Przetargi.pl
Wykonywanie badań w zakresie diagnostyki laboratoryjnej, mikrobiologicznej, radiologicznej, tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego i zabiegów w zakresie dializy wątrobowej dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6314871 , fax. 042 6314872
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6314871, fax. 042 6314872
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie badań w zakresie diagnostyki laboratoryjnej, mikrobiologicznej, radiologicznej, tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego i zabiegów w zakresie dializy wątrobowej dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: 1. odpłatne wykonywanie badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej, mikrobiologicznej, radiologicznej, tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego i zabiegów w zakresie dializy wątrobowej metodą MARS lub PROMETEUSZ, 2. wymagane jest, aby wszystkie podmioty, z którymi Zamawiający podpisze umowy na wykonywanie usług medycznych poddały się kontroli Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie spełniania wymagań związanych z realizacją usług oraz spełniało te wymagania, 3. Wykonawca musi spełniać warunki składające się na tzw. standard laboratorium: - dla pracowni diagnostyki laboratoryjnej: 2 TYP + PROFILOWE, - dla pracowni diagnostyki mikrobiologicznej: 3 TYP + 4 TYP, 4. ze względu na specyfikę pracy Oddziału Toksykologii i codzienny 24 godzinny tzw. ostry dyżur laboratorium diagnostyczne oraz pracownia RTG muszą świadczyć swoje usługi przez całą dobę. Oczekujemy, że współpraca opierała się będzie na zaproponowanej przez Zamawiającego procedurze odbierania materiału biologicznego do badań laboratoryjnych oraz przekazywania wyników: a) materiał biologiczny do badań rutynowych będzie odbierany przez pracownika Wykonawcy w godzinach: 6.30, 8.30, 11.30; w soboty, niedziele i święta jeden raz dziennie o godzinie 8.30. Ze względu na to, że Oddział Toksykologii pełni codziennie 24 godzinny ostry dyżur pozostałe badania odbierane będą po informacji telefonicznej (czas oczekiwania na pracownika laboratorium nie dłuższy niż 10 min. od ustalonej godziny odbioru bądź zgłoszenia telefonicznego), b) wyniki badań przekazywane będą w następującej kolejności: -z godz. 6.30 do godz. 9.00 -z godz. 8.30 do godz. 10.30 -z godz. 11.30 do godz. 15.00 lub następnego dnia do godz. 9.00, -wyniki badań tzw. citowych czas wykonania badania nie dłuższy niż 1 godzina od momentu odebrania materiału biologicznego będą przekazywane telefonicznie lub faxem, a następnie w możliwie krótkim czasie dostarczone do Izby Przyjęć Zamawiającego, -wyniki, które w znacznej mierze przekraczałyby granice normy przekazywane będą niezwłocznie, po wykonaniu oznaczenia, telefonicznie, c) zastosujemy się do wymagań Wykonawcy dotyczących opisywania probówek oraz pojemników z materiałem biologicznym, d) pacjenci, u których istnieje potrzeba wykonania badań rentgenowskich, tomografii komputerowej, rezonansu magnetycznego i zabiegu w zakresie dializy wątrobowej dowożeni będą na badania transportem medycznym Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w przypadku odległości pracowni Wykonawcy od siedziby Zamawiającego nie dłuższej niż 15 km. Jeżeli pracownia Wykonawcy znajduje się w odległości dłuższej niż 15 km od siedziby Zamawiającego, wówczas transport medyczny (w obie strony) zapewnia Wykonawca na koszt własny. e) wyniki - opis badania wraz z nośnikiem obrazu ( rentgenowskie na CD, tomografia komputerowa i rezonans magnetyczny na kliszy RTG ) odbierane będą przez pracownika Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, a w przypadku odległości pracowni Wykonawcy od siedziby Zamawiającego dłuższej niż 15 km wyniki badań dostarczane będą przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania: - zadanie I (badania laboratoryjne i radiologiczne), - zadanie II (badania tomografii komputerowej i rezonansu magnetycznego), - zadanie III (zabiegi w zakresie dializy wątrobowej metodą MARS lub PROMETEUSZ. Szczegółowa ilość badań wraz z rodzajem badania określona została w Załącznikach A1 - A3 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 719000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć Wykonawcy, którzy: a.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e.wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1 koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 1.2 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 1.4. Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny, na dzień składania ofert sposób reprezentowania spółki. Ponadto każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 1.2. i 1.3. składa każdy z nich. Ponadto: 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie składają wspólnie wszyscy uczestnicy podmiotu. 3. Wypełnione Załączniki A1 - A3 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty częściowej Wykonawca składa jedynie wypełniony ten załącznik, na który składa ofertę. 4. Zaświadczenie o wpisie laboratorium do ewidencji prowadzonej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych /w przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę na Zadanie I określone w Załączniku A1/. 5. Kserokopia dokumentów potwierdzających specjalizację w dziedzinie analityki klinicznej lub diagnostyki laboratoryjnej dla kierownika laboratorium /w przypadku jeżeli Wykonawca składa ofertę na Zadanie I określone w Załączniku A1/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach