Przetargi.pl
Wykonywanie czynności asystenta finansowego dwóch projektów tj. projektu ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz projektu Samodzielne Życie realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-051 Wielkie Drogi, Wielkie Drogi 192
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2706016, 2706308 , fax. 012 2706016
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach
    Wielkie Drogi 192 192
    32-051 Wielkie Drogi, woj. małopolskie
    tel. 012 2706016, 2706308, fax. 012 2706016
    REGON: 35651710900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mow.wielkiedrogi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowaczych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie czynności asystenta finansowego dwóch projektów tj. projektu ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz projektu Samodzielne Życie realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Wykonywanie czynności asystenta finansowego dwóch projektów tj. projektu ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz projektu Samodzielne Życie realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują potencjałem technicznym lub będą dysponować potencjałem technicznym, d) dysponują osobami lub będą dysponować osobami (uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia) zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności osoba, która będzie wykonywać czynności asystenta finansowego musi: - posiadać wykształcenie wyższe, - posiadać ukończone dodatkowo studia podyplomowe z zakresu finansów i rachunkowości, - posiadać doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych min. 5 lat - posiadać doświadczenie w obsłudze projektów unijnych, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie polegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na formularzu oferty (wg Formularza nr 1) oraz załączyć ponumerowane wg następującej kolejności załączniki: 1 Formularz oferty - wg Formularza nr 1. 2 Oświadczenie Wykonawcy - wg Formularza nr 2. 3 Wykaz osób- wg Formularza nr 3. W wykazie należy wskazać osobę która dysponuje lub będzie dysponować wykonawca a która będzie wykonywać czynności asystenta finansowego w realizacji projektu objętego przedmiotowym zamówieniem. 4 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.3 tabeli wykonawca wykazał osobę, którą będzie dysponował. 5 Dane dotyczące podwykonawców - wg Formularza nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach