Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-448 Olsztyn, Głowackiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
Głowackiego 6
10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. (89) 524-88-04, , fax. -
REGON: 36784953800106 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie czynności związanych z windykacją należności Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na rzecz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2021 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. wykonywanie czynności związanych z windykacją należności Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa (dalej ZWRSP) na rzecz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie (dalej KOWR OT Olsztyn) w 2021 roku, na terenie działania OT KOWR w Olsztynie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie m.in. następujących czynności: 1) Wykonywanie czynności związanych z windykacją zasobu WRSP dotyczących czynszów najmu mieszkań, czynszu dzierżawnego, rat wykupu mienia, rat wykupu mieszkań, bezumownego użytkowania mieszkań oraz zaległości za media; 2) lustracje dłużników w terenie; 3) prowadzenie korespondencji z dłużnikami/wysyłanie upomnień i wezwań do zapłaty oraz wezwań ostatecznych przed skierowaniem spraw do postępowania sądowego i egzekucyjnego; 4) sporządzanie i składanie do radców prawnych KOWR OT Olsztyn wniosków o uzyskanie sądowego nakazu zapłaty; 5) współpraca z komornikami w zakresie prowadzonej egzekucji; 6) przygotowywanie wniosków w sprawie umorzenia i odpisania należności w przypadku nieskutecznej egzekucji; 7) wystawianie zaświadczeń o wykreśleniu hipoteki; przez osobę posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w świadczeniu usług windykacyjnych, polegających m.in. na wykonywaniu co najmniej 2 (dwóch) czynności z czynności wyszczególnionych w ust. 2 niniejszego rozdziału. 3. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Jest to zamówienie na usługę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 79211000-6 – usługi księgowe. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji Umowy, do zatrudniania wszystkich osób realizujących w jego imieniu przedmiot umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań zostały opisane w § 3 istotnych postanowień uwowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SIWZ. 7. W ramach realizacji niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji na podstawie artykułu 34 ust. 5 ustawy Pzp, polegającego na ewentualnym, ponownym zleceniu Wykonawcy czynności, o których mowa § 1 ust. 1 istotnych postanowień uwowy, które stanowią załącznik Nr 4 do SIWZ, na okres kolejnych 12 miesięcy, z zachowaniem tych samych warunków co w zamówieniu podstawowym. Szczegóły dotyczące prawa opcji zawarte są w § 1, 2 i 5 ww. istotnych postanowień umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79211000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych), przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale XI SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi doradztwa księgowego na rzecz MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego
Dodano: 2020-10-20 - Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
Dodano: 2020-07-15 - Świadczenie usług księgowych na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
Dodano: 2020-06-10 - Wykonywanie czynności związanych z windykacją należności Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na rzecz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2020 roku.
Dodano: 2020-04-28 - Wykonywanie czynności związanych z windykacją należności Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na rzecz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2020 roku
Dodano: 2020-01-22 - Usługa doradztwa księgowego na rzecz MŚP z województwa warmińsko-mazurskiego w ramach projektu: „Warmińsko-Mazurski Start-up Inkubator” realizowanego w ramach umowy o dofinansowanie nr RPWM.01.03.01-28-0001/18-00 w ramach osi priorytetowej 1- „Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur” działanie 1.3 – „Przedsiębiorczość (Wsparcie przedsiębiorczości)” poddziałanie 1.3.1 – „Inkubowanie przedsiębiorstw” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2019-10-09 - ATP.400.11.2016.PNT/1.1.1.POPW
Dodano: 2017-02-28