Przetargi.pl
Wykonawca:dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Szczawno-Zdrój, Hala Spacerowa (XIX w.): roboty konserwatorskie wieżyczki i tarasu realizowanego przy wykorzystywaniu środków pochodzących z dofinansowania Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe, priorytet 1 Ochrona zabytków.

Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8493201 , fax. 074 8436764
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
    ul. Ratuszowa 1 1
    58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8493201, fax. 074 8436764
    REGON: 00028830800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonawca:dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Szczawno-Zdrój, Hala Spacerowa (XIX w.): roboty konserwatorskie wieżyczki i tarasu realizowanego przy wykorzystywaniu środków pochodzących z dofinansowania Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe, priorytet 1 Ochrona zabytków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich wieżyczki i tarasu w Hali Spacerowej położonej w Szczawnie-Zdroju, przy ul. Kościuszki 23 oraz opracowanie dokumentacji projektowej i konserwatorskiej niezbędnej do uzyskania decyzji zezwalających na prowadzenie prac przy obiekcie zabytkowym i decyzji pozwolenia na budowę. Przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca przeprowadzi wizję lokalną obiektów, co potwierdzi oświadczeniem, wg wzoru formularza nr 3 załączonego do SIWZ. 1.Przedmiotem zamówienia są w szczególności: 1)sporządzenie dokumentacji projektowej oraz dokumentacji konserwatorskiej niezbędnej do uzyskania zgody właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy obiekcie zabytkowym oraz uzyskania decyzji - pozwolenia na budowę, wydanej przez właściwy organ, 2)sporządzenie szczegółowego kosztorysu ofertowego planowanych prac z wyszczególnionymi kosztami realizacji netto i brutto zadania, stanowiącego dokument pomocniczy służący do określenia rzeczywistego kosztu realizowanego zadania , 3)prace demontażowe, 4) prace renowacyjne balustrady tarasu, 5) wykonanie podłogi tarasu, 6) roboty impregnacyjne, 7) prace renowacyjne wieżyczki, w tym: scalanie elementów drewnianych, rekonstrukcja i renowacja miedzianej kopuły. 8) wykonanie kosztorysu powykonawczego wraz z obmiarem wykonanych prac. Zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy, który jako formularz nr 7 załączony do SIWZ stanowi integralną część SIWZ. Dla poszczególnych elementów oraz materiałów użytych do wykonania zadania Wykonawca przedstawi atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i normami, jako element składowy do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż projektowane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej i w specyfikacjach technicznych, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego prace konserwatorskie lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 2. Zakres prac do wykonania: 1) Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją konserwatorską. Wykonawca przekaże dokumentację projektową i konserwatorską Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od dnia wydania przez właściwy organ decyzji - pozwolenia na budowę (dwa egzemplarze wersji papierowej i jeden egzemplarz wersji elektronicznej). 2) Uzyskanie decyzji właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zezwalającej na prowadzenie prac przy obiekcie zabytkowym - polegających na wykonaniu prac konserwatorskich i robót budowlanych wieżyczki i tarasu (pozwolenie musi zawierać imię, nazwisko i adres osoby kierującej robotami budowlanymi oraz imię, nazwisko i adres osoby wykonującej nadzór inwestorski). Wykonawca przekaże oryginały uzyskanych decyzji Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od dnia wydania przez właściwy organ decyzji - pozwolenia na budowę (jeden egzemplarz wersji papierowej). 3)Uzyskanie decyzji - pozwolenia na budowę, w zakresie wykonania prac konserwatorskich i robót budowlanych wieżyczki i tarasu - wydanej przez właściwy organ. Wykonawca przekaże uzyskane decyzje Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od dnia wydania przez właściwy organ decyzji - pozwolenia na budowę (jeden egzemplarz wersji papierowej). 4)Sporządzenie szczegółowego kosztorysu ofertowego planowanych prac z wyszczególnionymi kosztami realizacji netto i brutto zadania, stanowiącego dokument pomocniczy służący do określenia rzeczywistego kosztu realizowanego zadania. Ofertowy kosztorys budowlany musi by szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabelę elementów scalonych oraz w załączniku dla analiz indywidualnych i analogii - kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. Musi być zweryfikowany i zatwierdzony przez właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (pod względem zgodności z wydanym pozwoleniem), inspektora nadzoru inwestorskiego (w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowania i przedmiarów) oraz podpisany przez wykonawcę prac i kierownika robót. Podpis inspektora nadzoru inwestorskiego musi mieć następujące brzmienie: Kosztorys zweryfikowano w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowania i przedmiarów. Inspektor nadzoru. Imię i nazwisko. Pieczęć. Wykonawca przekaże szczegółowy kosztorys ofertowy Zamawiającemu niezwłocznie, nie później niż do dnia 15.08.2012r. (dwa egzemplarze wersji papierowej i jeden egzemplarz wersji elektronicznej). 5) Wykonanie prac demontażowych, prac renowacyjnych balustrady tarasu, wykonanie podłogi tarasu, robót impregnacyjnych, prac renowacyjnych wieżyczki, w tym: scalanie elementów drewnianych, rekonstrukcja i renowacja miedzianej kopuły. 6) Zakup i dostawa materiałów i elementów niezbędnych do realizacji prac. 7) Promocja projektu - Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i zapewnienia promocji projektu zgodnie z aktualnymi wytycznymi dla beneficjenta Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Sposób wypełnienia obowiązków informacyjno-promocyjnych oraz treść tablic informacyjnych i pozostałych materiałów promujących zadanie zostanie ustalona z Wykonawcą po otrzymaniu przez Zamawiającego wytycznych instytucji współfinansującej realizację zadania. 8) Skompletowanie dokumentacji powykonawczej, w tym wykonanie projektu technicznego powykonawczego i kosztorysu powykonawczego wraz z obmiarem prac. Kosztorys robót budowlanych powinien być zweryfikowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie zastosowanych cen, norm kosztorysowania i obmiarów, zatwierdzony przez właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod kątem zgodności z wydanym pozwoleniem oraz podpisany przez wykonawcę prac i kierownika budowy/robót. Wykonawca przekaże dokumentację powykonawczą Zamawiającemu najpóźniej w dniu dokonania odbioru końcowego robót (dwa egzemplarze wersji papierowej i jeden egzemplarz wersji elektronicznej). 9) Przeprowadzenie wszystkich niezbędnych pomiarów i testów, sporządzenie protokołów z tych czynności i przekazanie tych protokołów Zamawiającemu najpóźniej w dniu dokonania odbioru końcowego robót (dwa egzemplarze wersji papierowej i jeden egzemplarz wersji elektronicznej). 10) Udział przedstawiciela Wykonawcy w pracach odbiorowych. 4. Warunki i czas pracy. 1) Realizacja prac konserwatorskich i robót budowlanych nastąpi w czynnym obiekcie. Wykonawca zapewni ciągłość funkcjonowania obiektu oraz bezpieczeństwo osób trzecich. 2) Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych, niezbędne jest wydłużenie czasu pracy w dni robocze lub wykonywanie prac i robót w dni wolne od pracy, powinno to być uzgodnione z Zamawiającym. Powyższa okoliczność nie wpływa na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania Umowy. 5. Prowadzenie prac i robót przy obiekcie zabytkowym. 1) Prace powinny być prowadzone zgodnie z uzyskanymi decyzjami właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 2) Przed przystąpieniem do prac Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną elementów stolarskich, metalowych zabytkowego wystroju itd., którą przekaże Zamawiającego najpóźniej w dniu końcowego odbioru robót (jeden egzemplarz wersji elektronicznej). 3) Demontowane elementy zabytkowe winny być ponownie wykorzystane. 4) Wykonanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, pozwoleniem na wykonanie robót budowlanych oraz decyzjami w sprawie pozwolenia na prowadzenie robót i prac przy obiekcie zabytkowym. 5) Zawiadamianie właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i Zamawiającego o wszystkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach, ujawnionych w trakcie prowadzonych prac i robót przy zabytku, które mogą mieć wpływ na stan zachowania obiektu zabytkowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawno-jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach