Przetargi.pl
Wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynku dydaktycznym Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 7 w Warszawie

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5520360 , fax. 022 5522507
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście 26/28 26/28
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5520360, fax. 022 5522507
    REGON: 00000125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynku dydaktycznym Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Pasteura 7 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres prac wchodzi: wykonanie robót remontowych, montaż drzwi ppoż., montaż przegród ppoż., instalacja systemów alarmowych, roboty malarskie, instalacje oddymiania klatek schodowych. Etapowanie robót. Prace podzielone są na dwa etapy: ETAP I: - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru obejmującej V-tą kondygnację, - wydzielenie stref pożarowych polegające na wygrodzeniu klatek schodowych do poziomu parteru, - wykonanie instalacji oddymiania w klatkach schodowych. ETAP II - pozostałe prace ujęte w dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dokumentacja
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453430003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 20.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wymaganego wadium w terminie i formie określonej w ustawie - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z zapisami SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r., zwanej dalej ustawą. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. każda z robót musi zawierać w swym zakresie wykonanie instalacji SAP wraz z instalacją oddymiania klatek schodowych. Wartość każdej z wymienionych robót nie może być niższa niż 500.000,00 zł brutto. 2.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: - kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (D) min. 1 kV z dopuszczeniem do dozoru nad pomiarami elektrycznymi min. 1 kV . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamówienia Wykonawca przedstawi: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy do którego dołączy: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie, c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Wykonawca przedstawi: 1) oświadczenie - wykaz robót wraz z załącznikami. Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył niżej określone roboty i przedstawi odpowiednie oświadczenia i dokumenty: Wykaz zrealizowanych - ukończonych - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. każda z robót musi zawierać w swym zakresie wykonanie instalacji SAP wraz z instalacją oddymiania klatek schodowych.. Wartość każdej z wymienionych robót nie może być niższa niż 500.000,00 zł brutto. Należy załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należycie. 2) oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zmówienia wraz z załącznikami. Do oświadczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć kserokopie następujących dokumentów: - kierownik budowy - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót elektrycznych - uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - Świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisk dozoru (D) min. 1 kV z dopuszczeniem do dozoru nad pomiarami elektrycznymi min. 1 kV. - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego dla kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych Zgodnie z art. 104 ustawy - Prawo budowlane, osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Jeżeli w wykazie osób, wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć do wykazu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca złoży: A-Zezwolenie Państwowego Inspektoratu Bezpieczeństwa Jądrowego i Ochrony Radiologicznej lub Państwowej Agencji Atomistyki na przywóz z zagranicy, obrót w kraju oraz instalowanie, konserwowanie i demontaż izotopowych czujek dymu, B-Świadectwo autoryzacji na instalowanie, programowanie i konserwację urządzeń sygnalizacji pożarowej systemów, zgodnego z projektem lub o podobnych parametrach, C-Certyfikat Centrum Naukowo- Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie na wszystkie systemy p.poż. D-oświadczenie o posiadaniu zdolności podłączenia centrali do monitoringu Państwowej Straży Pożarnej. WYKONAWCY ZAGRANICZNI 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit a i c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, 2. Dokumenty, o których mowa w niniejszym ust. 1 pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w niniejszym ust. 1 pkt 2, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w niniejszym ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis niniejszego ust. 2 stosuje się odpowiednio. KONSORCJA. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy ofertę składa konsorcjum: 1) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych w świetle dokumentów rejestracyjnych przedstawicieli wykonawców lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podpisuje pełnomocnik konsorcjum lub wszyscy członkowie konsorcjum. Załączniki do ww. oświadczenia - dokumenty wymienione w pkt 1 od lit. a i lit. c (pełnomocnictwo - lit. b - jeżeli dotyczy) obowiązują każdego z członków konsorcjum oddzielnie. Każdy z członków konsorcjum musi złożyć komplet ww. załączników do ww. oświadczenia podpisanych przez pełnomocnika konsorcjum lub wszystkich członków konsorcjum. Ilość robót wykazana we wspólnym formularzu dla całego konsorcjum, sumuje się dla wszystkich członków konsorcjum. Uprawnienia wykazane we wspólnym formularzu dla całego konsorcjum, sumują się dla wszystkich członków konsorcjum. Dokumenty ww. A, B, C, D - jeden komplet dla konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach