Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku Powiatu Rawickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi

Starostwo Powiatowe w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Rynek 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-65 5462211 , fax. 0-65 5462211
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Rawiczu
    Rynek 17
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 0-65 5462211, fax. 0-65 5462211
    REGON: 41110152700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrawicki.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku Powiatu Rawickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku Powiatu Rawickiego wraz z jednostkami organizacyjnymi obejmujące: PAKIET Nr I - ubezpieczenie mienia od ryzyk wszystkich - ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych - ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej - ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku PAKIET Nr II - ubezpieczenie komunikacyjne (OC, NNW, AC)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia niżej określone warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli posiada zezwolenie organu nadzorującego na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz.1151 z późn. zm.), 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy Wykonawców którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, 2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, 5) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1- 9 ustawy. 4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy: 1) niezgodną z ustawą lub, gdy jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, 2) której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3) zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4) wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny, 6) który w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, 7) nieważną na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy, zgodnie ze wzorem załącznika do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie w zakresie pkt 1 i 4, a łącznie w zakresie pkt 2 i 3 ww. oświadczenia), - aktualny odpis z rejestru potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie) - zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca bądź ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego-upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców Ogólne warunki ubezpieczenia mienia: (PAKIET Nr I) - od ryzyk wszystkich, - sprzętu elektronicznego, - szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, - odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności oraz posiadanego mienia, - ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku Ogólne warunki ubezpieczenia pojazdów (PAKIET Nr II) w zakresie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Auto-Casco i Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów. 2. Forma składania wymaganych dokumentów: 1) dokumenty, o których wyżej mowa należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, 2) powyższe nie dotyczy pełnomocnictwa, które powinno mieć postać oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy załączonych dokumentów. 4. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w Załączniku Nr 1.1 i 1.2. do SIWZ, 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski, w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez Wykonawcę. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Natomiast dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia Wykonawcy lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 w/cyt. rozporządzenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrawicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach