Przetargi.pl
Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. „Zagospodarowanie obszaru cennego przyrodniczo na teren rekreacyjny tj. kąpielisko w Nowogrodzie Bobrzańskim – baseny przy ul. Fabrycznej”

Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 290 962 , fax. 683 276 663
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogród Bobrzański
    ul. Słowackiego 11
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 683 290 962, fax. 683 276 663
    REGON: 97077075980001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowogrodbobrz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. „Zagospodarowanie obszaru cennego przyrodniczo na teren rekreacyjny tj. kąpielisko w Nowogrodzie Bobrzańskim – baseny przy ul. Fabrycznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. „Zagospodarowanie obszaru cennego przyrodniczo na teren rekreacyjny tj. kąpielisko w Nowogrodzie Bobrzańskim – baseny przy ul. Fabrycznej” zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie nieistotnych zmian w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. b) Zamówienie obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i zezwoleń na budowę oraz wybudowanie przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania kontraktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami kontraktu oraz wybudować przedmiot zamówienia. c) Szczegółowy zakres rzeczowy robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ. d) Zakres inwestycji obejmuje: • ukształtowanie terenu nad wodą w celu wytworzenia plaży oraz łagodnego zejścia do wody, • budowa systemu pomostów pływających w kształcie litery „U” tworzących kąpielisko, wraz z odejściami bocznymi w celu urozmaicenia oferty, • budowa przystani dla małych łodzi, kajaków i rowerów wodnych, • budowa mostu na bazie łuku łączącego brzeg z wyspą, • budowę ścianki wspinaczkowej, • budowa ciągów spacerowych o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej szarej gr. 6cm w obrzeżu betonowym o szer. 6cm na podbudowie cementowo-piaskowej o grubości 20cm, • wyznaczenie terenów rekreacyjnych niezagospodarowanych z nawierzchnią trawiastą, • wyznaczenie miejsc do biwakowania z nawierzchnią trawiastą, • dostawa i montaż elementów małej architektury: o ławki parkowe z oparciem min. 50szt., o kosze na śmieci min. 50szt, o stojaki na rowery min. 10szt, o leżaki miejskie min. 20szt, o tablice informacyjno – turystyczne min. 5 szt. • budowa utwardzonego placu do ustawiania w sezonie przebieralni i przenośnych toalet (należy przewidzieć również miejsca dla osób niepełnosprawnych, a także dla matek z dziećmi), • budowa infrastruktury technicznej zapewniającej możliwość obsługi użytkowników • budowa instalacji oświetlenia terenu -124 szt. lamp parkowych, • budowa systemu monitoringu terenu w tym 7szt. kamer IP o parametrach rozdzielczości 1920x1080 2.1Mpix, dwa punkty dystrybucyjne, światłowód ok.450m, • budowa utwardzonego miejsca na ognisko o nawierzchni żwirowej wraz z ławkami 10szt, koszami na śmieci 5 szt. i tablicą informacyjną, • budowa parkingu o nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej szarej o gr. 8cm obrzeżonej krawężnikami na podbudowie cementowo piaskowej o grubości minimum, • zagospodarowanie terenu zielenią urządzoną, • budowa altany wypoczynkowej o powierzchni ponad 9m2, , • budowa boiska do siatkówki plażowej (o nawierzchni piaskowej), • budowa ogrodzenia terenu wraz z podmurówką betonową o wysokości 0,20m z oddzieleniem parkingu (cały teren należy ogrodzić ogrodzeniem z paneli ogrodzeniowych wys. 1,5m a teren parkingu od terenu rekreacyjnego oddzielić ogrodzeniem o wysokości 1,2m z furtką umożliwiającą wejście na teren; należy wykonać trzy bramy wjazdowe jedna na parking, druga z parkingu na teren rekreacyjny a trzecia bezpośrednio z zewnątrz na teren rekreacyjny, dodatkowo dwie furtki umożliwiające wejście na teren z zewnątrz). e) Z zakresu opracowania wyłączono: • wykonanie placu zabaw, nawierzchni placu zabaw i ogrodzenia placu zabaw, • wykonanie siłowni plenerowej wraz z nawierzchnią bezpieczną, • wykonanie zjeżdżalni wodnej wraz z przyłączem elektrycznym do zasilania zjeżdżalni f) Powierzchnia terenu około 3 ha g) Wykonawca zaprojektuje, wybuduje, obejmie nadzorem autorskim w stanie wolnym od wad i usterek w/w inwestycję. h) UWAGA: Zaleca się by Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie gdzie mają być wykonywane roboty budowlane oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelki istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca dokonuje wizji lokalnej na swój koszt. i) W projekcie w zakresie sadzenia i pielęgnacji drzew, krzewów i bylin należy wykorzystać najnowsze technologie stosowane w ogrodnictwie. j) Dokumentację należy na każdym etapie konsultować z Zamawiającym k) Wszelkie niezgodności i niedookreślone w powyższym przedmiocie zamówienia oraz w zapisach PFU nie mogą wpłynąć na zamierzony efekt końcowy i powinny być przez projektantów ujęte w dokumentacji projektowej i wykonawczej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu określa program funkcjonalno-użytkowy, będący załączni-kiem nr 5 do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonego programu funkcjonalno-użytkowego. Zamawiający do-puszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych w pfu po uprzednim zaakceptowaniu ich przez zamawiającego. 3) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia. 4) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i dopro-wadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 5) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmio-tem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elemen-ty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną Polską Normą. 6) Uwaga: jeśli w dokumentacji przetargowej wskazano nazwę normy, należ przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 7) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) przed przystąpieniem do prac, urządzenia należy wytyczyć geodezyjnie przez uprawnionego geodetę. b) wszelkie prace w pobliżu czynnych urządzeń elektrycznych należy wykonywać po wyłącze-niu ich spod napięcia. c) całość prac wykonać zgodnie z normą i wiedzą techniczną. Prace musza zostać wykonane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w zakresie eksploatacji i montażu urzą-dzeń elektrycznych zgodnie z zasadami zawartymi w przepisach BHP oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności i staranności wykonania. d) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. e) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, f) Zapewnienie kierownika budowy g) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, h) opracowanie dokumentacji powykonawczej, i) po wykonaniu instalacji Wykonawca ma obowiązek wykonać pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, rezystancji uziemień, sprawdzenia skuteczności ochrony przeciw-pożarowej i natężenia oświetlenia. Wyniki pomiarów przedstawić w protokołach. j) po zakończeniu prac, Wykonawca ma obowiązek wykonane urządzenia zainwentaryzować powykonawczo przez uprawnionego geodetę i przekazać do ośrodka dokumentacji geode-zyjnej i kartograficznej. k) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budow-laną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. l) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. m) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. n) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i po-twierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględnia-jące wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowla-nym i programem zapewnienia jakości. o) Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. 8) Etapy wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, by Wykonawca realizował zadanie w następujących etapach: Etap I: Sporządzenie projektu budowlanego dla wszystkich wymaganych branż, projektów wyko-nawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, informacji BIOZ i kosztorysu inwestorskiego, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę dla wszystkich branż oraz uzyskanie decyzji, opinii, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego Etap II: wykonanie robót budowlanych na przedmiotowym zadaniu zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną oraz STWiORB i odpowiednimi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. W tytule przelewu należy wpisać „wadium w przetargu GKZ.271.1.3.2020.MK” 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim BS Żagań o/Nowogród Bobrzański 97 9657 0007 0020 0200 0693 0001 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmiotu , o których mowa w art. 6b u7st. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach. 5. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, w której wnoszone będzie wadium musi stanowić zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołanie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, ze zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 13 niniejszego rozdziału, bez potwierdzania tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy pzp zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 13 pkt 2) i 3) niniejszego rozdziału. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Spowodował, ze zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie; 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył oświadczeń lub pełnomocnictw, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 3) Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie w jego ofercie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zaleca się wpisanie w ofercie cenowej nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione przelewem. 15. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach