Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest : zakup paliw ciekłych i gazu płynnego LPG w roku 2010 dla zaopatrzenia pojazdów Urzędu Gminy Sławno oraz 8 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Sławno oraz wykonanie usługi tankowania pojazdów Zamawiającego zakupionym paliwem w stacji wykonawcy.

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-332 Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 755-18-50 , fax. 044 755-18-51
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 31
    26-332 Sławno, woj. łódzkie
    tel. 044 755-18-50, fax. 044 755-18-51
    REGON: 59064817800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest : zakup paliw ciekłych i gazu płynnego LPG w roku 2010 dla zaopatrzenia pojazdów Urzędu Gminy Sławno oraz 8 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Sławno oraz wykonanie usługi tankowania pojazdów Zamawiającego zakupionym paliwem w stacji wykonawcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : zakup paliw ciekłych i gazu płynnego LPG w roku 2010 dla zaopatrzenia pojazdów Urzędu Gminy Sławno oraz 8 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Sławno oraz wykonanie usługi tankowania pojazdów Zamawiającego zakupionym paliwem w stacji wykonawcy w następujących ilościach: - olej napędowy - ok. 28 000 L - benzyna bezołowiowa 95 - ok. 3 500 L - - benzyna bezołowiowa 98 - ok. 550 L - - gaz płynny L.P.G. - ok. 3 500 L - poprzez tankowanie jednostek transportu zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy oraz do beczek Zamawiającego - na bieżąco wg potrzeb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych II. Zamawiający będzie żądał zagwarantowania w umowie następujących warunków: 1) wykonawca zapewni tankowanie na stacji paliw pojazdów samochodowych, sprzętu i beczek we wszystkie dni miesiąca, 2) zamawiający będzie odbierać paliwa na bieżąco wg potrzeb w oparciu o wykaz pojazdów i sprzętu oraz kierowców upoważnionych do bezgotówkowego tankowania, 3) wykonawca w razie awarii jego Stacji Paliw zobowiązany jest do wskazania Stacji Paliw, w której Zamawiający będzie mógł tankować na warunkach jak w pkt. 2 i 3 po tej samej zaoferowanej cenie jednostkowej, a odległość Stacji Paliw nie może być większa niż 15 km od siedziby Zamawiającego. W takim przypadku rozliczenie należności za odebrane paliwo u innego (wskazanego ) Wykonawcy nastąpi pomiędzy Zamawiającym a wybranym w postępowaniu Wykonawcą - a nie ze wskazanym Wykonawcą 4) rozliczenie będzie następować za faktyczne pobrane paliwo na podstawie faktury - raz w miesiącu 5) Olej napędowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN 590. 6) Benzyna bezołowiowa Pb 95 musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN 228. 7) Benzyna bezołowiowa Pb 98 musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN 228. 8) Gaz płynny LPG musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-EN 589. 9) Wykonawca na żądanie zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli jakości oraz fakturą zakupu dotyczącą tej dostawy. 10) Wskazanym jest aby stacja paliwowa wykonawcy usytuowana była w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego lub wykonawca zapewni dostawę paliwa na miejsce w terminie ustalonym przez zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane w ofercie: a. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru Nr 1 ) b. wypełniony formularz cenowy ( wg załączonego wzoru - Nr 2 ) c. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233 poz.1655 z późn. zm. ) wg załączonego wzoru Nr 3 do siwz ) d. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233 poz.1655 z późn. zm. ) ( wg załączonego wzoru Nr 4 do siwz ) e. dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika, w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugslawno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach