Przetargi.pl
„WYKONIE CHODNIKÓW NA DROGACH POWIATOWYCH W POWIECIE OTWOCKIM”

Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Bohaterów Westerplatte
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 806 421 , fax. 227 806 421
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie
    ul. Bohaterów Westerplatte 36
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 227 806 421, fax. 227 806 421
    REGON: 14848593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiat-otwocki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „WYKONIE CHODNIKÓW NA DROGACH POWIATOWYCH W POWIECIE OTWOCKIM”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonie robót budowlanych polegających budowie/przebudowie lub modernizacji chodników zlokalizowanych w drogach powiatowych powiatu otwockiego: Budowa miejsc. postojowych wraz z chodnikiem w pasie drogowym ul. 3 go Mają na odcinku od ul. Szerokiej do numeru nr 82 oraz wykonanie przejścia dla pieszych na wysokości ul. Rozkosznej w Józefowie 2. Zakres prac obejmuje: a) wprowadzenie czasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem b) wykonanie robot rozbiórkowych istniejących elementów drogowych na terenie projektowanej inwestycji, c) wykonanie robot ziemnych – korytowanie, regulacji istniejącego uzbrojenia, d) wykonanie ławy z betonu pod obrzeża i ich ustawienie, e) wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy, wykonanie pobocza chłonnego, f) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, g) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem, h) roboty wykończeniowe, i) wykonanie przejścia dla pieszych na wysokości ul. Rozkosznej w Jozefowie zgodnie z załączoną organizacja ruchu. j) Szczegółowy opis robót budowlanych zawiera dokumentacja projektowa k) Materiały, pracowników oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca. l) konstrukcja zjazdów, chodnika oraz dowodnie należy wykonać zgodnie z projektem przebudowy drogi stanowiący załącznik do SiWZ m) Wymienione wyżej roboty należy wykonać za pomocą wykwalifikowanego personelu i pod nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. n) Pracę należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. o) Przed przystąpieniem do prac zmiennych należy wykonać przekopy kontrolne celem zlokalizowania niezinwentaryzowanych sieci uzbrojenia terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W tym postępowaniu Wykonawca na potwierdzenie spełnienia składa Oświadczenie zgodnie z załącznikiem do SiWZ. 2. Oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału sporządzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie podmiotu trzeciego składa Wykonawca, jeżeli powołuje się na jego zasoby w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie powinno być wypełniony w zakresie, w jakim wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego; oświadczenie powinno dotyczyć także weryfikacji podstaw wykluczenia podmiotu trzeciego. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku składania ofert wspólnie przez kilku Wykonawców należy ustanowić pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy oraz dołączyć pełnomocnictwo. Umowa konsorcjum powinna być sporządzona po wyborze oferty i dołączona do umowy na realizację niniejszego zamówienia. 6. Jeżeli oferta nie została podpisana zgodnie z zasadą reprezentowania w KRS/CEiDG, do oferty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej przez notariusza albo mocodawcę pełnomocnictwo do podpisywania oferty. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, w celu wykazania spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby składa także oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 dotyczące tych podmiotów. Składa również wraz z ofertą oryginał zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8. W terminie 3 dni od daty opublikowania na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie z załączonym wzorem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożonym oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację, o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach