Przetargi.pl
Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31)32, w okresie 12 miesięcy.

Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3419348 , fax. 058 3419348
  • Data zamieszczenia: 2013-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny ZOZ
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 2 2
    80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3419348, fax. 058 3419348
    REGON: 19190691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpo.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31)32, w okresie 12 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku: B Wojewódzkiego Centrum Onkologii w Gdańsku, przy Al. Zwycięstwa 31)32 w okresie 12 miesięcy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ, pkt. II.) 1)Do zakresu wykonywanej usługi należy sprzątanie i dezynfekcja wszystkich pomieszczeń Centrum w budynku B, polegające na: - sprzątaniu i dezynfekcji: bieżącym i interwencyjnym - sprzątaniu i dezynfekcji: cotygodniowym - sprzątaniu i dezynfekcji: dwukrotnym w ciągu roku 2) Czynności wykonywane będą na podstawie cotygodniowych, ścisłych ustaleń z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, zgodnie z obowiązującym grafikiem, przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku, po zakończonej pracy tj. od ok. godz. 16:00) oraz w przypadku Bloku Operacyjnego i Oddziału Chemioterapii- na bieżąco, w godzinach pracy obu oddziałów (dwie osoby sprzątające). 3) W przypadku stwierdzenia ogniska epidemiologicznego, przedmiotowa usługa będzie wykonywana zgodnie z obowiązującymi procedurami, w ścisłym uzgodnieniu z Pielęgniarką epidemiologiczną. 4) Strefę wysokiego zagrożenia epidemiologicznego stanowi Blok Operacyjny i Oddział Chemioterapii. Przedmiot zamówienia będzie realizowany wg poniższego zestawienia: Miejsce wykonywanych prac Powierzchnia /m.kw PARTER Zespół wejściowy (rejestracja i szatnia) 42,63 + 38,00 (część dobudowana) Pomieszczenia dla pracowni RTG 47,91 Gabinety lekarskie 50,14 Laboratorium 75,23 Pracownia Diagnostyki Obrazowej(wraz ze sprzętem; rezonans magnetyczny, tomograf komputerowy, RTG) 370,00 Pomieszczenia Zaplecza (szatnia dla pielęgniarek, łazienka i pomieszczenia gospodarcze) 170,03 Powierzchnie wspólne (magazyny-2 pomieszczenia) 143,99 I PIĘTRO Poradnia Onkologiczna 197,04 Oddział szpitalny - Chemioterapia 159,99 Powierzchnie pomocnicze (magazyny- 2 pomieszczenia) 96,42 Oddział Dzienny Chemioterapii 300,00 Ciągi komunikacyjne 95,00 II PIĘTRO Poradnia rehabilitacyjna 137,15 Pomieszczenie pomocnicze 93,11 Blok Operacyjny (wskazane jest oddelegowanie jednej osoby sprzątającej na Blok operacyjny - godziny pracy będą ustalane na bieżąco, zgodnie z potrzebami Zamawiającego i w ścisłym uzgodnieniu z wyznaczonym pracownikiem Zamawiającego) 223,00 III PIĘTRO -strona prawa: Poradnia laryngologiczna, Poradnia chirurgiczna, Poradnia gastroenterologiczna, łazienka dla personelu , łazienka dla pacjentów i łazienka dla inwalidów - strona lewa: 6 gabinetów lekarskich, Poradnia zdrowia psychicznego, łazienka dla personelu i łazienka dla pacjentów 466,78 IV PIĘTRO pomieszczenia biurowe, ciągi komunikacyjne, hole, klatka schodowe, toalety, łazienki ,szartnie,sala konferencyjna, pomieszczenia socjalne, badania kliniczne 444,97 Łączna powierzchnia wszystkich pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia wynosi 3 015,39 m2. Szczegółowe zestawienie asortymentu objętego usługą: drzwi, okna, toalety, umywalki, kompakty, kosze na śmieci, krzesła, ławki, kozetki, łóżka, szafki trzyłóżkowe, fotele do chemioterapii, siedziska do pobierania krwi, taborety, stoliki medyczne, blaty, stojaki do kroplówek, powierzchnie płaskie, pozostałe meble, lampy (jarzeniowe, powierzchniowe, bakteriobójcze), lustra, powierzchnia przeszkleń wewnętrznych, dozowniki na mydło, podajniki na ręczniki ZZ (do dozowników Zamawiającego firmy TORK), grzejniki, panele.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach