Przetargi.pl
REMONT BRAMY PACZKOWSKIEJ W ZIĘBICACH - Etap III

Gmina Ziębice ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Przemysłowa 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8163870 , fax. 074 8191212
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ziębice
    ul. Przemysłowa 10 10
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8163870, fax. 074 8191212
    REGON: 89071847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT BRAMY PACZKOWSKIEJ W ZIĘBICACH - Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WSTĘP Inwestycja jest realizowana etapami poprzez roboty budowlane i prace konserwatorskie na obiekcie zabytkowym. W roku 2013 zrealizowano: Etap I - przebudowa stożka hełmu, zrealizowany w 2013 r. - zakres prac obejmował rozebranie części ceglanego stożka hełmu i jego przebudowę, konserwację pozostałej części hełmu, konserwację i osadzenie kamiennej figury, wykonanie instalacji odgromowej, Etap II - remont kondygnacji i krenelaża, zrealizowany w 2013 r. zakres prac obejmował - naprawę kamiennych ścian przejazdu bramnego, wykonanie żelbetowych stropów, wymianę podłóg drewnianych, wykonanie żelbetowych schodów, naprawę tynków wewnętrznych i wykonanie malatury ścianę, naprawę i konserwację krenelaża, Przedmiot zamówienia obejmuje Etap III Część 1 - naprawa muru obronnego Część 2 - budowa schodów wejściowych wewnętrznych wejściowych budowa chodnika Przedmiot zamówienia nie obejmuje - wykonania i wymiany stolarki okiennej, wykonanie stolarki drzwiowej zewnętrznej wraz z przeszkleniem przejazdu bramnego, wykonanie instalacji elektrycznej i instalacji sygnalizacyjnych, instalacji p.poż. naprawy i malowania elewacji zewnętrznej Bramy, naprawy i konserwacji bonii i herbu, montażu systemu osuszania, niniejsze roboty będą przedmiotem kolejnych etapów. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Obiekt Bramy Paczkowskiej znajduje się przy ul Grunwaldzkiej w Ziębicach i jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 05.09.1960 r pod nr A/5190/729. Obiekt mury obronne jest wpisany do rejestru zabytków decyzją z dnia 12.02.1956 r. pod nr A/2581/418 Zamawiający zapewnia osoby funkcyjne dla realizacji tego zadania w osobach: kierownika budowy, osobę kierującą pracami konserwatorskimi, inspektora nadzoru, nadzór autorski oraz nadzór archeologiczny. Zamówienie będzie prowadzone pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Inwestycja ma na celu działania zapewniające zachowanie dziedzictwa historycznego na terenie miasta Ziębice jak również ochronę zabytków i opiekę nad zabytkami. Części zamówienia Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Każda część stanowi odrębne zamówienie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części (każdą ofertę na każdą część należy złożyć oddzielnie) część 1 naprawa muru obronnego Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45000000-7 Roboty budowlane 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45262500-5 Wykonanie konstrukcji drewnianych 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45422000-1 Roboty ciesielskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Naprawę odcinka muru obronnego od Bramy Paczkowskiej do ul. Bohaterów Getta w Ziębicach polegająca na; oczyszczeniu muru z porostów , uzupełnienie brakujących kamieni, naprawie pęknięć, przemurowaniu rozwarstwień , przemurowaniu miejsc łatanych cegłą na wątek kamienny, przemurowaniu odcinka wtórnego zamurowania cegłą na mur kamienny, wykonaniu łukowego przejścia dla pieszych w murze, domurowaniu kamieniem muru do wymaganej wysokości i wyprofilowaniu spadku dla wód opadowych. W części przylegającej do bramy należy wykonać ganek i mur obronny zwieńczyć blankowaniem z cegły. Przeprowadzić kompleksową konserwację elewacji muru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) projekcie budowlanym załącznik nr 8 2) projekcie wykonawczym załącznik nr 9 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiORB, załącznik nr 10 4) przedmiarze robót załącznik nr 11 część 2 budowa schodów wejściowych zewnętrznych, budowa chodnika Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45000000-7 Roboty budowlane 45262500-5 Wykonanie konstrukcji drewnianych 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45422000-1 Roboty ciesielskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Wykonanie drewnianych zadaszonych i krytych gontem zewnętrznych schodów wejściowych do Bramy, wykonanie chodnika dydaktycznego w bruku kamiennym po obu stronach muru, zagospodarowanie terenu zielenią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: 1) projekcie budowlanym załącznik nr 8 2) projekcie budowlanym -zmiany - załącznik nr 12 3) projekcie wykonawczym załącznik nr 9 4) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót STWiORB, załącznik nr 10 5) przedmiarze robót załącznik nr 13 Wykonawca zobowiązuje się do : 1) Wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją budowlano - wykonawczą posiadaną przez Zamawiającego jak również z uwzględnieniem poleceń nienaruszających umowy wniesionych przez konserwatora zabytków i innych osób funkcyjnych powołanych dla tych prac przez Zamawiającego. 2) Prowadzenia czynności Wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością przy dołożeniu wszelkich możliwych starań mających na celu maksymalne zabezpieczenie obiektu przed jego uszkodzeniem oraz ograniczenie uciążliwości dla mieszkańców budynków sąsiednich oraz innych osób znajdujących się w pobliżu prowadzonych prac ( zwłaszcza przejść dla pieszych) 3) Zabezpieczenia miejsca wykonywanych czynności odpowiednim oznakowaniem zgodnie z prawem budowlanym i bhp. 4) Załadunku i wywiezienia na wyznaczone miejsce składowania gruzu i innych materiałów rozbiórkowych wraz z uporządkowaniem terenu, 5) Zapewnienia pracownikom wykonującym czynności na czas pracy zaplecza socjalnego wraz z urządzeniami w.c. Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123504
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część II - 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) jeśli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia należy wpłacić wadium zarówno na I część w wysokości 2000,00 zł jaki i na II część 2000,00 zł) 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn.zm). 2)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a)w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Nr 36 9588 0004 0000 5555 2000 0050. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zaleca się w tytule przelewu wpisać - Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy (podać nazwę wykonawcy), dotyczącej zamówienia publicznego p.n. REMONT BRAMY PACZKOWSKIEJ. Etap III część 1 - naprawa muru obronnego, lub/ i część 2 budowa schodów wejściowych zewnętrznych, budowa chodnika b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty jako osobny dokument nie wpięty do oferty i złożyć w jednej kopercie z ofertą (w sposób umożliwiający zwrot wadium) . Dokument powinien określać: -Zamawiającego - poprzez wskazanie zamawiającego jako podmiotu uprawnionego do wykonywania uprawnień wynikających z gwarancji, -charakter gwarancji - poprzez stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę X w konkretnym postępowaniu o udzielenie określonego zamówienia publicznego, (podać nazwę) i dotyczy części zamówienia nr (podać nr części) nazwa części (podać nazwę części) -bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy, -termin obowiązywania gwarancji, poręczenia nie krótszy niż termin związania ofertą. -Gwarancja lub poręczenie złożone przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia muszą w swej treści zawierać zapis z którego wynika, iż wadium jest wnoszone w imieniu całego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 3) nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 4) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 9 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 4 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8) jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11) okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert. 12) z postępowania wyklucza się wykonawców którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach