Lotnicza Akademia Wojskowa ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin, Dywizjonu 303
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 261 517 453, , fax. 261 517 452
- Data zamieszczenia: 2019-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lotnicza Akademia Wojskowa
Dywizjonu 303 35
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 261 517 453, , fax. 261 517 452
REGON: 60059216000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.law.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zadanie 1 – rękawice, Zadanie 2 – odzież ochronna jednorazowa, Zadanie 3 - sprzęt ochrony indywidualnej, Zadanie 4 – odzież i obuwie dla ratownika wodnego, Zadanie 5 – odzież służbowa hotelowa, Zadanie 6 – odzież dla mechaników lotniczych, Zadanie 7 – odzież dla pilotów, Zadanie 8 – odzież taktyczna, Zadanie 9 – odzież dla kucharzy, Zadanie 10 – odzież kuchenna, Zadanie 11 – obuwie profilaktyczne, Zadanie 12 – odzież robocza, Zadanie 13 – odzież ratownika medycznego, Zadanie 14 – odzież dla kandydatów na pilotów. Do oferty Wykonawca musi dołączyć próbki artykułów zaznaczonych w Formularzu cenowym w zakresie zadania 5 (poz. 1,2,3,4,5,6,7,8), zadania 9 (poz. 1,2,3,4,5,6,7) i zadania 10 (poz. 1 - model damski i męski, poz. 2) w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium jakość. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oceny jakości należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zakresie w zakresie zadania 5 (poz. 1,2,3,4,5,6,7,8), zadania 9 (poz. 1,2,3,4,5,6,7) i zadania 10 (poz. 1 - model damski i męski, poz. 2) w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta na dostawę odzieży roboczej i ochronnej” – PRÓBKI dotyczy zadania nr …... Nie otwierać przed dniem 13.06.2019 r. godz. 10.30”. Próbki mają być wykonane zgodnie z opisem zamieszczonym w opisie przedmiotu zamówienia. Próbka ma pokazać technologię i jakość wykonania odzieży. Próbki stanowią część oferty i będą podstawą do oceny oferty w kryterium jakość wykonania. W związku z powyższym Zamawiający nie będzie wzywał w trybie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia próbek. Zamawiający informuje również, że złożone próbki nie będą podlegać zwrotowi. Wykonawca – realizując zamówienie - dostarcza odzież o identycznym modelu, kroju oraz rodzaju materiału zastosowanym w próbkach. Niedostarczenie przez Wykonawcę wraz z ofertą wszystkich wyszczególnionych próbek produktu, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia – równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa umundurowania i wyposażenia strażackiego oraz skafandrów strażackich dla KM PSP w Lublinie z podziałem na części
Dodano: 2023-11-07 - ZWS/00317/22/SZ
Dodano: 2022-01-28 - Dostawa kombinezonów ochronnych z kapturem.
Dodano: 2021-04-02 - Dostawa kombinezonów ochronnych z kapturem.
Dodano: 2021-04-02 - Dostawę środków ochrony osobistej na potrzeby pracowników Oddziału ZUS w Lublinie z podziałem na części.
Dodano: 2021-03-29 - Dostawa kombinezonów ochronnych z kapturem.
Dodano: 2021-03-23 - Dostawa kombinezonów ochronnych z kapturem
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa kombinezonów barierowych XXL.
Dodano: 2021-02-12 - Dostawa kombinezonów ochronnych.
Dodano: 2021-02-04 - Dostawa kompletów chirurgicznych SMS.
Dodano: 2021-01-21