Przetargi.pl
Wykonanie dostawy 600ton soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej w latach 2009 i 2010 CPV: 34927100-2

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6810715 , fax. 058 6811522
  • Data zamieszczenia: 2009-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 6810715, fax. 058 6811522
    REGON: 19168725300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dostawy 600ton soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej w latach 2009 i 2010 CPV: 34927100-2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Dostawę soli drogowej w łącznej ilości 600 ton w latach 2009 i 2010 z miejscem dostawy do: Obwodu Drogowego w Sierakowicach ul. Brzozowa 1 oraz Obwodu Drogowego w Kartuzach ul. Wzgórze Wolności 15 w następujących ilościach : 100 ton do Obwodu Drogowego w Sierakowicach ul. Brzozowa 1 oraz 200 ton do Obwodu Drogowego w Kartuzach ul. Wzgórze Wolności 15 z terminem dostawy do15.10.2009 , pozostałe 300 ton, zostanie dostarczone do 31.03.2010 roku do wyżej wymienionych obwodów drogowych na podstawie złożonych zamówień telefonicznych lub przesłanych faksem . Łączna wielkość zamówienia może ulec zmianie w zależności od warunków zimowych. Sól drogowa stosowana do wytwarzania solanki oraz mieszanki żwirowo solnej, stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w odpowiednich normach europejskich oraz IBDiM w Warszawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do zamówienia nie wnosi się wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych. Sytuacja finansowa: Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji dostaw przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 100000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Potencjał kadrowy Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia. Potencjał sprzętowy .Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu oraz posiadać telefon komórkowy. Doświadczenie zawodowe Zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej jedno zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. 3.0. zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (1) Formularz oferty /załącznik nr 1/- nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. (2) Formularz cenowy /załącznik nr 2/ (3) Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. (4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy /załącznik nr 3/. (5) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec właściwego Organu Podatkowego oraz o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub że uzyskał zgodę .na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /załącznik nr 3/. (6) Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, - oświadczenie /załącznik nr 4/; w przypadku braku podwykonawców obowiązkowo dołączyć druk. (7) Opis ważniejszych dostaw zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia /załącznik nr 5/. (8) Parafowany projekt umowy /załącznik nr 6/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach