Przetargi.pl
Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz niezbędnych prac odtworzeniowo-modernizacyjnych w Pawilonie 1 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-360 Bystra, ul. J. Fałata 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4991800 , fax. 33 4991802
  • Data zamieszczenia: 2015-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
    ul. J. Fałata 2 2
    43-360 Bystra, woj. śląskie
    tel. 33 4991800, fax. 33 4991802
    REGON: 00064092300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz niezbędnych prac odtworzeniowo-modernizacyjnych w Pawilonie 1 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz niezbędnych prac odtworzeniowo-modernizacyjnych w Pawilonie 1 Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w zakresie określonym w przedmiarze robót (stanowiącym załącznik nr 3 do siwz), zgodnie z projektem budowlanym (stanowiącym załącznik nr 4 do siwz) oraz na warunkach określonych w stwior (stanowiącej załącznik nr 5 do siwz - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia wynikającego z przedmiaru robót), z uwzględnieniem wymagań i wytycznych odnoszących się do przedmiotu zamówienia określonych w załączniku nr 6 do siwz a także wymagań ogólnych określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 2.Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie systemu sygnalizacji pożaru wraz z jego integracją z istniejącymi systemami: oddymiania oraz sterowania wydzieleniami pożarowymi, - wykonanie przegród pożarowych oraz niezbędnych prac odtworzeniowych/modernizacyjnych. 3.Szczegółowe określenie zakresu zamówienia (zakresu robót) zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Węgierskiej Górce nr 42 8131 0005 0013 6943 2000 0050, tytułem: wadium do sprawy nr 21/EZP/380/EAE/4/2015. 5.Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Potwierdzenie zrealizowania przelewu należy dołączyć do oferty. 6.Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie, zabezpieczonej i opisanej analogicznie jak oferta, łącznie z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbystra.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach