Przetargi.pl
Świadczenie usług Specjalisty ds. rozliczeń Projektu pn. Krok w lepsze jutro w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja Zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Sułkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32-440 Sułkowice, ul. Sportowa 45
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 272 50 20 , fax. 12 272 50 20
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Sułkowicach
    ul. Sportowa 45 45
    32-440 Sułkowice, woj. małopolskie
    tel. 12 272 50 20, fax. 12 272 50 20
    REGON: 35676293200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.sulkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług Specjalisty ds. rozliczeń Projektu pn. Krok w lepsze jutro w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja Zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Specjalisty ds. rozliczeń Projektu pn Krok w lepsze jutro, który realizowany jest przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Sułkowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja Zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr ewidencyjny POKL.07.02.01-12-058 /09. Celem głównym Projektu jest - kompleksowe wsparcie osób i rodzin z grup szczególnego ryzyka zagrożonych wykluczeniem społecznym umożliwiające integrację społeczna i zawodowa. W projekcie zostaną wykorzystane działania o charakterze integracji społecznej i zawodowej. Zaplanowano organizację kursów i szkoleń umożliwiających nabycie, podniesienie lub zmianę kwalifikacji i kompetencji zawodowych dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Prowadzone będzie poradnictwo psychologiczne, psychospołeczne, zawodowe i inne. Projekt przewiduje m.in.: -poradnictwo grupowe i indywidualne: psychologów, doradcy zawodowego, pedagoga, prawnika, zorganizowanie grupy wsparcia, - kursy i szkolenia: trening kompetencji i umiejętności społecznych, warsztaty z prawnikiem, warsztaty aktywnego poszukiwania pracy, warsztaty i szkolenia nt. ekonomii społecznej, kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe, kurs podstawy obsługi komputera, -usługi społ. przezwyciężające indywidualne bariery w integracji społ.: pracownika socjalnego, asystenta osoby niepełnosprawnej, terapeuty zajęciowego, fizjoterapeuty, logopedy. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie Projektu, w tym: 1)monitorowanie postępu finansowego Projektu dotyczącego wydatków zgodnie z wnioskiem o płatność i budżetem Projektu, 2)sporządzanie i aktualizowanie harmonogramu płatności projektu i wniosku o płatność. 3)prowadzenie monitoringu płynności finansowej w ramach realizacji Projektu, 4)sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego Projektu, 5)przygotowywanie raportów o finansowym postępie w realizacji Projektu, 6)zapobieganie i raportowanie o nieprawidłowościach finansowych 7)weryfikacja i opis faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń, 8)prawidłowego przygotowania wymaganych sprawozdań w obowiązujących terminach wg wymogów sprawozdawczości POKL, 9)prowadzenie i rozliczanie funduszu płac osób zatrudnionych w projekcie, 10)prawidłowego rozliczenia finansowego Projektu, 11)przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją Projektu, 12)ścisłej współpracy z księgowym Projektu w zakresie obsługi finansowej Projektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Warunkiem szczególnym z zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje jedna osobą, która spełnia łącznie następujące warunki: 1)posiada wykształcenie co najmniej średnie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym, 2)wiedzę z zakresu rachunkowości i księgowości, 3)dokument potwierdzający minimum 1 roczne doświadczenie zawodowe pracy w księgowości (należy dołączyć np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu), 4)znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o finansach publicznych, 5)znajomość zasad i procedur realizacji projektów finansowanych ze środków UE przede wszystkim EFS, 6)doświadczenie w zakresie rozliczania projektów finansowanych ze środków UE, przede wszystkim EFS, między innymi jako obsługa finansowa projektów, nadzór nad finansowym rozliczeniem projektów, 7)szkolenia, kursy z zakresu rozliczania projektów finansowanych ze środków UE, przede wszystkim EFS, 8)znajomość obsługi programów finansowo - księgowych, 9)umiejętność obsługi pakietu MS Office, Internet, generatora wniosków o płatniczych, 10)dokładność oraz dobra organizacja pracy własnej. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez Wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia. Przy ocenie spełnienia warunków udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( nie dotyczy Wykonawcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej), 3. 3) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem zadaniu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.- spełnieniem warunku będzie udokumentowanie przez Wykonawcę (osobę wskazaną do realizacji niniejszego zamówienia) wykonania co najmniej 1 usługi polegającej na obsłudze finansowej projektów lub nadzorowaniu nad finansowym rozliczeniem projektów w instytucjach lub organizacjach realizujących projekty współfinansowane z EFS - do każdego z wymienionych zadań należy dołączyć dokumenty np. referencje potwierdzające należyte wykonanie wymienionych usług. 4. 4) wykaz pracowników (pracownika) Wykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonywać będzie zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje, sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 3 do oferty, ( dotyczy Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą i Wykonawcy - osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej), - poniższe dokumenty do spełnienia tego warunku: a)dokument potwierdzający ukończenie co najmniej szkoły średniej o profilu ekonomicznym lub administracyjnym ( należy dołączyć np. świadectwo ukończenia szkoły ,dyplom itp.) b)dokumenty potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń na temat rozliczanie projektów z EFS- spełnieniem warunku będzie udokumentowanie ukończenia co najmniej dwóch szkoleń lub kursów na temat rozliczania projektów z EFS przez osobę wskazaną do realizacji niniejszego zamówienia, c)dokument potwierdzający zatrudnienie w księgowości ( należy dołączyć np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające zatrudnienie przez okres co najmniej 1 roku) d)oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office oraz Internetu, generatora wniosku o płatniczego, e)oświadczenie o znajomości obsługi programów finansowo - księgowych, f)oświadczenie o znajomości ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz finansach publicznych, g)oświadczenie o znajomości zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, przede wszystkim EFS, h) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z wykonywanym zamówieniem, i)oświadczenie o niekaralności, aktualne CV, j)list motywacyjny, k)kserokopię dowodu osobistego, dotyczy Wykonawcy, który nie prowadzi działalności gospodarczej, 5. parafowana każda strona wzoru umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach