Przetargi.pl
Wykonanie zadania pn: Część I: DOKOŃCZENIE BUDOWY: BUDYNKU PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA WRAZ Z INSTALACJAMI I URZĄDZENIAMI TECHNICZNYMI ORAZ BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH SŁUŻĄCYCH DO OBSŁUGI PLANOWANEJ INWESTYCJI NA DZIAŁCE ZLOKALIZOWANEJ W KLESZCZOWIE PRZY ULICY JAGODOWEJ - WSCHODNIEJ. Część II: DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH PN. ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W TRZECH BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 46, 47, 48 W ŁUSZCZANOWICACH

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania pn: Część I: DOKOŃCZENIE BUDOWY: BUDYNKU PRZEDSZKOLA I ŻŁOBKA WRAZ Z INSTALACJAMI I URZĄDZENIAMI TECHNICZNYMI ORAZ BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH SŁUŻĄCYCH DO OBSŁUGI PLANOWANEJ INWESTYCJI NA DZIAŁCE ZLOKALIZOWANEJ W KLESZCZOWIE PRZY ULICY JAGODOWEJ - WSCHODNIEJ. Część II: DOKOŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH PN. ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W TRZECH BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH NR 46, 47, 48 W ŁUSZCZANOWICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I – Dokończenie budowy: Budynku przedszkola i żłobka wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz budowa miejsc parkingowych służących do obsługi planowanej inwestycji na działce zlokalizowanej w Kleszczowie przy ul. Jagodowej - Wschodniej. Część II – Dokończenie robót budowlanych pn. Roboty remontowo – budowlane w trzech budynkach mieszkalnych wielorodzinnych nr 46, 47, 48 w Łuszczanowicach. 2. INFORMACJA NA TEMAT ZEBRANIA WYKONAWCÓW Zamawiający informuje o zwołaniu zebrania z uczestnictwem zainteresowanych wykonawców celem prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Zebranie odbędzie się: - część I zamówienia: w dniu 09.02.2018 r. o godz. 12:00 na terenie przedmiotowej inwestycji, tj. ul. Jagodowa – Wschodnia, - część II zamówienia: w dniu 09.02.2018 r. o godz. 13:30 na terenie przedmiotowej inwestycji, tj. Łuszczanowice, budynek mieszkalny nr 46. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: Część I zamówienia: - wykonania robót budowlanych, -wykonania robót drogowych, -wykonania robót elektrycznych, - wykonania robót sanitarnych Zastrzeżenie nie dotyczy osób wykonujących czynności: kierownika budowy, kierownika robót, dostawców materiału na budowę. Część II zamówienia: - wykonania robót ogólnobudowlanych, - wykonania robót instalacji elektrycznej. Zastrzeżenie nie dotyczy osób wykonujących czynności: kierownika budowy, kierownika robót, dostawców materiału na budowę. 5. W każdym czasie w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający może żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 6. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty wraz z następującymi dokumentami: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną 2) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa wyżej lub innych dokumentów musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) W przypadku składania oferty wspólnej oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza zawierający w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy. 6) dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.) Wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 7) w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca jest obowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz firmy tych podwykonawców z wykorzystaniem dodatku do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie będzie powierzał części zamówienia podwykonawcom, wówczas nie dołącza wspomnianego dodatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach