Przetargi.pl
Wykonywanie czynności związanych z windykacją należności Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na rzecz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2020 roku

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, Głowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
    Głowackiego 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 524-88-04, , fax. -
    REGON: 36784953800106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie czynności związanych z windykacją należności Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na rzecz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. wykonywanie czynności związanych z windykacją należności Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa (dalej ZWRSP) na rzecz Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie (dalej KOWR OT Olsztyn) w 2020 roku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie m.in. następujących czynności: 1) Wykonywanie czynności związanych z windykacją zasobu WRSP dotyczących czynszów najmu mieszkań, czynszu dzierżawnego, rat wykupu mienia, rat wykupu mieszkań, bezumownego użytkowania mieszkań oraz zaległości za media; 2) lustracje dłużników w terenie; 3) prowadzenie korespondencji z dłużnikami/wysyłanie upomnień i wezwań do zapłaty oraz wezwań ostatecznych przed skierowaniem spraw do postępowania sądowego i egzekucyjnego; 4) sporządzanie i składanie do radców prawnych KOWR OT Olsztyn wniosków o uzyskanie sądowego nakazu zapłaty; 5) współpraca z komornikami w zakresie prowadzonej egzekucji; 6) przygotowywanie wniosków w sprawie umorzenia i odpisania należności w przypadku nieskutecznej egzekucji; 7) wystawianie zaświadczeń o wykreśleniu hipoteki; przez osobę posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie w świadczeniu usług windykacyjnych, polegających m.in. na wykonywaniu co najmniej 2 (dwóch) czynności z czynności wyszczególnionych w ust. 2 niniejszego rozdziału. 3. Ww. zamówienie zostało podzielone na 2 części: 1) Część Nr 1 zamówienia - Wykonywanie czynności związanych z windykacją należności ZWRSP na rzecz KOWR OT Olsztyn na terenie powiatu olsztyńskiego, elbląskiego, ostródzkiego, iławskiego, ełckiego, węgorzewskiego i piskiego; 2) Część Nr 2 zamówienia - Wykonywanie czynności związanych z windykacją należności ZWRSP na rzecz KOWR OT Olsztyn na terenie powiatu szczycieńskiego, braniewskiego, kętrzyńskiego, oleckiego, gołdapskiego i giżyckiego. 4. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby osoba(y) wykonująca(e) czynności, o których mowa w § 1 istotnych postanowień umowy była(y) zatrudniona(e) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań zostały opisane w § 3 istotnych postanowień uwowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ. 10. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych lub wspólników spółek kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności, o których mowa w § 1 istotnych postanowień umowy wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólnicy spółek osobowych lub wspólnicy spółek kapitałowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79211000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) Dla części I - 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc), b) Dla części II – 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc), przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Szczegóły dot. wnoszenia wadium znajdują się w Rozdziale XI SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 SIWZ. 2. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (patrz Rozdział VIII ust. 10 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia 4) wykaz wykonanych usług wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach