Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach ogłasza przetarg
- Adres: 32-051 Wielkie Drogi, Wielkie Drogi 192
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2706016, 2706308 , fax. 012 2706016
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach
Wielkie Drogi 192 192
32-051 Wielkie Drogi, woj. małopolskie
tel. 012 2706016, 2706308, fax. 012 2706016
REGON: 35651710900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mow.wielkiedrogi.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowaczych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie czynności asystenta finansowego dwóch projektów tj. projektu ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz projektu Samodzielne Życie realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonywanie czynności asystenta finansowego dwóch projektów tj. projektu ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz projektu Samodzielne Życie realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują potencjałem technicznym lub będą dysponować potencjałem technicznym, d) dysponują osobami lub będą dysponować osobami (uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia) zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności osoba, która będzie wykonywać czynności asystenta finansowego musi: - posiadać wykształcenie wyższe, - posiadać ukończone dodatkowo studia podyplomowe z zakresu finansów i rachunkowości, - posiadać doświadczenie w pracy w instytucjach publicznych min. 5 lat - posiadać doświadczenie w obsłudze projektów unijnych, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie polegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na formularzu oferty (wg Formularza nr 1) oraz załączyć ponumerowane wg następującej kolejności załączniki: 1 Formularz oferty - wg Formularza nr 1. 2 Oświadczenie Wykonawcy - wg Formularza nr 2. 3 Wykaz osób- wg Formularza nr 3. W wykazie należy wskazać osobę która dysponuje lub będzie dysponować wykonawca a która będzie wykonywać czynności asystenta finansowego w realizacji projektu objętego przedmiotowym zamówieniem. 4 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.3 tabeli wykonawca wykazał osobę, którą będzie dysponował. 5 Dane dotyczące podwykonawców - wg Formularza nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Dodano: 2014-11-19 - Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Dodano: 2014-09-30 - Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Dodano: 2013-06-12 - Usługi specjalisty ds. rozliczeń
Dodano: 2013-04-26 - Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Dodano: 2013-04-25 - Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I - przetarg nr 2
Dodano: 2011-09-22 - Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Dodano: 2011-09-08 - Obsługa Finansowa Projektu
Dodano: 2011-01-14 - Przedmiot zamówienia: Obsługa księgowa projektu realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr WND-POIG.03.01-00-00-015/09 w ramach działania 3.1. Inicjowanie działalności innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dodano: 2009-12-29 - Świadczenie usług Specjalisty ds. rozliczeń Projektu pn. Krok w lepsze jutro w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja Zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2009-12-10