klamek i słuchawek telefonicznych - 1 raz w tygodniu Pranie wykładziny dywanowej - 1 raz w roku Mycie okien - 3 razy w roku Pranie firanek - 2 razy w roku Czyszczenie żaluzji - 1 raz w roku 1.2. Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg (glazura) - codziennie Mycie i dezynfekcja ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, muszle, pisuary, baterie umywalkowe) - codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Uzupełnianie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, kostki zapachowe) - codziennie Mycie okien - 3 razy w roku Mycie drzwi - 1 raz w tygodniu 1.3. Sprzątanie sal konferencyjnych, pomieszczeń socjalnych, kuchni: Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg - codziennie Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych - codziennie Sprzątanie biurek, przecieranie kurzu z mebli, stolików, parapetów, krzeseł - codziennie Czyszczenie grzejników - 1 raz tygodniu Wycieranie drzwi, klamek i słuchawek telefonicznych - 1 raz w tygodniu Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Mycie okien - 3 razy w roku Pranie firanek - 2 razy w roku Sprzątanie kuchni - codziennie Pastowanie parkietów - 1 raz w miesiącu Zmywanie naczyń po uroczystościach i imprezach organizowanych przez Zleceniodawcę Pielęgnacja kwiatów znajdujących się w obiekcie II. Sprzątanie pływalni krytej: Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg - codziennie Mycie powierzchni oszklonych - codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Czyszczenie grzejników - 1 raz w tygodniu Wycieranie drzwi, klamek - 1 raz w tygodniu Mycie okien - 3 razy w roku Codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: zamiatanie, mycie i dezynfekcja twardych podłóg (glazura), mycie i dezynfekcja ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, muszle, pisuary, baterie umywalkowe) Uzupełnianie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne (papier toaletowy, mydło w płynie, kostki zapachowe) Ciągłe utrzymanie czystości w szatniach: wycieranie szafek, zmywanie płaskich powierzchni podłóg, utrzymanie czystości i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i pryszniców Ciągłe utrzymanie czystości w pomieszczeniach odnowy biologicznej tj.: sauna i hydromasaż oraz w pomieszczeniach przylegających do nich (łazienki, szatnia) Sprzątanie antresoli - zamiatanie i mycie powierzchni płaskich oraz oszklonych - codziennie Mycie powierzchni płaskich w maszynowni - 1 raz w tygodniu Utrzymanie czystości obejścia budynku oraz opróżnianie koszy i wymania wkładów foliowych - codziennie III. Sprzątanie hali widowiskowo - sportowej: 3.1 Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych i szatni: Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg (glazura) - codziennie Mycie i dezynfekcja ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, muszle, pisuary, baterie umywalkowe) - codziennie Mycie luster- codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Uzupełnianie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie, kostki zapachowe) - codziennie Mycie glazury na ścianach w łazienkach i kabinach prysznicowych - 1 raz w tygodniu Mycie okien - 3 razy w roku Mycie drzwi - 1 raz w tygodniu Sprzątanie 2-ch klatek schodowych - codziennie 3.2. Sprzątanie hali Zamiatanie płaskich powierzchni parkietu - codziennie Mycie płaskich powierzchni parkietu - 1 raz w tygodniu Mycie drzwi - 1 raz w tygodniu Odkurzanie i mycie trybun - w tym; podłogi, krzesełka, balustrady wraz z powierzchniami szklanymi - po każdym meczu i innej imprezie kulturalno - sportowej Czyszczenie grzejników - 1 raz w tygodniu 4. Sprzątanie budynku szatniowca na Stadionie Gminnym: Zamiatanie i zmywanie płaskich powierzchni podłóg - codziennie Odkurzanie wykładziny dywanowej - codziennie Opróżnianie koszy i wymiana wkładów foliowych - codziennie Czyszczenie grzejników - 1 raz w tygodniu Mycie drzwi, klamek - 1 raz w tygodniu Mycie okien - 3 razy w roku sprzątanie pomieszczeń sanitarnych: zamiatanie i mycie twardych podłóg (glazura), mycie ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, muszle, pisuary, baterie umywalkowe) mycie luster - codziennie Mycie glazury na ścianach w łazienkach i kabinach prysznicowych - 1 raz w tygodniu Uzupełnianie i przecieranie na wilgotno pojemników na materiały eksploatacyjne (papier toaletowy, mydło w płynie, kostki zapachowe) Ciągłe utrzymanie czystości w szatniach: wycieranie szafek, zmywanie płaskich powierzchni podłóg, utrzymanie czystości i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i pryszniców 5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych , myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektów w stałej czystości, a w szczególności: 1) papieru toaletowego, (wielkość rolki dopasowana do pojemników); 2) ręczników papierowych w listkach, 3) mydła w płynie 4) środków myjących, czyszczących, dezynfekujących Środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy będą posiadały wymagane atesty, zezwalające na stosowanie ich w Polsce. Wszystkie w/w produkty będą należytej jakości. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia swoim pracownikom estetycznej odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej- zgodnie z przepisami i zasadami BHP. 6. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do: 1).zapewnienia dyżurów serwisu sprzątającego w przypadku okazjonalnych potrzeb Zamawiającego 2). wykonywania innych czynności, koniecznych do utrzymania czystości w obiekcie. 7. Godziny wykonywania czynności sprzątania muszą być dostosowane do specyfiki funkcjonowania w/w obiektów zarówno w dni robocze jak i niedziele i święta w czasie ustalonym przez Zamawiającego i Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniewino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach