Przetargi.pl
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Inowłódz (postępowanie V)

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-215 Inowłódz, Spalska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    Spalska 2
    97-215 Inowłódz, woj. łódzkie
    REGON: 590647990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Inowłódz (postępowanie V)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód wymaganych przepisami prawa a następnie wykonanie na ich podstawie robót budowalnych dla zadnia pn.: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Inowłódz”.2. Zakres inwestycji obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie:2.1. droga dojazdowa o nośności 11,5 t/oś o powierzchni około 350 m2;2.2. plac utwardzony o powierzchni do 1200 m2; 2.3. wiata na kontenery z wydzielonym boxem o powierzchni min. 25x8,4 m2;2.4. kontenery i pojemniki do zbierania i magazynowania poszczególnych rodzajów odpadów, odpowiednio oznaczone i opisane;2.5. kontener na odpady niebezpieczne o powierzchni 5,2x2,2 m2;2.6. kontener na materiały do ponownego użycia o powierzchni 5,2x2,2 m2;2.7. kontener administracyjny do obsługi PSZOK wraz z punktem napraw o wymiarach min. 5,2 x 2,2 m2;2.8. waga stalowo - betonowa min. 40 ton;2.9. ogrodzenie wraz z bramą i furtką;2.10. oświetlenie i monitoring;2.11. tablice informacyjne i oznakowanie terenu.2.12. Inne roboty nieprzewidziane w dokumentacji a konieczne do wykonania celem właściwej realizacji zadania inwestycyjnego (jeżeli dotyczy), infrastruktura towarzysząca i niezbędne instalacje (jeżeli dotyczy), wycinka drzew i krzewów (jeżeli dotyczy), profilowanie skarp i nasypów (jeżeli dotyczy), usunięcie kolizji z sieciami i urządzeniami, montaż rur osłonowych (jeżeli dotyczy), inne w obrębie inwestycji (jeżeli dotyczy).UWAGA: 1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy (dalej: PFU), przedmiar.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.I. ZDOLNOŚCI TECHNICZNE (doświadczenie wykonawcy):Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał (zakończył) roboty budowlane polegające na:1. wykonaniu (w ramach jednego zadania inwestycyjnego) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego wraz z zagospodarowaniem terenu wokół i infrastrukturą towarzyszącą o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych) brutto oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.II. ZDOLNOŚCI ZAWODOWE (wykształcenie i kwalifikacje zawodowe osób)Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji co najmniej:1. jedną osobą – kierownik budowy, posiadającą: stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisówwraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach