Przetargi.pl
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Augustowskiego z uwzględnieniem wszystkich powiatowych jednostek budżetowych, straży, funduszy celowych i dochodów własnych jednostek budżetowych

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 16-300 Augustów, ul. 3 Maja 29
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6439650 , fax. 087 6439695
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. 3 Maja 29 29
    16-300 Augustów, woj. podlaskie
    tel. 087 6439650, fax. 087 6439695
    REGON: 79072600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.augustowski.home.pl; e-mail: promocja@hot.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Augustowskiego z uwzględnieniem wszystkich powiatowych jednostek budżetowych, straży, funduszy celowych i dochodów własnych jednostek budżetowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego obsługę bankową budżetu Powiatu Augustowskiego i niżej wymienionych jednostek budżetowych w okresie od 01.02.2010 roku do 31.01.2015 roku: 1) Powiatowy Zarząd Dróg w Augustowie, 2) Starostwo Powiatowe w Augustowie, 3) Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Augustowie, 4) Zespół Szkół Specjalnych w Augustowie, 5) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Augustowie, 6) II Liceum Ogólnokształcące w Augustowie, 7) Augustowskie Centrum Edukacyjne w Augustowie, 8) Zespół Szkół Technicznych w Augustowie, 9) Zespół Szkół w Bargłowie Kościelnym, 10) Zespół Szkół w Lipsku, 11) Rodzinny Dom Dziecka w Augustowie, 12) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Augustowie, 13) Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie, 14) Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Augustowie, 15) Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Augustowie, 16) Zespół Placówek Młodzieżowych w Augustowie. Bankowa obsługa będzie dotyczyć obecnych i nowo powstałych w trakcie realizacji zamówienia jednostek budżetowych, funduszy celowych, rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych i rachunków pomocniczych polegających na: 1. Otwieraniu i prowadzeniu rachunku podstawowego budżetu Powiatu, rachunków bieżących jednostek budżetowych Powiatu, rachunków funduszy celowych i rachunków pomocniczych. 2. Bezpłatnej realizacji poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku. 3. Realizacji przelewów zewnętrznych do obcych banków. 4. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych. 5. Dokonywaniu wypłat gotówkowych. 6. Przeprowadzeniu przez Bank bezpłatnej instalacji w siedzibie Zamawiającego oraz w każdej jednostce budżetowej Powiatu Augustowskiego pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz zapewnieniu bezpłatnego przeszkolenia wskazanych pracowników. Tym samym zapewnieniu obsługi i prowadzeniu rachunków w systemie elektronicznej obsługi bankowej (EOB). 7. Codziennym przygotowaniu wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej. Wyciągi elektroniczne muszą być odzwierciedleniem wyciągów papierowych, każda operacja na wyciągu musi zawierać: numer rachunku, nazwę podmiotu, kwotę operacji, tytuł płatności oraz numer i datę wyciągu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Posiadają siedzibę banku, oddział lub filię na terenie powiatu augustowskiego. 7. W przypadku wyboru oferty banku, dotychczas nie posiadającego siedziby, oddziału, filii lub punktu kasowego na terenie powiatu augustowskiego, uruchomi on siedzibę, oddział, filię lub punkt kasowy na terenie powiatu augustowskiego w terminie od dnia 01.02.2010 r. 8. Spełniają i akceptują warunki i zapisy umieszczone w SIWZ. 9. Treść złożonej oferty odpowiada treści warunków SIWZ. B. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. A, Zamawiający określi na podstawie analizy wymaganych dokumentów i oświadczeń wymienionych w dziale VI niniejszej specyfikacji. C. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( oświadczenie w Załączniku Nr 2). 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich). 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich osób prawnych będących wykonawcami; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich). 5. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub kopię potwierdzoną notarialnie. 6. Zezwolenie Prezesa NBP lub Komisji Nadzoru Bankowego na wykonywanie czynności bankowych objętych przedmiotem zamówienia, o ile zezwolenie takie nie wynika z przepisów prawa. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. A ppkt. 2, 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA W/w dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (opatrzone czytelnym podpisem lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią), z tym że pełnomocnictwa muszą zostać złożone w formie oryginału bądź kopii potwierdzonych notarialnie. UWAGA W/w dokumenty powinny być złożone w języku polskim. Jeżeli nie ma ogólnodostępnego tłumaczenia w/w dokumentów, wykonawca powinien je przetłumaczyć na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.augustowski.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach