Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-070 Kraków, ul. Piastowska 32
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 422 06 36 , fax. 12 422 06 36 w. 44
- Data zamieszczenia: 2014-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
ul. Piastowska 32 32
30-070 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 422 06 36, fax. 12 422 06 36 w. 44
REGON: 35161250100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie obejmuje świadczenie usług prowadzenia ksiąg rachunkowych, a także innych usług wymienionych w załączniku nr 1 do części II SIWZ, oraz, wg wyboru Zamawiającego usług: 1) sporządzenia sprawozdania finansowego za ostatni rok obrachunkowy, albo 2) przygotowania lub weryfikacji polityki rachunkowości danego podmiotu, na rzecz maksymalnie 8 podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu pn. Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I, realizowanego przez Zamawiającego. Przewidywany czas świadczenia usługi na rzecz jednego podmiotu wynosi nie więcej niż 6 miesięcy. Wskazania, która usługa spośród określonych w pkt 1) i 2) będzie świadczona na rzecz danego podmiotu, dokona przedstawiciel Zamawiającego, pisemnie powiadamiając o tym Wykonawcę. 2. Zamawiający przewiduje że podmiotami, które będą korzystały z usług w ramach niniejszego zamówienia, będą podmioty ekonomii społecznej (w szczególności spółdzielnie socjalne) działające na obszarze województwa małopolskiego, zarówno te, które już prowadza działalność w tej formie, jak i te, które dopiero rozpoczną działalność. Zamawiający przewiduje realizacje usług dla maksymalnie 8 podmiotów. Są to podmioty, które mają niewielką ilość dokumentów księgowych i niewielki obrót finansowy. 3. Większość podmiotów, o których mowa w pkt. 2. powyżej, została utworzona przy wsparciu projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I. W ramach tego projektu, od 2011 roku przyznawane są dotacje na założenie lub przystąpienie do spółdzielni socjalnej w wysokości do 20 000 zł na osobę, udzielane jest także wsparcie pomostowe dla beneficjentów Projektu. Niektórzy Beneficjenci Projektu zatrudniają osoby niepełnosprawne, które korzystają z systemu SOD PFRON. 4. Więcej informacji na temat Projektu i podmiotów, które będą korzystać z usług księgowych na stronie: www.es.malopolska.pl. 5. Zasady płatności przewidziane są we wzorze umowy stanowiącym Część II SIWZ. 6. Wymagania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Część II SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rops.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Dodano: 2014-09-30 - Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Dodano: 2013-06-12 - Usługi specjalisty ds. rozliczeń
Dodano: 2013-04-26 - Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Dodano: 2013-04-25 - Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I - przetarg nr 2
Dodano: 2011-09-22 - Świadczenie usług księgowych na rzecz podmiotów ekonomii społecznej - beneficjentów projektu Akademia Rozwoju Ekonomii Społecznej - Etap I
Dodano: 2011-09-08 - Obsługa Finansowa Projektu
Dodano: 2011-01-14 - Przedmiot zamówienia: Obsługa księgowa projektu realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr WND-POIG.03.01-00-00-015/09 w ramach działania 3.1. Inicjowanie działalności innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dodano: 2009-12-29 - Wykonywanie czynności asystenta finansowego dwóch projektów tj. projektu ICT - Inspirujące - Ciekawe - Twórcze realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz projektu Samodzielne Życie realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
Dodano: 2009-12-18 - Świadczenie usług Specjalisty ds. rozliczeń Projektu pn. Krok w lepsze jutro w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja Zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2009-12-10