Przetargi.pl
Wykonanie (z montażem i instalacją) półstałych urządzeń gaśniczych w związku z realizacją inwestycji pn.: „Dostosowanie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. do wymagań dla RIPOK”

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 343 16 32 , fax. 83 343 16 32
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
    ul. Lubelska 5
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 343 16 32, fax. 83 343 16 32
    REGON: 60627212000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzok-adamki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie (z montażem i instalacją) półstałych urządzeń gaśniczych w związku z realizacją inwestycji pn.: „Dostosowanie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. do wymagań dla RIPOK”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja robót budowlanych obejmujących wykonanie (z montażem i instalacją) instalacji półstałych urządzeń gaśniczych w związku z realizacją Inwestycji pn. ,,Rozbudowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.”. 2. Opis przedmiotu zamówienia: - przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zabezpieczenia nad strefami przyjęcia odpadów w hali przeznaczonej do segregacji odpadów zmieszanych i w hali przeznaczonej do segregacji odpadów selektywnych, - półstałe urządzenia gaśnicze muszą być wykonane z systemu wodnego niskociśnieniowego mgły wodnej składającego się z instalacji rurowych wraz z niskociśnieniowymi dyszami mgłowymi otwartymi, - dysze mgłowe muszą być rozmieszczone w sposób zapewniający objęcie zasięgiem całej strefy przyjęcia odpadów, - dysze mgłowe powinny posiadać certyfikat CNBOP lub równoważny, z uwzględnieniem art. 30 i art. 30 b ustawy PZP, - do wykonania instalacji należy zastosować rury ocynkowane, - przedmiot zamówienia musi zostać wykonany w sposób zapewniający możliwość podłączenia systemu do zasilania wodą z motopompy wozu strażackiego, - ilość zraszaczy w strefie przyjęcia odpadów zmieszanych – min. 40 sztuk, - ilość zraszaczy w strefie przyjęcia odpadów selektywnych – min. 22 sztuki, - Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia sposobu montażu systemu gaśniczego z podmiotem trzecim – wykonawcą hali do sortowania odpadów selektywnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości ingerowania przez Wykonawcę w istniejący obiekt hali sortowni, w szczególności w konstrukcję obiektu i instalacje, za wyjątkiem wykonania niezbędnych nawierceń celem zamontowania systemu, przy czym sposób wykonania nawierceń (miejsce, szerokość, głębokość) muszą zostać uzgodnione z wykonawcą hali oraz zaakceptowane przez Zamawiającego przed wykonaniem zamówienia. W tym celu, w pierwszej kolejności wykonawca przed przystąpieniem do montażu instalacji jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego rysunku wykonawczego instalacji oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego dla tego rysunku. 3. Obszar, na którym rozmieszczona zostanie instalacja stanowiąca przedmiot zamówienia w obiektach hal sortowni zaznaczono kolorem pomarańczowym na rysunkach stanowiących zał. nr 5 i 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę umiejscowienia systemu gaśniczego względem załączonych do SIWZ rysunków na etapie realizacji zamówienia wyłącznie w przypadku, gdy zmiana taka nie będzie miała wpływu na koszt wykonania zamówienia, oraz zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia na co najmniej takim samym poziomie jakości, oraz zostanie uzgodniona z podmiotem trzecim – wykonawcą hali sortowni oraz zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego. 4. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia: 24 miesiące licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego, a w przypadku wyznaczenia w protokole odbioru końcowego terminu na usunięcie wad – od daty ich usunięcia. 5. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 6.Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy i będzie płatne jednorazowo po wykonaniu całości przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami umowy (zał. nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą, Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne składane zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu; 2) uzupełniony formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (oryginał); 3) jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile dotyczy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa każdy z tych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia wobec każdego Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający żąda także, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieścił informacje dotyczące tych podwykonawców w Oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 5. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Dokumenty, o których mowa powyżej w Rozdz. VI cz. C, składa z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach