Przetargi.pl
ZP-2380-450,471-10/2020 „Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części dla: KPP Cieszyn, KMP Jastrzębie Zdrój, KMP Jaworzno, KPP Kłobuck, KMP Piekary Śląskie, KMP Siemianowice Śl., KMP Gliwice”

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowieniapubliczne/ katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-450,471-10/2020 „Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części dla: KPP Cieszyn, KMP Jastrzębie Zdrój, KMP Jaworzno, KPP Kłobuck, KMP Piekary Śląskie, KMP Siemianowice Śl., KMP Gliwice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi parkowania i przechowywania pojazdów o dmc do 3,5 t, o dmc pow. 3,5 t i części zamiennych zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez: KPP Cieszyn, KMP Jastrzębie Zdrój, KMP Jaworzno, KPP Kłobuck, KMP Piekary Śląskie, KMP Siemianowice Śl., KMP Gliwice” oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek, całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Zamówienie zostało podzielone na 10 (części) zadań: Numer Nazwa zadania 1. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KPP Cieszyn 2. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KPP Cieszyn 3. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KMP Jastrzębie Zdrój 4. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KMP Jastrzębie Zdrój 5. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KMP Jaworzno 6. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KMP Jaworzno 7. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KPP Kłobuck 8. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KMP Piekary Śląskie 9. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t dla KMP Siemianowice Śląskie 10. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów dla KMP Gliwice 3. Szacowane ilości dób parkowania dla wszystkich zadań zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Podane wartości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega, że faktyczne ilości mogą ulec zmianie, a podane dane służą jedynie do obliczenia ceny ofertowej przez Wykonawców. 4. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 5. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 6. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SIWZ- formularzu ofertowym lokalizację parkingu tj. jeden adres dla danego zadania, na które składa ofertę. W przypadku podania więcej niż jednego adresu parkingu dla jednego zadania, na które Wykonawca składa ofertę, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SIWZ na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy PZP. Wykonawca może wskazać ten sam adres parkingu dla kilku zadań pod warunkiem, ze dysponuje odpowiednią ilością miejsc parkingowych wynikającą z postawionego warunku dla każdego zadania. 7. Odległość parkingu od siedziby jednostki powinna znajdować się w odległości nieprzekraczającej 50km licząc po trasie z siedziby KPP/KMP na wskazany parking. 7.1. Adresy siedzib KPP/KMP dla poszczególnych zadań: Numer Nazwa zadania 1,2 Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie ul. ul. Wojska Polskiego 2, 43-400 Cieszyn 3,4 Komenda Miejska Policji w Jastrzębiu Zdroju , ul. Śląska 12,44-335 Jastrzębie-Zdrój 5,6 Komenda Miejska Policji w Jaworzno , ul. Gabriela Narutowicza 1, 43-600 Jaworzno 7 Komenda Powiatowa Policji w Kłobucku , ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5, 42-100 Kłobuck 8 Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich, ul. Kalwaryjska 62, 41-940 Piekary Śląskie 9 Komenda Miejska Policji w Siemianowicach Śląskich ul. Jana Pawła II 16, 41-100 Siemianowice Śląski 10 Komenda Miejska Policji w Gliwicach ul. Powstańców Warszawy 10-12, 44-100 Gliwice 7.2. Z uwagi na charakter wymogu dotyczącego odległości parkingu od siedziby KMP/ KPP, Zamawiający przewiduje następujący tok postępowania w przypadku braków (nieprawidłowości) w złożonych oświadczeniach: - w przypadku braku oświadczenia o adresie parkingu i odległości od siedziby KMP/ KPP – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp; - w przypadku podania adresu parkingu i jednoczesnym braku oświadczenia o odległości od siedziby KMP/ KPP – Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia oświadczenia na podstawie art. 26 ust. 3 (powyższe wynika z faktu, że oświadczenie o odległości dotyczy w takim przypadku stanu faktycznego, a nie uznaniowego Wykonawcy); - w przypadku podania wyłącznie odległości bez podania adresu – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp; - w przypadku stwierdzenia błędu w podanej odległości parkingu od siedziby KMP/ KPP – Zamawiający dokona poprawienia powyższego na podstawie art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp. 7.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania odległości podanej w załączniku nr 1 do SIWZ- formularzu ofertowym przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza. Na etapie badania oferty Zamawiający zweryfikuje oferowaną przez Wykonawcę odległość i w przypadku gdy oferowana odległość przekroczy 50 km licząc po trasie dla danego zadania, na które Wykonawca składa ofertę, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SIWZ na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy PZP. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony na cały okres trwania umowy na kwotę, co najmniej 100 000,00 złotych, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne. Zamawiający wymaga, aby aktualna polisa OC była do okazania przez Wykonawcę na każde wezwanie Zamawiającego. 9. UWAGA: Rozliczenie każdego zadania za zrealizowane według bieżących potrzeb usługi następować będzie wg cen jednostkowych podanych dla każdej pozycji tabeli załącznika nr 1 do SIWZ – formularza ofertowego. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 9.1 Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 5 do SIWZ celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizację zadania. 9.2 Jeżeli wyliczona kwota będzie wyższa od kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania, Zamawiający zdecyduje: - o zwiększeniu środków na realizację danego zadania, lub - do umowy jako maksymalna kwota zostanie wpisana kwota przeznaczona na realizację zamówienia dla danego zadania podana na otwarciu ofert, lub - w przypadku przekroczenia kwoty i braku możliwości jej zwiększenia, Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp "wartość oferty przekracza środki przeznaczone na realizację zadania (...)" 10. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XXIV SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 11. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp w przypadku parkingu, który dozorowany jest przez osobę fizyczną np. Stróża, Zamawiający wymaga, aby osoba ta była zatrudniona przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.). 11.1. W związku z powyższym Wykonawca musi przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, złożone na odrębnym dokumencie. 11.2. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, podwykonawcy. 11.3. W odniesieniu do podwykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 11.1. SIWZ, należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą mogły wykonywać pracy z winy Wykonawcy. 11.4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 11.1. i 11.2. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. 11.5. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez wykonawcę w zakresie określonym ust. 11 Kontrola dopuszcza wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia do wglądu dokumentów w postaci kopii zawartych umów o pracę oraz kopii dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 11.6. Kopia umowy/umów o pracę, kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych celem uchylenia dyrektywy 95/46/W oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 11.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 98351100-9 -Usługi parkingowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że cena ofertowa została wyliczona zgodnie z dyspozycjami Rozdziału X SIWZ oraz załączników, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy o lokalizacji parkingu na którym będą przechowywane pojazd i odległości tego parkingu od siedziby jednostki, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie o ilości miejsc parkingowych dla danego zadania złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się ubezpieczyć na cały okres trwania umowy na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność Wykonawca mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wraz z zobowiązaniem do okazania na każde wezwanie Zamawiającego aktualnej polisy OC, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca (całodobowo) oraz soboty, niedziele i święta przez cały okres obowiązywania umowy, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że w cenie oferty brutto uwzględnione są wszystkie koszty, które mogą wystąpić podczas wykonywania usług w zakresie parkowania i przechowywania pojazdów oraz części pojazdów złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że doba parkowania pojazdów/przechowywania części rozpoczyna się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (w godzinach i minutach), a kończy po upływie 24 godzin od tego momentu, a Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie oraz złożone na załączniku nr 4 do SIWZ. 11. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem. I SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty musi załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią rozdziału III ust. 3 SIWZ, złożone odrębnym dokumencie. 18. Oświadczenie Wykonawcy, ze wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach