Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-967 Poznań, ul. Piekary 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6475221 , fax. 061 8525561
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu
ul. Piekary 17 17
60-967 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 6475221, fax. 061 8525561
REGON: 00065864000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na obiekcie nr 5 - Rogoźno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Bieżąca konserwacja, eksploatacja i utrzymanie urządzeń melioracji podstawowych: - budowle piętrzące - 13 szt. - pompownie - 1 szt. na terenie gmin: Rogoźno, Ryczywół - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali eksploatację budowli piętrzących o wysokości piętrzenia powyżej 1,0 m, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali eksploatację pompowni melioracji podstawowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonawcy wykonali ww. usługi (określone w pkt. 2 - 3) w tym okresie, 4. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - osoba kierująca robotami posiada uprawnienia budowlane w specjalności odpowiadającej rodzajowi robót przewidzianych do wykonania i wpisana jest na aktualną listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (tj. Izby Inżynierów Budownictwa), a osoby bezpośrednio obsługujące urządzenia posiadają aktualne szkolenia i przeszkolenie BHP, 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy spełnią wszystkie powyżej opisane warunki minimalne (określone w pkt. 1-8) w liczbie określonej w niniejszym ogłoszeniu. W przypadku, gdy liczba wykonawców, która spełnia warunki udziału jest większa niż określono to w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 (pięciu) Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia warunków, czyli największą sumaryczną ilość punktów w ocenie obejmującej wszystkie poniższe kryteria: kryterium 1 - za każdy rok należycie wykonanej usługi obejmującej eksploatację budowli piętrzących o wysokości piętrzenia powyżej 1,0 m, - 1 pkt., kryterium 3 - za każdy rok należycie wykonanej usługi obejmującej eksploatację pompowni melioracji podstawowych - 1 pkt., 8.W przypadku wspólnego ubiegania się o zmówienie, warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych muszą spełniać niezależnie wszyscy partnerzy (pkt. 1 i 6), natomiast warunki, o których mowa w art. 22 ust 2 i 3 ustawy - łącznie (pkt. 2 - 5 i 7). Ocena spełnienia warunków udziału: Ocena spełnienia warunków udziału wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego polegać będzie na badaniu i ocenie wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału jako spełniony lub niespełniony. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu ograniczonego (formularz wg. wzoru zmawiającego), 2. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do wniosku (formularz wg. wzoru zmawiającego), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (Związki Spółek Wodnych bądź Spółki Wodne - wypis z rejestru Księgi Wodnej) publicznych - załącznik nr 2 do wniosku, 4. Upoważnienie do podpisywania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu ograniczonego i występowania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z ww. dokumentów - załącznik nr 3 do wniosku (formularz wg. wzoru zmawiającego), 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do wniosku, 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do wniosku. 7 Wykaz wykonanych i wykonywanych eksploatacji budowli piętrzących o wysokości piętrzenia powyżej 1,0 m w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (doświadczenie zawodowe) - załącznik nr 6.1 do wniosku (formularz wg. wzoru zmawiającego), 8. Wykaz wykonanych i wykonywanych eksploatacji pompowni melioracji podstawowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (doświadczenie zawodowe) - załącznik nr 6.3 do wniosku (formularz wg. wzoru zmawiającego), - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonawcy wykonali ww. usługi (określone w pkt. 7 - 8) w tym okresie, 9. Dokumenty potwierdzające wykonanie usług eksploatacji w żądanym zakresie wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania (np. referencje) - załącznik nr 7 do wniosku, 10. Odpis uprawnień budowlanych osoby kierującej robotami wraz z potwierdzeniem wpisu na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa z terminem ważności zaświadczenia - załącznik nr 8 do wniosku. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zmówienie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 3 i 5 - 6 muszą złożyć niezależnie wszyscy partnerzy, natomiast oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 - 2 oraz 4, 7 - 10 - łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa - wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych
Dodano: 2015-12-10 - Usługa - wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych - pompownie
Dodano: 2015-12-09 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na terenie RO WZMiUW Konin w 2016 r.
Dodano: 2015-12-08 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych
Dodano: 2015-11-26 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych - zbiornik wodny Jaraczewo ob. nr 901/10
Dodano: 2015-03-11 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych powiat: kościański, gostyński, leszczyński, rawicki, wolsztyński, grodziski województwo: wielkopolskie
Dodano: 2014-12-17 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych
Dodano: 2014-12-10 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych - pompownie
Dodano: 2014-12-10 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych zlokalizowanych na terenie RO WZMiUW Konin w 2015 r.
Dodano: 2014-12-03 - Wykonywanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń melioracji podstawowych
Dodano: 2014-12-03