Przetargi.pl
Wykonywanie kompleksowej obsługi inżyniersko-finansowej projektu pn.: Internet dla mieszkańców Gminy Czerwieńsk - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu

Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 66-016 Czerwieńsk, Rynek 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3278565 , fax. 068 3278091
  • Data zamieszczenia: 2012-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta
    Rynek 25 25
    66-016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
    tel. 068 3278565, fax. 068 3278091
    REGON: 00052879300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie kompleksowej obsługi inżyniersko-finansowej projektu pn.: Internet dla mieszkańców Gminy Czerwieńsk - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej obsługi inżyniersko - finansowej projektu pt.: Internet dla mieszkańców Gminy Czerwieńsk - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inowacyjna Gospodarka Dotacje na Innowacje. Inwestujemy w Waszą przyszłość. Oś Priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki. Działanie 8.3 .Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. 1. Zakres czynności obsługi inżyniersko - finansowej projektu (dalej - OIFP) przez cały czas trwania umowy obejmować będzie: 1) obsługę inżynierską projektu, tj.: przygotowywanie informacji o przebiegu realizacji przedsięwzięcia oraz postępie prac budowlano-montażowych, sprawowanie nadzoru inwestorskiego oraz nadzoru nad harmonogramem projektu, przygotowywanie protokołów zdawczo-odbiorczych, ścisła współpraca z Zamawiającym w celu koordynacji i planowania robót budowlanych; 2) obsługę finansową projektu, tj.: finansowe rozliczanie cząstkowe oraz końcowe, przygotowywanie sprawozdawczości finansowej i merytorycznej w wyznaczonym w terminie wyznaczonym przez Władzę Wdrażającą Programy Europejskiej, monitorowanie, kontrola prawidłowości i terminowości wykonywania zadań przewidzianych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, nadzór kosztów, 3) nadzorowanie poprawności prowadzenia szkoleń organizowanych dla odbiorców końcowych pod względem zasad i treści merytorycznej oraz metod prowadzenia szkolenia przez wykonawcę budowy systemu ( w tym również uzgadnianie programu szkolenia co do treści, metod i warunków szkolenia ). 1.1 Zakres czynności przewidywanych do wykonywania w ramach umowy o obsługę inżyniersko - finansową projektu ( dalej - OIFP ). 1.1.1 Do głównych zadań OIFP będzie należało przez cały czas trwania umowy: 1) koordynowanie i nadzorowanie procesu inwestycyjnego, zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym, koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego oraz organizacja narad w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie; 2) reprezentowanie przed instytucjami i urzędami związanymi z wdrażaniem zadań inwestycyjnych (PINB, Straż Pożarna, Państwowy Powiatowy i Wojewódzki Inspektorat Sanitarny, Państwowa Inspekcja Pracy, DODP, itp.) i każdą inną instytucją oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność; 3) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub po wykonaniu prac budowlanych; 4) analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanych inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań; 5) współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją umowy obejmującą zakres na roboty budowlane. 1.1.2 Ogólne obowiązki OIFP: 1) OIFP wykonując swoje czynności działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. 2) ma obowiązek informować Zamawiającego poprzez składanie pisemnych sprawozdań raz na miesiąc z przebiegu realizacji inwestycji budowlanych, projektowania i budowy oraz wdrażania systemu szerokopasmowego dostępu do internetu ( dalej - system ) oraz działać zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. 3) będzie zobowiązana do ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu koordynacji i planowania budowy całego systemu, a w szczególności do : a) sprawdzenia i zaopiniowania koncepcji przedprojektowych obejmujących : badania propagacyjne dla ustalenia ilości wież dystrybucyjnych/masztów antenowych, rozmieszczenie i budowę wież dystrybucyjnych/ masztów antenowych ( dla kompleksowego opracowania projektów i wybudowania wież wg wymagań PF-U ), budowę systemu i sposób jego wdrożenia, zasady i sposób uruchomienia systemu ( w tym również wszelkie działania wynikające z wytycznych Prezesa UKE ), szkolenia dla odbiorców końcowych. 4) OIFP ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność: a) za wszelkie szkody będące następstwem nienależytego wykonania lub niewykonania czynności objętych umową z Wykonawcą systemu, które będą następstwem nienależytego wykonania jego usługi, za które odpowiada (należyte wykonanie ocenia się w granicach przyjętych dla umów starannego działania), w których Zamawiający nie poniósł szkody, b) za wszystkie wykonane czynności należące do obowiązków OIFP 5) Od OIFP wymagane jest stałe utrzymanie jednej osoby posiadającej stosowne pełnomocnictwa do kontaktu z Zamawiającym oraz podejmowania działań bieżących związanych z realizacją zamówienia aż do zakończenia i wdrożenia systemu. OIFP zapewni obecność wskazanej osoby przez cały okres wykonywania tych prac. 6) OIFP zapewni płynne wykonywanie systemu, a w tym : a) bieżący kontakt z projektantami w okolicznościach wymagających zmian lub dostosowania dokumentacji projektowej do aktualnej sytuacji, b) wnioskowanie do Zamawiającego najlepszych dla budowanego systemu rozwiązań w sytuacjach wymagających zmian lub uzupełnień dokumentacji projektowej, c) w uzasadnionych i dopuszczonych w umowie lub przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych okolicznościach wymagających wykonania zamówień dodatkowych lub rozwiązań zamiennych, przygotowania procedury postępowania o wykonanie robót lub zamiennych lub zamówień dodatkowych. 1.1.3 Obowiązki OIFP w zakresie obsługi finansowej projektu: Do obowiązków OIFP w zakresie obsługi finansowej należeć będą następujące zadania: 1) kontrola i dyscyplina wydatków, 2) ocena poprawności sporządzanych dokumentów finansowych przez Wykonawcę systemu, 3) sprawozdawczość oraz przygotowanie wniosków o płatność dla Zamawiającego w terminach i w formie wymaganej przez Instytucję Zarządzającą, 4) kontrolowanie rozliczeń wykonanych robót, dostaw i usług, 5) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości oraz opóźnień w rozliczeniach, 6) monitorowanie postępu wykonywania systemu pod względem finansowym, 7)sporządzanie dla Zamawiającego sprawozdań rzeczowo - finansowych wymaganych przez Instytucję Zarządzającą, 1.1.4 Obowiązki OIFP w zakresie obsługi inżynierskiej projektu: 1) dokonuje zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego, 2) przekazuje w imieniu Zamawiającego teren budowy, 3) jest przedstawicielem Zamawiającego na budowie upoważnionym do podejmowania decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych tej budowy w ramach dokumentacji projektowej i Prawa budowlanego oraz umowy o jej realizację, 4) wprowadza w uzgodnieniu z Zamawiającym, autorem projektu i kierownikiem budowy poprawki w dokumentacji projektowej, 5) rejestruje w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego i przekazuje kierownikowi budowy dziennik budowy wraz z wypełnioną częścią tytułową, 6) przekazuje protokolarnie Wykonawcy robót budowlanych teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim urządzeniami, 7) sprawuje kontrolę przebiegu budowy w zakresie niezbędnym do zabezpieczenia interesów Zamawiającego, a w szczególności: a) kontroluje jakość wykonanych robót, wbudowanych elementów i stosowanych materiałów, zgodność robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy i przyszłego użytkowania oraz zasadami wiedzy technicznej, b) kontroluje zgodność wykonania robót z dokumentacją projektową i umową, c) kontroluje zgodność przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem, d) kontroluje jakość i wartość wykonanych robót w trakcie realizacji i przed odbiorem zakończonego przedmiotu umowy lub jakiejkolwiek jego części skończonej, e) kontrolować prawidłowość prowadzenia dziennika budowy i dokonuje w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, f) kontroluje budowę co najmniej raz w tygodniu, a jeżeli wykonywane będą roboty konstrukcyjne i branżowe, to i częściej co potwierdza wpisem do dziennika budowy, g) prowadzi narady koordynacyjne na budowie z udziałem Wykonawcy robót, Zamawiającego (projektanta - jeżeli taka będzie potrzeba) oraz wszystkich inspektorów nadzoru, co najmniej raz na dwa tygodnie i sporządza protokół dla Zamawiającego, h) rozstrzyga w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, i) każdorazowo zawiadamia właściwy organ nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, j) sprawdza i przyjmuje roboty podlegające zakryciu lub znikające, k) stwierdza wykonanie przez służbę geodezyjną pomiarów inwentaryzacyjnych, a także sprawdza zgodność usytuowania obiektów z projektem budowlanym, l) uczestniczy w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach i odbiorach instalacji i urządzeń, m) potwierdza w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu/obiektów lub jego/ich części do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy, n) sprawdza kompletność przedstawianych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru oraz dołącza do nich opracowaną przez siebie ocenę jakościową wraz z jej uzasadnieniem, o) gromadzi i przechowuje materiały analityczne niezbędne do rozliczenia wykonanych robót i oceny osiągniętych efektów rzeczowych lub gospodarczych, p) uczestniczy w czynnościach odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, q) przejmuje od kierownika budowy dziennik budowy i przekazuje go Zamawiającemu, r) przyjmuje od Wykonawcy robót budowlanych książkę obiektu i przekazuje ją wypełnioną Zamawiającemu, s) uczestniczy w komisjach do stwierdzenia ujawnionych wad oraz kontroluje usunięcie tych wad przez Wykonawcę, t) nadzoruje złożenie wniosku o zakończeniu robót wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem opiniami i uzgodnieniami w celu złożenia go do organu nadzoru budowlanego, u) składa w imieniu Zamawiającego ( po uzyskaniu odpowiedniego upoważnienia do reprezentowania Zamawiającego przed organami ) wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie wykonanego obiektu, a w przypadku stwierdzonych uchybień podczas kontroli, wykonuje wszelkie wymagane czynności wobec wykonawcy robót o usunięcie stwierdzonych wad, v) bieżąco raportuje pisemnie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach i przygotowuje przedmiotową informację dla Instytucji Zarządzającej, w) prowadzi na bieżąco dokumentację fotograficzną z realizacji umowy o roboty budowlane w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych (Zdjęcia będą szczegółowo opisane i zarchiwizowane w formacie cyfrowym na nośniku DVD lub CD), x) akceptowanie wszystkich prób i badań przy oddaniu obiektów budowlanych do eksploatacji, y) udział w przekazaniu przez Wykonawcę robót obiektów do eksploatacji, z) zebranie od Wykonawcy wszystkich dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów, aa) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 1.1.5 Inne obowiązki OIFP: 1) obsługa kontroli ekspertów Komisji Europejskiej i przedstawicieli Podmiotów odpowiedzialnych za realizację projektu w zakresie swoich praw i obowiązków, 2) udział jako doradca inżyniersko-finansowy w spotkaniach wymaganych przez Instytucje finansujące projekt, 3) ocenianie i rozstrzyganie sporów między Wykonawcą systemu i w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów oraz ewentualny udział w postępowaniach rozjemczych, 4) udział w kwalifikacji kosztów - przedstawienie propozycji kwalifikacji kosztów w poddziale środki trwałe i rodzaj kosztów, kwalifikowalność wydatków UE, 5) sprawdzenie zgodności dostaw w zakresie zgodności z SIWZ i sprawdzenie kompletności dostaw pod względem atestów i gwarancji, 6) obsługa dokumentacyjna odbioru dostaw, przygotowywanie protokołów odbioru dostaw i wszelkich niezbędnych dokumentów, 7) stwierdzenie wad lub nieprawidłowości w dostawach, 8) nadzór nad realizacją robót zgodnie z harmonogramem i w razie odstępstw żądanie od Wykonawcy modyfikacji harmonogramu koniecznej do ukończenia robót we właściwym terminie, 9) ciągłe monitorowanie wykonywania systemu przez podwykonawców, a w szczególności: a) posiadanie wiedzy na temat wykonywania czynności przez podwykonawców i nadzorowanie dokonywania wpisu do dziennika budowy o wykonywaniu robót przez konkretnego podwykonawcę, b) nadzorowanie poprawności wprowadzenia podwykonawców do realizacji robót budowlanych, a zwłaszcza stwierdzania zawarcia umów o podwykonawstwo wg zatwierdzonego projektu umowy, c) kontrolowanie rozliczeń pomiędzy wykonawcą, a podwykonawcami wg zasad określonych w umowach, a w przypadku stwierdzenia uchybień w tym zakresie, natychmiastowe meldowanie o tym Zamawiającemu z wnioskiem o sposób naprawienia sytuacji. 10) zebranie i sprawdzanie od Wykonawcy systemu dokumentacji, którą on wykona i przygotuje, a zwłaszcza : a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji. 11) udokumentowanie daty, z którą Wykonawca wypełnił swoje obowiązki wykonania i zakończenia wykonywania systemu oraz usunięcia wszelkich stwierdzonych usterek w robotach, dostawach i usługach, 12) dochodzenie od Wykonawcy budowy systemu kar za nienależyte lub nieterminowe wykonanie umowy oraz dopilnowanie usunięcia ujawnionych wad w okresie rękojmi za wady.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czerwiensk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach