Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-917 Warszawa, ul. Senatorska 6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8319194/95 , fax. 022 5382549
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie
ul. Senatorska 6/8 6/8
00-917 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8319194/95, fax. 022 5382549
REGON: 00001775600578 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonywanie kompleksowego sprzątania powierzchni użytkowych w budynkach III Oddziału ZUS w Warszawie oraz terenu przylegającego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie kompleksowego sprzątania powierzchni użytkowych w budynkach III Oddziału ZUS w Warszawie oraz terenu przylegającego. Postępowanie nie przekraczające 133.000 Euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: wykonali lub wykonują minimum 1 usługę - porównywalną z przedmiotem zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1665 z późniejszymi zmianami). Ocena spełniania warunków prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty na zasadzie spełnia, nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków i brak dokumentów na ich potwierdzenie spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta pod rygorem nieważności musi zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty z podaniem oferowanej ceny, wartości netto wraz ze stawką VAT oraz kalkulacją (składowymi) za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie od 04.01.2010r. do 30.06.2010r. Należy podać jedną cenę, wartość netto, wskaźniki obliczone według wzoru z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych poniesionych kosztów w tym materiałów technicznych i środków czystości. 2. Wypełnione Oświadczenie nr 1 wykonawcy (upoważnienie do podpisania oferty) 3. Wypełnione Oświadczenie nr 2 o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Wypełnione Oświadczenie nr 3 o akceptacji wszystkich warunków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i treści umowy. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług sprzątania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (mogą być kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem w wymaganym wykazie będą uznane usługi dotyczące sprzatania obiektów biurowych o powierzchni wewnętrznej co najmniej 12 000 m? wykonannych siłami własnymi lub jako generalny wykonawca o wartości powyżej lub równej cenie oferty. Wykaz powinien zawierać zadania wykonane conajmniej przez okres 12 miesięcy, opisane, udokumentowane, obejmujące rodzaj usług zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ w sposób jednoznaczny. Dokumenty potwierdzające wykonywanie usług w sposób należyty muszą zawierać informacje dotyczące rodzaju sprzątanej powierzchni w tym ilości m?. 7. Polisę OC lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę 100 000,00 zł potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W PRZYPADKU KONSORCJUM NALEŻY ZŁOŻYĆ: Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa konsorcjum powinna zawierać w szczególności następujące postanowienia: - określenie celu zawarcia konsorcjum, zakresu (rodzaju) usług sprzątania do wykonania przez poszczególne podmioty, - upoważnienie jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (LIDERA), wraz z określeniem zakresu jego przedstawicielstwa, - zapis dotyczący solidarnej odpowiedzialności za realizację przedmiotu zamówienia, - zobowiązanie o braku możliwości rozwiązania umowy konsorcjum oraz dokonywania zmian w treści umowy bez zgody Zamawiającego. Każdy z członków konsorcjum jest zobowiązany do dostarczenia dokumentu wymienionego w pkt. 6.5 specyfikacji. Pozostałe wymagane dokumenty konsorcjum składa jako wspólne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych w pomieszczeniach zajmowanych przez Centralę NFZ w budynkach przy ul. Grójeckiej 186 oraz ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie oraz świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac pomocniczych - nr postępowania ZP/GOSP/5/16/PN.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-04 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach IBD przy ul. Pasteura 3 w Warszawie, znak sprawy: AZP-2402-02/2016
Dodano: 2016-07-04 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Krajowej wraz z myciem okien i praniem
Dodano: 2016-06-30 - Usługi sprzątania
Dodano: 2016-06-27 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego wraz z odśnieżaniem dachów obiektów Prokuratury Rejonowej w Siedlcach i pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-05-09 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-05-05 - Usługa sprzątania biur w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-04-29 - Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Dodano: 2016-04-15