Przetargi.pl
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Brójce.

Gmina Brójce ogłasza przetarg

  • Adres: 95-006 Brójce, Brójce 39
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 295 01 11
  • Data zamieszczenia: 2022-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brójce
    Brójce 39
    95-006 Brójce, woj. łódzkie
    tel. 42 295 01 11
    REGON: 472057750
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Brójce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Gminie Brójce”, działka nr ew. 53/3, obr. 01 Brójce, gmina Brójce.2. Zakres inwestycji polega na opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót lub uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę/rozbiórkę oraz wykonaniu robót budowlanych i rozbiórkowych związanych z budową punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na działce oznaczonej numerem ewidencyjnymi 53/3, obręb 01 Brójce, gmina Brójce, i obejmuje:1) Prace projektowe:Zakres prac projektowych do opracowania przez Wykonawcę obejmuje w szczególności:a) Wykonanie prac przedprojektowych takich jak: uzyskanie lub aktualizacja posiadanych przez Zamawiającego warunków przyłączenia (energii, wody, kanalizacji sanitarnej, odwodnienia, dróg), pomiary sytuacyjno-wysokościowe, uzupełnienie szczegółowych opinii geotechnicznych do celów projektowych w formie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, wykonanie ewentualnych projektów prac geologicznych, dokumentacji geotechnicznych, inwentaryzacji budowlanych do celów projektowych oraz do zaplanowania rozbiórek, ekspertyz itp.:b) Sporządzenie projektu i uzyskanie zezwolenia na rozbiórkę istniejących obiektów kolidujących z planowaną budową;c) Opracowanie koncepcji obejmującej całość inwestycji, plan zagospodarowania terenu, część opisową oraz cześć rysunkową a w szczególności proponowaną lokalizację obiektów, wiat, magazynów, zastosowane rozwiązania technologiczne oraz założenia architektoniczne poszczególnych obiektów;d) Opracowanie projektu budowlanego, kompletnego w zakresie wszystkich branż i wymaganych uzgodnień wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę;e) Opracowanie projektów technicznych dla wszystkich branż (architektonicznej, konstrukcyjnej, drogowej, instalacyjnej, w tym instalacje zewnętrzne i wewnętrzne: wod.-kan., elektryczna i teletechniczna), spełniające wymagania przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, ochrony środowiska i ochrony pożarowej oraz posiadające wymagane uzgodnienia i zatwierdzenia;f) Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;g) Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji;h) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;i) Opracowanie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla prowadzenia robót;j) Opracowanie instrukcji ppoż.;k) Wszystkie opracowania Wykonawca przekaże również w wersji elektronicznej;l) Aktualizacja decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach (jeżeli rozwiązania Wykonawcy będą wymagać zmiany zapisów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach);m) Uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń(jeżeli będą wymagane), w tym pozwolenia budowlanego, pozwolenia na użytkowanie, pozwoleń wodnoprawnych, warunków przyłączenia do mediów i innych niezbędnych do funkcjonowania punktu;n) Zapewnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót, w fazie rozruchu oraz podczas trwania prób eksploatacyjnych;o) Mapę do celów projektowych dostarcza Zamawiający.Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć w koszt realizacji punktu.2) Zakres rzeczowy przedsięwzięcia:Przedsięwzięcie składać się będzie z następujących elementów:a) powierzchnie utwardzone pod ruch pojazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej bezfazowej lub powierzchni betonowych, z odpowiednią podbudową dostosowaną do planowanego obciążenia ruchem, o powierzchni 1 925-1 975 m2;b) powierzchnie utwardzone chodniki do 60 m2 z kostki betonowej;c) kontener socjalno-biurowy;d) wiata magazynowa;e) zadaszone boksy magazynowe (powierzchnia wiaty – zadaszenia: 45-50 m2);f) magazyn odpadów o powierzchni 240-250 m2, podzielony na 5 pomieszczeń magazynowych, w tym odpadów niebezpiecznych i ZSEE oraz magazyn odpadów z warsztatem (przygotowanie do ponownego użycia) – zadaszona konstrukcja stalowa obudowana blachą trapezową z 5 bramami wjazdowymi;g) prace towarzyszące, niezbędne instalacje i infrastruktura:h) instalacja elektryczna, w tym system oświetlenia placu oraz zasilanie i oświetlenie obiektów,i) instalacja monitoringowa wraz z osprzętem, serwerem i oprogramowaniem, bramą wjazdową oraz inne niezbędne elementy do prawidłowego wykonania przedsięwzięcia,j) niezbędne instalacje wodociągowe, kanalizacyjne,k) zakup i montaż, kontenerów, pojemników, koszy, beczek do magazynowania poszczególnych frakcji odpadów wraz z opisem kontenerów, pojemników,l) tablice edukacyjne i informacyjne,m) brama wjazdowa na teren PSZOK o szer. min. 5 m,n) niezbędne roboty ziemne i niwelacyjne, obsiew i nasadzenia zieleni ozdobnej i izolacyjnej wokół PSZOK oraz wzdłuż dojazdu;o) dodatkowe wyposażenie, w tym waga samochodowa z montażem i oprogramowaniem,p) ładowarka kołowa z osprzętem (zamiatarka, podnośnik palet, łyżka, krokodyl);q) rozbiórka istniejących obiektów: plac i dojazd utwardzony trylinką, ogrodzenie istniejącego budynku o powierzchni ok. 220 m2, zbiornik podziemny wraz z instalacjami.Powyższe parametry zostały wskazane jako ogólne i szacunkowe. W opracowanym PFU, przedstawiono uszczegółowienie ww. zakresu, a także rozwiązania techniczne i organizacyjne. Całość, wraz z załącznikami, stanowi odzwierciedlenie wymagań Zamawiającego w tym względzie. Niemniej, w przypadku, gdy zaproponowane przez Zamawiającego rozwiązania, wskaźniki powierzchniowo-kubaturowe, materiały lub inne istotne elementy Wykonawca uzna za niezgodne z obowiązującymi przepisami lub normami, Wykonawca zobowiązany jest to przewidzieć i wycenić już na etapie składania ofert.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacji warunków zamówienia oraz dokumentacja techniczna (załącznik nr 8 do SWZ) umieszczone na stronie https://bip.brojce.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-151-8461
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45220000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Andrespolu (o/Brójce), nr 64 8781 0006 0060 0141 2000 0040. z dopiskiem „wadium w postępowaniu ZP.271.1.34.2022” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwez przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:a) zrealizowali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończyli w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej w formule zaprojektuj i wybuduj na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł brutto;b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniący funkcję:b1) Projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej,b2) Projektanta branży instalacji sanitarnych,b3) Projektanta instalacji elektrycznych,którzy posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń oraz posiadają co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe (każdy) od momentu uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831),b4) Kierownika budowy - osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,b5) Kierownika robót instalacji sanitarnych - osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych,b6) Kierownika robót instalacji elektrycznych - osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych,którzy posiadają co najmniej 5 letnie doświadczenie (każdy) w kierowaniu robotami budowlanymi, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831);2. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach