Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych inwestycyjnych w zakresie adaptacji pomieszczeń biurowych na III piętrze w budynku Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie al. Jerozolimskie 7

Bank Gospodarstwa Krajowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-955 Warszawa, Al. Jerozolimskie 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5229112, 5965980 , fax. 022 6270378,6270479
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bank Gospodarstwa Krajowego
    Al. Jerozolimskie 7 7
    00-955 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5229112, 5965980, fax. 022 6270378,6270479
    REGON: 00001731900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych inwestycyjnych w zakresie adaptacji pomieszczeń biurowych na III piętrze w budynku Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie al. Jerozolimskie 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:wykonanie prac budowlano- instalacyjnych w pomieszczeniach biurowych w budynku Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie al. Jerozolimskie 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieniaznajduje się w dokumentacji przetargowej zamieszczonej na stronie internetowej zamawiającego wraz z SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustalił wysokość wniesienia wadium na sumę 15.000 zł. Dopuszcza się wnoszenie wadium w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 rachunek I Oddziale BGK w Warszawie Al. Jerozolimskie 7, za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego. oraz w : w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158, ze zm.) W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji i poręczeń powinny być one wystawione na okres obejmujący związanie z ofertą. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji., musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wadium wniesione w innych formach niż forma pieniężna nie może zawierać postanowień, które utrudniałyby lub uniemożliwiały Zamawiającemu wykonanie prawa żądania zapłaty, w szczególności klauzuli warunkującej zapłatę przez gwaranta lub poręczyciela należnej kwoty, zgodnie z którą żądanie zapłaty powinno być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) warunek doświadczenia zawodowego: a. Wymagane jest wykazanie wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o wartości co najmniej 500 000 zł netto polegającego na realizacji robót budowlanych lub trzech zamówień na łączną kwotę co najmniej 1 000 000 zł netto, z których każde polegało na realizacji robót budowlanych. b. W zakresie wykonywania instalacji sieci strukturalnej zamawiający wymaga wykazania wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego (1) zamówienia polegającego na wykonaniu sieci strukturalnej oraz instalacji elektrycznej (lub rozbudowy) o wartości co najmniej 200.000 zł netto. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że wymagana (-e) robota (-y) została (-y) wykonana (-e) należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca ( osobno dla zakresów opisanych w pkt. 2a i 2b). 3) warunek potencjału kadrowego: W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kadrą z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi niezbędnymi do wykonania zamówienia, musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem składającym się przynajmniej z 2 (dwóch) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia spełniającymi następujące wymagania: a) Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa; osoba wskazana na tę funkcję winna wykazać się odbyciem, co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub posiadać zaświadczenie o kwalifikacjach uzyskanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, tj. § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz. U. Nr 31, poz. 197) lub na podstawie § 18 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz. U. Nr 16, poz. 55). b) Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. Zamawiający wymaga przedstawienia kopii: dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa ważnych na dzień składania ofert, ponadto w odniesieniu do kierownika budowy informacji o odbyciu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych lub stosownego zaświadczenia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. 4) warunek ubezpieczenia: W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 500.000 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełnić łącznie. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Spełnienie warunków opisanych w części VII należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do oferty oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). 3. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 4. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 2 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz odbiorcy. (załącznik nr 3 do oferty). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymagane (w części VII ust. 1 pkt 2) roboty zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia (informacja o odbyciu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych dla kierownika budowy) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 4 do oferty). Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa ważnych na dzień składania ofert. W odniesieniu do kierownika budowy w przypadku nie podania w wykazie (potencjał kadrowy)informacji o odbyciu co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych należy załączyć stosowne zaświadczenia zgodnie z cz. VII ust. 1 pkt 3 lit. a. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8. Aktualna na dzień składania ofert polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 500.000zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bgk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach