Przetargi.pl
Wykonanie zagospodarowania terenu w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja miejskich systemów nadbrzeżnych wraz z utworzeniem Centrum Edukacji Ekologicznej w mieście Bielsko-Biała - etap II”, obejmujące: - Część I - Wykonanie zagospodarowania terenu w lesie komunalnym w Wapienicy oraz przy ul. Łowieckiej w Wapienicy; - Część II - Wykonanie zagospodarowania terenu Lasku Bathelta, lotniska w Aleksandrowicach przy ul. Pieczarkowej oraz wzgórza Trzy Lipki ; - Część III - Wykonanie zagospodarowania terenu toru saneczkowego w Lesie Cygańskim oraz placu przy Szkole Podstawowej nr 25.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 07218174100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.bielsko.pl; adres Platformy Przetargowej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej: https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zagospodarowania terenu w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja miejskich systemów nadbrzeżnych wraz z utworzeniem Centrum Edukacji Ekologicznej w mieście Bielsko-Biała - etap II”, obejmujące: - Część I - Wykonanie zagospodarowania terenu w lesie komunalnym w Wapienicy oraz przy ul. Łowieckiej w Wapienicy; - Część II - Wykonanie zagospodarowania terenu Lasku Bathelta, lotniska w Aleksandrowicach przy ul. Pieczarkowej oraz wzgórza Trzy Lipki ; - Część III - Wykonanie zagospodarowania terenu toru saneczkowego w Lesie Cygańskim oraz placu przy Szkole Podstawowej nr 25.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie zagospodarowania terenu w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja miejskich systemów nadbrzeżnych wraz z utworzeniem Centrum Edukacji Ekologicznej w mieście Bielsko-Biała - etap II”, obejmujące: - Część I - Wykonanie zagospodarowania terenu w lesie komunalnym w Wapienicy oraz przy ul. Łowieckiej w Wapienicy; - Część II - Wykonanie zagospodarowania terenu Lasku Bathelta, lotniska w Aleksandrowicach przy ul. Pieczarkowej oraz wzgórza Trzy Lipki ; - Część III - Wykonanie zagospodarowania terenu toru saneczkowego w Lesie Cygańskim oraz placu przy Szkole Podstawowej nr 25. Przedmiot zmówienia został podzielony na trzy części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212120-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, tj. warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium na rzecz Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1) Część I - Wykonanie zagospodarowania terenu w lesie komunalnym w Wapienicy oraz przy ul. Łowieckiej w Wapienicy w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja miejskich systemów nadbrzeżnych wraz z utworzeniem Centrum Edukacji Ekologicznej w mieście Bielsko-Biała - etap II” w wysokości 20 000, 00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych,00/100), 2) Część II - Wykonanie zagospodarowania terenu Lasku Bathelta, lotniska w Aleksandrowicach przy ul. Pieczarkowej oraz wzgórza Trzy Lipki w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja miejskich systemów nadbrzeżnych wraz z utworzeniem Centrum Edukacji Ekologicznej w mieście Bielsko-Biała - etap II": w wysokości 25 000, 00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych,00/100), 3) Część III - Wykonanie zagospodarowania terenu toru saneczkowego w Lesie Cygańskim oraz placu przy Szkole Podstawowej nr 25 w ramach zadania inwestycyjnego "Rewitalizacja miejskich systemów nadbrzeżnych wraz z utworzeniem Centrum Edukacji Ekologicznej w mieście Bielsko-Biała - etap II” w wysokości 23 000, 00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych,00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta przetargowa (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego) dla każdej z Części (nr I, II i III) oddzielnie, sporządzona na formularzu Oferta, 2) Kosztorys ofertowy (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego) dla każdej Części (nr I, II i III) oddzielny, sporządzony w oparciu o przedmiary robót i dokumentację projektową, stanowiące Załączniki nr 9.1 do 9.3 i 10.1 do 10.3 do nin. SIWZ, wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarami robót, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku VAT, zawierający co najmniej: opis pozycji, ilość robót wraz z jednostką, cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, wartość pozycji oraz cenę ogółem, obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk). Ceny jednostkowe pozycji kosztorysowych (netto) mają zawierać robociznę, materiał z kosztami zakupu, sprzęt, koszty pośrednie i zysk. Obowiązującą stawkę podatku VAT (23%, 8%) należy doliczyć do wartości kosztorysowej (sumy) robót, chyba że wykonawca nie jest płatnikiem VAT. 3) Dokumenty dotyczące oferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych, np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz inne dokumenty dotyczące norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, odnoszące się do rozwiązań równoważnych (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, w języku polskim, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego), podanych w tabeli na końcu formularza Oferta, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wymagania i parametry określone przez zamawiającego w i jej załącznikach (m.in. przedmiarach robót i dokumentacji projektowej) – będą one stanowić załączniki do oferty – w przypadku zastosowania przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych podczas realizacji zamówienia. 4) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego), zgodnie z zapisami SIWZ – będzie ono stanowić załącznik do oferty 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) o przedmiotowe zamówienie (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia). Wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, wymaga się jej złożenia w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. 6) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem), załączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy. Wymaga się złożenia oryginału upoważnienia (pełnomocnictwa), w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, wymaga się jej złożenia w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. 7) Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub w elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji innego podmiotu), w formie pisemnej, do oddania wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 8) Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale, w postaci papierowej lub dokumentu elektronicznego, lub w elektronicznej kopii dokumentu, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach