Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie gminy Lipka w 2010r

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipce ogłasza przetarg

  • Adres: 77-420 Lipka, ul. Kościuszki 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2665041 w. 32, 36 , fax. 0-67 2665755
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipce
    ul. Kościuszki 28 28
    77-420 Lipka, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 2665041 w. 32, 36, fax. 0-67 2665755
    REGON: 00461134400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lipka.pnet.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych na terenie gminy Lipka w 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie nr 1 Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania klientów Zadanie nr 2 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów, którego zadaniem będzie pomoc w zaspakajaniu podstawowych potrzeb życiowych tych osób, jak również udzielanie tym osobom psychologicznego wsparcia w warunkach codziennej egzystencji, w sytuacjach konfliktu, ryzyka lub zagrożenia pogorszeniem się ich stanu zdrowia, a także przede wszystkim zapewnienie warunków powrotu do normalnego życia w środowisku. Szczegółowy zakres usług dla osób chorych psychicznie zawiera wzór umowy (załącznik nr 1 do SIWZ ). 2. Szacunkowa liczba osób i godzin świadczonych usług objętych niniejszymi zadaniami wynosi: usługi opiekuńcze w ilości ok. 8700 godzin rocznie specjalistyczne usługi opiekuńcze przysługujące na podstawie przepisów o ochronie zdrowia psychicznego w ilości ok. 8200 godzin rocznie, 3. Wykonawca będzie świadczyć usługi na podstawie kopii decyzji administracyjnych wydawanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipce, w których zostanie określone miejsce ilość godzin oraz zasady odpłatności za realizowaną usługę. W uzasadnionych przypadkach zamawiający może wymagać by opiekunowie świadczyli usługi w czasie dostosowanym do potrzeb podopiecznych zarówno w dni robocze jak i wolne od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienia publiczne - posiadają wymagane uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych b) potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert w oparciu o kryterium -spełnia-nie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożył oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy- Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaakceptowany wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy (dot. podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- Załącznik nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usług, w tym osoby koordynujące usługi na terenie gminy Lipka wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 5 do SIWZ iformację o firmie (doświadczenie, zakres działania, zatrudniona kadra). Dokumenty wymienione w pkt IX winny być zamknięte w kopercie opisanej tematem przetargu i opatrzonej pieczęcią podmiotu uczestniczącego w postępowaniu o zamówienie publiczne, z podaniem dokładnego adresu Wykonawcy i numeru tel./fax.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipka.pnet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach