Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie

Gmina Krzywda ogłasza przetarg

  • Adres: 21-470 Krzywda, Żelechowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 551 006, , fax. 257 551 061
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywda
    Żelechowska 24B
    21-470 Krzywda, woj. lubelskie
    tel. 257 551 006, , fax. 257 551 061
    REGON: 71158241100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkrzywda.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie”, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dodatku nr 1 w § 33 SIWZ. Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie” na działce o numerze ewidencji geodezyjnej 284/3 położonej w miejscowości Krzywda, stanowiącej własność Gminy Krzywda, z siedzibą przy ul. Żelechowskiej 24B, 21-470 Krzywda. Roboty objęte niniejszą specyfikacją są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem nr 2195/2002 z dn. 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], (Dz. Urz. WE L 340 z 16.12.2002 r. z późniejszymi zmianami): W zakresie robót budowlanych: 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45262330-3 Roboty w zakresie naprawy betonu 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45432110-8 Kładzenie podłóg 45421110-8 Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45410000-4 Tynkowanie 45321000-3 Izolacja cieplna 45252200-0 Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45331211-8 Instalowanie wentylacji zewnętrznej 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń 45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45232460-4 Roboty sanitarne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 31122000-7 Jednostki prądotwórcze 32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 71314100-3 Usługi elektryczne Szczegółowy zakres zamówienia określony jest dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót. Dokumentacja ta stanowi załącznik do niniejszej siwz. Zgodnie z art. 31 ust. 1, gdy przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, przedmiot niniejszego zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót. Dlatego też ustalenia zawarte w niniejszym opisie, dotyczą zasad wykonania robót budowlanych związanych z zamówieniem pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie, zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną na potrzeby wykonania tego zamówienia. Dane ogólne Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację oczyszczalni ścieków w Krzywdzie położonej na działce nr ew. 284/3 w miejscowości Krzywda gm. Krzywda, o przepustowości Qśr d = 192,3 m3/d. Istniejąca oczyszczalnia to zblokowany układ komór oczyszczalni z punktem zlewnym, poletkiem ociekowym piasku i budynkiem socjalno-technicznym W ramach prac planowana jest: • dla branży budowlanej: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - wymiana wrót do pomieszczenia technicznego, - ocieplenie ścian i dachu budynku technicznego oraz ocieplenie ścian reaktora, - wymiana pokrycia dachowego i ocieplenie dachu budynku technicznego, - wymiana obróbek blacharskich ścian reaktora na obróbki z blachy nierdzewnej, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana opaski wokół budynku na opaskę z kostki brukowej, - wymiana pomostów technicznych, schodów, rusztów nośnych, barierek, - wymiana wentylacji pomieszczeń, - wymiana urządzeń, armatury wod-kan oraz instalacji, - wymiana i uzupełnienie ogrodzenia oczyszczalni na ogrodzenie panelowe ze stali cynkowanej ogniowo z bramą przesuwną w ten sposób, aby ogrodzić cały teren oczyszczalni (po granicy działki), - remont drogi wewnętrznej z placem manewrowym, chodników i podjazdów oraz wykonanie podejść do poboru prób ścieków surowych i oczyszczonych, - wymiana oświetlenia zewnętrznego, - utwardzenie terenu z kostki brukowej pod agregat prądotwórczy, - wykończyć ściany glazurą do wysokości 2,0 m, powyżej oczyścić i pomalować ściany i sufity; • dla branży technologicznej i instalacyjnej: - wymiana kraty gęstej o prześwicie 6 mm, - modernizacja piaskownika, - wymiana kraty koszowej, pompy zatapialnej w punkcie zlewnym ścieków dowożonych, wymiana włazu stalowego, - wymiana mieszadła szybkoobrotowego, - wykonanie składowiska wraz z zdrenowaniem i odpływem, - wymiana pompy recyrkulacyjnej, - wymiana dyfuzorów szt. 24, d=305mm, wydajność 4,6 m3 (komora osadu czynnego – natleniona) - montaż sondy pomiaru ilości tlenu, - wymiana dysków szt. 12 o wydajności 4Nm3/h (komora stabilizacji osadu), - wymiana dysków szt. 4 o wydajności 24,3 Nm3/h (zbiornik stabilizacji osadu), - zastąpienie urządzenia do zagęszczania i odwadniania osadu typu „DRAIMAD” prasą wraz z pompami do podawania osadu, - wymiana dmuchaw DR-101-5,3-T-D-Np-04 szt. 2, - wymiana podłoża warstwy aktywnej biologicznie w reaktorze biochemicznym, - wymiana przepływomierza ścieków oczyszczonych, - wymiana instalacji wodnej i pneumatycznej na instalację wyposażoną w szybkozłącza osprzętu oraz odporną na agresywność środowiska; • dla branży elektrycznej i AKPiA: - wymiana instalacji elektrycznej wraz z tablicą rozdzielczą, - automatyczne sterowanie procesów technologicznych oczyszczalni, - system wizualizacji i nadzoru oczyszczalni z wykonaniem instalacji teleinformatycznej, - wymiana instalacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego oraz gniazd wtykowych 230V, - wymiana instalacji trójfazowej 400V, - wymiana ogrzewania budynku – grzejniki elektryczne, - instalacja przepływowego ogrzewacza wody w sanitariacie, - montaż agregatu prądotwórczego z S.Z.R. usytuowanego na zewnątrz budynku wraz z doprowadzeniem niezbędnego okablowania do rozdzielnicy głównej i jej dostosowanie do zasilania awaryjnego agregatem prądotwórczym. Remont oczyszczalni nie spowoduje zmiany jej obecnej przepustowości, określonej aktualnym pozwoleniem wodnoprawnym – decyzja nr ROŚ.6341.42.2014-5 z dnia 26.05.2014 r., wydanym przez Starostę Łukowskiego. Planowany remont zapewni stopień oczyszczenia ścieków przynajmniej do poziomu określonego obowiązującymi przepisami. Projekt modernizacji oczyszczalni ścieków składa się z branż: plan zagospodarowania terenu, technologia i sanitarna, konstrukcyjna i architektura, elektryczna i AKPiA. Poszczególne branże stanowią całość opracowania, a więc należy je rozpatrywać łącznie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr: BS Krzywda 89 9203 0002 0000 1238 2000 0060 z podaniem tytułu: Wadium - Modernizacja oczyszczalni ścieków w Krzywdzie 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. w Gminie Krzywda, ul. Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda. 7. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w formie gwarancji bankowej albo gwarancji ubezpieczeniowej, powinna ona zawierać klauzule, że jest gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie. Treść gwarancji winna być zgodna z postanowieniami art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 8. W przypadku wadium składanego prze podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści gwarancji ubezpieczeniowej/bankowej winna znaleźć się informacja, że gwarancja zabezpiecza ofertę składaną wspólnie przez wykonawców. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcom na warunkach przedstawionych w art. 46 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo, jeżeli pełnomocnik - jeżeli został ustanowiony. 2. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, określonych przez zamawiającego, polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach