Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzózka ogłasza przetarg
- Adres: 66-626 Dychów, Brzózka 50
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3917874 , fax. 068 3838335
- Data zamieszczenia: 2015-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Brzózka
Brzózka 50 50
66-626 Dychów, woj. lubuskie
tel. 068 3917874, fax. 068 3838335
REGON: 97004011000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie nowej siedziby Nadleśnictwa. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Budowa nowej siedziby Nadleśnictwa w Brzózce. (w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, teletechnicznych niskoprądowych, drogowej,wiertniczej oraz telekomunikacyjnej) Szczegółowa charakterystyka zadania objętego nadzorem: Budynek zaprojektowano jako dwuskrzydłowy w kształcie litery L. Skrzydła budynku zlokalizowane na kierunku północ-południe i wschód-zachód. W narożniku wewnętrznym od strony południowo-zachodniej wejście główne do budynku. Nad wejściem podcień wytworzony poprzez zadaszony taras wyjściowy z poddasza wsparty na dwóch słupach. Od strony południowej na poddaszu przy sali konferencyjnej taras z zadaszeniem wytworzonym przez połacie dachowe stanowiący rodzaj loggii w ścianie szczytowej. Bryła nawiązuje formą i detalem do istniejącej zabudowy mieszkaniowej z dachami stromymi dwuspadowymi oraz do funkcji obiektu. Długości poszczególnych boków: Długość boków budynku - 28,10 m i 27,20m Szerokość boków - 11,60m Wysokość - 11,12 m (od poziomu terenu do kalenicy). Powierzchnia użytkowa - 780,49 m2 w tym: - przyziemie - 427,97 m2 - piętro - 352,52 m2 Funkcja podstawowa - pomieszczenia administracyjno-biurowe dla pracowników nadleśnictwa, gabinety nadleśniczego i zastępcy wraz z sekretariatem i pokojem kontroli oraz sala konferencyjna. Funkcja pomocnicza: socjalna - pomieszczenia higieniczno-sanitarne i pomieszczenie socjalne, uzupełniająca - archiwum, kancelaria tajna, magazyn broni, kasa, techniczna i gospodarcza: - kotłownia, serwerownia, wentylatorownia, pom. porządkowe, komunikacja - hall, korytarze, przedsionki. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - sanitarne - woda, kanalizacja sanitarna, centralne ogrzewanie zasilane z pompy cieplnej; klimatyzacja, wentylacja mechaniczna, wentylacja higrosterowana i grawitacyjna ze wspomaganiem. - elektryczne - oświetlenia, siły, słaboprądowe. - SAP - instalacja sygnalizacji alarmowej pożaru - Instalacja alarmowa antywłamaniowa. Budowa obejmuje również ogrodzenie i zagospodarowanie terenu. Do zadań osób pełniących obowiązki inspektora nadzoru należeć będzie wykonywanie prac i obowiązków zgodnie z art.25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r - Prawo budowlane -jednolitego tekstu ustawy (tekst jednolity: Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.), a w szczególności: a. sprawdzenie dokumentacji projektowej pod względem formalnym i zaopiniowanie dokumentacji w formie oświadczenia na piśmie, b. udział w postępowaniu przetargowym na budowę nowej siedziby Nadleśnictwa Brzózka, w tym: sprawdzenie kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawów na etapie przetargu, pomoc w redagowaniu odpowiedzi na zapytania do SIWZ w zakresie technicznym, c. reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz posiadaną wiedzą techniczną, d. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególnie zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, e. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, odbiór prac z zakresu obsługi geodezyjnej oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania, f. uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, g. inicjowanie narad technicznych i koordynacyjnych, h. ustalenie metod obmiaru robót i uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę, kontrolowanie prowadzonych Ksiąg Obmiarów, i. sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartej między Wykonawcą a Zamawiającym umowy, j. potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad (rozliczenie rzeczowe) i przedstawienie Zamawiającemu końcowego rozliczenia rzeczowo - finansowgo w formie pisemnej na potrzeby wprowadzenia środków trwałych. k. wydawanie poleceń kierownikowi budowy, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, oraz przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, l. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania robót budowlanych w przypadku, gdyby ich konstrukcja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, m. wizytowanie miejsca wykonywania robót w okresie ich realizacji nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz zawsze na żądanie zamawiającego , n. przedstawienie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać, o. weryfikowanie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych nie, w zakresie ich zasadności, rozmiarów oraz wartości. p. sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, q. prowadzenie kontroli rozliczeń finansowych inwestycji w rozbiciu na branże, r. nadzór nad sporządzaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej oraz potwierdzenie jej kompletności przed odbiorem końcowym, s. informowanie Zamawiającego o wykonywaniu robót przez podwykonawców, t. dokonywanie przeglądów zrealizowanych robót w okresie gwarancyjnym, zgłaszanie do Wykonawcy zaistniałych wad w okresie gwarancyjnym w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz nadzorowanie robót związanych z usuwaniem tych wad, u. rozliczenie zużycia energii i wody zużytych w związku z realizacją inwestycji, v. zachowanie poufności informacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 500zł, (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ) 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 29 1020 5402 0000 0702 01152719 z adnotacją (Wadium - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie nowej siedziby Nadleśnictwa). 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), Sposób przekazania: zaleca się, aby dowód potwierdzający wniesienie wadium dołączyć do oferty. 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6.W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 7.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10.Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 ,3 , 4 i 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lp.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_brzozka .
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wybór Nadzoru Inwestycyjnego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Walczaka na odcinku od ul. Piłsudskiego wraz z rondem w ul. Jagiełły i włączeniem w ul. Warszawską i Przebudowa ulicy Warszawskiej w Gorzowie Wlkp. - II etap
Dodano: 2016-04-18 - Usługa Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania / Rewitalizacja Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP IV/.
Dodano: 2016-04-11 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Budowa systemu odprowadzania wód opadowych z rejonu zachodniej części miasta Gorzowa Wlkp.
Dodano: 2015-06-08 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim
Dodano: 2015-06-01 - Pełnienie obowiązków inwestora zastępczego przy realizacji zadania remontowo -inwestycyjnego pn. Rozbudowa Teatru wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji Teatru im J. Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim - ETAP III- KOŃCOWY -nadzór nad wymianą pokrycia dachu
Dodano: 2015-05-06 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej uzbrojenia terenów podstrefy Strzelce Krajeńskie Kostrzyńsko-Słubickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Dodano: 2015-04-23 - Świadczenie usługi ogólnobranżowego Nadzoru Inwestorskiego w ramach projektu pn. Budowa Hali Kontroli Przylotów wraz z wyposażeniem
Dodano: 2015-04-14 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu przy realizacji inwestycji pod nazwą: Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VI - Remont i rozbudowa ulicy Kwiatowej w Strzelcach Krajeńskich realizowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Dodano: 2015-03-20 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem Pyrnik - Klenica - etap I - odbudowa prawostronnego wału przeciwpowodziowego rzeki Odry
Dodano: 2014-10-17 - Wykonywanie usługi Inżyniera Kontraktu w zadaniu: Przebudowa z rozbudową istniejących budynków oraz budowa nowego budynku jednostki ratowniczo-gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej na działce nr ewid. 1782 przy ul. Jarosława Dąbrowskiego 3 w Gorzowie Wielkopolskim.
Dodano: 2014-10-14