Przetargi.pl
USŁUGA OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTU SĄDU APELACYJNEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE

Sąd Apelacyjny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-165 Szczecin, ul. Mickiewicza 163
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4849409 , fax. 091 4849408
  • Data zamieszczenia: 2013-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Szczecinie
    ul. Mickiewicza 163 163
    71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4849409, fax. 091 4849408
    REGON: 81273402100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OCHRONY OSÓB, MIENIA I OBIEKTU SĄDU APELACYJNEGO POŁOŻONEGO PRZY UL. MICKIEWICZA 163 W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektu Sądu Apelacyjnego w Szczecinie położonego przy ulicy Mickiewicza 163. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia składającego się z budynku przy ul. Mickiewicza 163, jego pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach oraz majątku Sądu Apelacyjnego w Szczecinie znajdującego się na działkach nr 1/14,1/15,1/17. 2. Obiekt oraz mienie przy ul. Mickiewicza 163 podlega ochronie całodobowej. Zakresem zamówienia objęty jest obszar przynależny do budynku Sądu o powierzchni 7884 m2, ogrodzony od strony ul. Mickiewicza płotem z prętów metalowych, na którym po przeciwległej stronie budynku zlokalizowany jest parking. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 4.015,62 m2. 3. Ruch osobowy do i z budynku odbywa się przez jedno wejście w poniedziałek w godzinach 7.00 - 18.00, od wtorku do piątku w godzinach 7.00 - 16.00. 4. Przy wejściu zlokalizowana jest portiernia, gdzie przyjmowane, wydawane i przechowywane są klucze od pomieszczeń sądowych. 5. Ochrona obiektu oraz mienia realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz zgodnie z obowiązującym u zamawiającego (Sąd Apelacyjny) regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż oraz instrukcją ochrony (opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego najpóźniej do dnia 31.12.2013r.) 6. Inne informacje dotyczące realizacji zamówienia: a) budynek Sądu wyposażony jest w system telewizji przemysłowej, system ochrony antywłamaniowej, system czujek dymowych. b) usługa ochrony obiektu realizowana będzie w dni robocze: - w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 18.00 przez dwie osoby, - od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 16.00 przez dwie osoby, - w poniedziałek od godz. 18.00 do godz. 7.00 godz. dnia następnego jednoosobowo, - od wtorku do piątku od 16.00 do godz. 7.00 dnia następnego jednoosobowo, - w soboty, niedziele i święta - jednoosobowo przez całą dobę . c) wykonawca z chwilą podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przejmie obowiązki ochrony przeszkolonym w tym zakresie personelem wyposażonym w mundury lub jednolite ubrania oraz identyfikatory. Osoby te w godzinach pracy Sądu pełnić będą jednocześnie obowiązki portierów. 7. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: a) wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w jednolite umundurowanie stosowne do wypełnianych zadań oraz imienne identyfikatory, b) wyposażenie wszystkich pracowników ochrony w techniczne środki łączności oraz inne specjalistyczne urządzenia służące do realizacji umowy (należy tu rozumieć urządzenia przymusu bezpośredniego zgodne z ustawą o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz.U.2013.628). c) przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie wykonywanej pracy oraz w zakresie określonym w przepisach o ochronie informacji niejawnych, d) zapoznanie pracowników ochrony z regulaminem organizacyjnym Sądu Apelacyjnego w Szczecinie, planami ewakuacyjnymi oraz przepisami BHP i przeciwpożarowymi, e) zapewnienie znajomości przez pracowników ochrony topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., f) zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów głównych wodnych, wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie, wyłączników systemów monitorujących antywłamaniowych i przeciwpożarowych, g) składanie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru - najpóźniej w ciągu 12 godzin od zdarzenia, h) prowadzenie książki dyżurów i raportów z przebiegu służby w sposób umożliwiający stwierdzenie godzin rozpoczęcia i zakończenia dyżuru przez każdego pracownika ochrony, i) przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionym obiekcie w miesiącu, za który wystawiana jest faktura, wraz z datą i liczbą przepracowanych godzin przez każdego z pracowników ochrony. 8. Do obowiązków pracowników ochrony należy w szczególności: a) zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionych obiektów oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz i na zewnątrz chronionych obiektów, b) sprawdzanie stanu zabezpieczeń technicznych pomieszczeń po godzinach pracy, c) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (do zakresów obowiązków Wykonawcy nie należy konserwowanie istniejących systemów alarmowych), d) prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami przeciwpożarowymi, antywłamaniowymi, elektrycznymi, centralnego ogrzewania i wodno-kanalizacyjnymi, e) sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionego obiektu sprzętu i materiałów będących własnością Sądu Apelacyjnego, f) niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku, g) gospodarowanie kluczami do wszystkich pomieszczeń. 9. Wykonawca będzie świadczyć usługi w oparciu o osoby: a) nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami, b) posiadające licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej- przynajmniej jedna osoba podczas dyżuru dziennego w czasie: - w poniedziałek w godzinach od 7.00 do 18.00, - od wtorku do piątku w godzinach od 7.00 do 16.00 , 10. Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach osób na tej liście. Zamawiający wymaga, aby lista osób została przedłożona do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający informuje, iż nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp. 15. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (wskazać zakres czynności jakie ma wykonać podwykonawca), której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom (wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym). 16. Zamawiający nie zastrzega w ogłoszeniu o zamówieniu warunku, o którym mowa w art.22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18. Obecność jednego pracownika na zmianie dziennej posiadającego licencję I stopnia może okazać się niewystarczająca dla zapewnienia ochrony osób i mienia sądu przy użyciu środków przymusu bezpośredniego. Dlatego Zamawiający wymaga od Wykonawców dysponowania między innymi grupą interwencyjną oraz koncesję na broń palną i gazową (posiadają status SUFO udokumentowany decyzją przyznającą prawo posiadania w celu ochrony obiektów broni palnej bojowej, broni palnej maszynowej i gazowej). Broń używana do ochrony przez Wykonawcę mogłaby być ewentualnie wykorzystana na obiekcie Zamawiającego, tylko w przypadku konieczności wezwania grupy interwencyjnej. 19. Nazwa i kod CPV: 79710000-4 USŁUGI OCHRONIARSKIE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach