Gmina Alwernia ogłasza przetarg
- Adres: 32-566 Alwernia, Z. Gęsikowskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 283 11 15, 12 283 11 15 w. 311 , fax. 12 283 17 92
- Data zamieszczenia: 2018-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
Z. Gęsikowskiego 7
32-566 Alwernia, woj. małopolskie
tel. 12 283 11 15, 12 283 11 15 w. 311, fax. 12 283 17 92
REGON: 351555967 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Alwernia” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Alwernia i jednostek organizacyjnych Gminy Alwernia obejmująca: a) Urząd Miejski w Alwerni b) Szkołę Podstawową w Alwerni c) Szkołę Podstawową w Brodłach d) Szkołę Podstawową w Grojcu e) Szkołę Podstawową w Kwaczale f) Szkołę Podstawową w Okleśnej g) Szkołę Podstawową w Porębie-Żegoty h) Szkołę Podstawową w Regulicach i) Przedszkole Samorządowe w Alwerni j) Przedszkole Samorządowe w Kwaczale k) Przedszkole Samorządowe w Regulicach l) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Alwerni Obsługa bankowa polegać będzie na: a) otwarciu i prowadzeniu rachunków bankowych (podstawowych i pomocniczych), Środki pieniężne gromadzone na rachunkach bankowych podstawowych i pomocniczych będą oprocentowane wg stawki zmiennej. Stawka oprocentowania oparta będzie na stawce WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożonej przez współczynnik „k1” podany w ofercie. Dopuszcza się otwarcie rachunków nieoprocentowanych wskazanych każdorazowo odrębnym pismem w miarę potrzeb. b) realizacji poleceń przelewu, c) dokonywaniu wypłat gotówkowych, d) dokonywaniu wpłat gotówkowych, e) generowaniu i dostarczaniu obsługiwanym jednostkom wyciągów bankowych wraz z załącznikami, f) wydawaniu blankietów czekowych, g) przechowywaniu depozytów, h) obsłudze rachunków masowych dla wpłat z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, i) obsłudze kasowej wypłat w zakresie świadczeń z pomocy społecznej i świadczeń rodzinnych (dotyczy Ośrodka Pomocy Społecznej w Alwerni), j) możliwości umieszczania wolnych środków pieniężnych na lokatach krótkoterminowych, tj: lokaty overnight i lokaty jednomiesięczne, • Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach overnight oparte będzie na stawce WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożonej przez współczynnik „k2” podany w ofercie. • Oprocentowanie środków pieniężnych umieszczonych na lokatach jednomiesięcznych oparte będzie na stawce WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożonej przez współczynnik „k3” podany w ofercie. k) możliwości zaciągania kredytów krótkoterminowych w rachunku bieżącym przez Gminę Alwernia do kwoty określonej corocznie w uchwale budżetowej. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym oparte będzie na stawce WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, wyliczonej jako średnia z jednego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomnożonej przez współczynnika „k4” podany w ofercie. l) Prowizja bankowa „p” podana w procentach od kredytu przedstawiona w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od niewykorzystanej części kredytu. 4. Realizacja poleceń przelewu w zakresie przelewów do wysokości 1 mln zł dokonywana będzie w systemie ELIXIR, a w zakresie przelewów powyżej 1 mln zł za pośrednictwem systemu SORBNET. 5. Dodatkową czynnością wykonywaną w ramach zamówienia jest objęcie systemem bankowości elektronicznej Urzędu Miejskiego w Alwerni, Szkoły Podstawowej w Alwerni, Szkoły Podstawowej w Brodłach, Szkoły Podstawowej w Grojcu, Szkoły Podstawowej w Kwaczale, Szkoły Podstawowej w Okleśnej, Szkoły Podstawowej w Porębie-Żegoty, Szkoły Podstawowej w Regulicach, Przedszkola Samorządowego w Alwerni, Przedszkola Samorządowego w Kwaczale, Przedszkola Samorządowego w Regulicach, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Alwerni -w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy – bez opłat jednorazowych i abonamentu. System ma obejmować oprogramowanie wraz z instalacją, przeszkolenie pracowników, zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanego oprogramowania. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz Gminy Alwernia przez osoby fizyczne z tytułu podatków i opłat lokalnych oraz innych wpłat, a także wpłat dokonywanych przy wykorzystaniu rachunków masowych. 7. W przypadku, gdy wybrany bank nie będzie posiadał na terenie miasta Alwerni swojego oddziału lub filii uruchomi on na terenie miasta w terminie do trzech miesięcy od daty podpisania umowy swój oddział, filię lub „punkt kasowy” zapewniający pełną obsługę budżetu gminy. Przez „punkt kasowy” należy rozumieć: ekspozyturę, agencję, punkt kasowy swojego banku, itp. W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada swojej siedziby w mieście Alwerni, do momentu otworzenia oddziału, filii lub „punktu kasowego” zagwarantuje codzienną obsługę budżetu gminy w miejscowości Alwernia i zapewni możliwość przeprowadzania wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Gminy Alwernia. (transport gotówki – przywóz, odbiór będzie dokonywany przez bank na jego koszt). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada Zezwolenie Komisji nadzoru Bankowego, na wykonywanie czynności bankowych: 1. dla banków spółdzielczych- art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), 2. dla banków w formie akcyjnej- art. 21 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.), 3. dla banków, których dotyczy zapis art. 177 i 178 ww. ustawy, dokumentem zastępującym zezwolenie będzie statut banku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ: - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych w pkt. 10 niniejszej SIWZ- sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ: - w przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, - Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców, jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum, - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/. 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia/*jeśli dotyczy/- oryginał dokumentu. Proszę nie załączać do oferty innych dokumentów niż wymienione powyżej. 9). Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów i jej jednostek budżetowych w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2026 r.”.
Dodano: 2023-11-16 - Obsługa bankowa Powiatu Suskiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby i straż Powiatu Suskiego
Dodano: 2023-06-21 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wojnicz oraz podległych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2022-11-07 - Udzielenie i obsługa kredytu obrotowego odnawialnego w wysokości nie wyższej niż 1.500.000,00 PLN na okres nie dłuższy niż do dnia 31 marca 2023 roku
Dodano: 2022-10-25 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów
Dodano: 2021-01-21 - Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim w roku 2021.
Dodano: 2021-01-13 - Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim w roku 2021.
Dodano: 2020-12-10 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Miechów
Dodano: 2020-11-26 - Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim w latach 2021-2023.
Dodano: 2020-10-23 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowy Wiśnicz i jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 24.12.2020 r. do 23.12.2023 r.
Dodano: 2020-10-12