Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli ogłasza przetarg
- Adres: 20-090 Lublin, dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 454 1762, 81 454 1762 , fax. 81 747 63 27
- Data zamieszczenia: 2020-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
dr K. Jaczewskiego 7
20-090 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 454 1762, 81 454 1762, fax. 81 747 63 27
REGON: 43121936000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa zmywarki do mycia posadzek oraz szatkownicy do warzyw dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli." - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
„Dostawa zmywarki do mycia posadzek oraz szatkownicy do warzyw dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli." (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/PN-131/20) Część 1 – Urządzenie myjąco – szorujące, szorowarka z dwiema cylindrycznymi szczotkami Część 2 – Szatkownica do warzyw - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww wymienionym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu; d) dokumenty wymagane w punkcie 3 SIWZ - Katalogi/ulotki, prospekty, foldery itp. producenta, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego, z zaznaczeniem której części i której pozycji dotyczą. Ich autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli dokumenty te są w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów gospodarstwa domowego w ramach projektu „Lubelskie pomaga Ukrainie”
Dodano: 2024-01-29 - Dostawa artykułów gospodarstwa domowego w ramach projektu „Lubelskie pomaga Ukrainie”
Dodano: 2023-11-23 - Dostawa naczyń jednorazowego użytku dla potrzeb Jednostek SPSK1.
Dodano: 2023-02-03 - Dostawa sprzętu i wyposażenia na doposażenie stanowisk pracy oraz tworzenie izolatek i miejsc do kwarantanny w ramach projektu pn. „Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii Covid-19 w domach pomocy społecznej dla Domu Pomocy Społecznej „KALINA” w Lublinie
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa wyposażenia kuchennego dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Lublinie
Dodano: 2020-08-13 - Dostaw wyposażenia kuchennego dla Szkoły Podstawowej nr 58 w Lublinie
Dodano: 2020-08-04 - „Dostawa drobnego sprzętu i artykułów AGD na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”
Dodano: 2020-07-31 - „Dostawa drobnego sprzętu i artykułów AGD z podziałem na 3 części (zadania) na potrzeby żłobka zlokalizowanego przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie podległego Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie”
Dodano: 2020-07-17 - Dostawa woreczków strunowych i opakowań jednorazowych.
Dodano: 2020-04-17 - Dostawa sprzętu i akcesoriów gospodarczo czystościowych na potrzeby COZL
Dodano: 2019-11-22