Przetargi.pl
Wykonanie zjazdu z drogi krajowej nr 22 do miejsca postoju pojazdów zlokalizowanego na terenie leśnictwa Strączno w Nadleśnictwie Wałcz w ramach programu Aktywne Udostępnianie Lasu

Nadleśnictwo Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Kołobrzeska 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2500894 , fax. 067 2582932
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wałcz
    ul. Kołobrzeska 1 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 067 2500894, fax. 067 2582932
    REGON: 57006451800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zjazdu z drogi krajowej nr 22 do miejsca postoju pojazdów zlokalizowanego na terenie leśnictwa Strączno w Nadleśnictwie Wałcz w ramach programu Aktywne Udostępnianie Lasu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie obejmuje: Wykonanie zjazdu z drogi krajowej nr 22 na trasie Strączno-Wałcz do miejsca postoju pojazdów zlokalizowanego na terenie leśnictwa Strączno w Nadleśnictwie Wałcz w ramach Aktywne Udostępnianie Lasu . Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót , a także z wytycznymi specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej siwz) . Zakres robót do wykonania : 1. Budowa nawierzchni zjazdu z drogi krajowej nr 22 na odcinku Strączno - Wałcz : a) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubość 5 cm, b) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubość 7 cm, c) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, d) ułożenie geowłókniny seperacyjnej o gramaturze 200g/m2 Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ: a) Projekcie wykonawczym - załącznik nr 1 do SIWZ, b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 2 do SIWZ, c) Przedmiarze robót - załącznik nr 3a do SIWZ, d) Uproszczonych kosztorysach ofertowych - załącznik nr 3b do SIWZ. 2. Określenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 3. oznaczenie wg CPV : 45.23.00.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Przedmiot dodatkowy - 45.23.31.40-2 - Roboty drogowe 2. Informacje ogólne dotyczące realizacji zamówienia a) W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz uwzględniania w cenie ofertowej: obsługi geodezyjnej w tym inwentaryzacji powykonawczej, sporządzenia dokumentacji fotograficznej z każdego etapu wykonania robót, dokonania niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych (np. zagęszczenia podłoża, materiałów użytych do realizacji zadania, itp.), w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, zapewnienia nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy, prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, wykonywania prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, wykonania wymaganej dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny), doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń i obiektów, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia. naprawienia ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych zamawiającemu i osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. b) Warunki wykonywania zamówienia, zobowiązania Wykonawcy. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zaleceniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi niniejszej Specyfikacji, a także jej pozostałymi załącznikami. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać wymagane zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wyklucza się użycie jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie dopuszczonych do obrotu. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. c) Gwarancja Na wykonanie przedmiotu zamówienia wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy liczonych od daty odbioru końcowego robót budowlanych. Wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca korzysta z Podwykonawców okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru końcowego bez zastrzeżeń całości zamówienia. d) Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: nie dotyczy 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Informacja o rozwiązaniach równoważnych: a) W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. b) Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. c) Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalności niż określone w dokumentacji technicznej. d) Zaproponowane rozwiązania równoważne nie mogą powodować konieczności przeprojektowania załączonej do siwz dokumentacji technicznej. e) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego. f) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. g) W przypadku, gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_walcz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach