Przetargi.pl
Wykonanie wzmocnienia stropu nad garażem rozładunkowym

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-960 Kraków, ul. Basztowa 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4223291
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Krakowie
    ul. Basztowa 20 20
    30-960 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4223291
    REGON: 00000222300097
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wzmocnienia stropu nad garażem rozładunkowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zabytkowym budynku Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Krakowie przy ul. Basztowej 20 objętych zadaniem +Wykonanie wzmocnienia stropu nad garażem rozładunkowym+ na terenie Oddziału Okręgowego w Krakowie Narodowego Banku Polskiego, ul. Basztowa 20, Kraków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty zamawiający załączy do SIWZ. W zakres robót wchodzi m.in.: a) wzmocnienie stropu nad garażem rozładunkowym o powierzchni 72,00 m2, b) remont ścian wewnętrznych w lokalu mieszkalnym nr 8 i nr 9, c) remont posadzki w lokalu mieszkalnym nr 8 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również zapewnienie objęcia obowiązków kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych posiadających odpowiednie uprawnienia i posiadających aktualny wpis do odpowiedniej Izby samorządu zawodowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek nr 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej. Warunek nr 2. Wykonawca musi spełniać ustawowe warunki ubiegania się o zamówienie, wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek nr 3. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek wymienionych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunek nr 4. (oceniany pod względem stopnia spełnienia). Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Doświadczenie wykonawcy polegać ma na zrealizowaniu robót budowlanych związanych z wzmacnianiem konstrukcji w budynkach zabytkowych. Zamawiający wymaga, aby wartość, robót budowlanych zrealizowanych przez wykonawcę i związanych ze wzmacnianiem konstrukcji budynku w budynkach zabytkowych wynosiła łącznie nie mniej niż 250 000 zł (brutto). Roboty powinny być wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu określenia spełnienia tego warunku zamawiający przyjmie datę odbioru robót jako termin ich wykonania. Za budynek zabytkowy uważany będzie budynek wpisany do rejestru zabytków. Roboty budowlane, o których mowa, winny zostać wykonane należycie, co należy potwierdzić stosownymi dokumentami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonego, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia i innych dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana według formuły +spełnia/nie spełnia+. 2. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożenie dokumentów zawierających błędy, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki w postępowaniu będzie mniejsza niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających wymagane warunki. 4. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełnią warunki w postępowaniu będzie większa niż określona w niniejszym ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert pięciu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia Warunku nr 4. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana poprzez porównanie wykazanej przez wykonawców w wykazach łącznej wartości robót budowlanych związanych ze wzmacnianiem konstrukcji zrealizowanych przez wykonawcę w obiektach zabytkowych. 5. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4, dwóch lub więcej wykonawców uzyska jednakową ilość punktów a ocena spełnienia przez tych wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie miała wpływ na ustalenie listy pięciu wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona dodatkowej oceny tych wykonawców. Ocena polegać będzie na porównaniu największej wartości robót budowlanych związanych ze wzmacnianiem konstrukcji wykonanych w jednym budynku zabytkowym. 6. W przypadku, gdy w wyniku oceny wykonawców, przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 4 i dodatkowej oceny przeprowadzonej w sposób opisany w punkcie 5, dwóch lub więcej wykonawców w równym stopniu będzie spełniać Warunek nr 4, zaproszeni zostaną do udziału w postępowaniu wszyscy ci wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. +Wykaz robót budowlanych wykonanych przez wykonawcę w budynkach zabytkowych polegających na wzmacnianiu konstrukcji budynku, zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia+ Wykaz winien być sporządzony w układzie tabelarycznym. W pojedynczym wierszu tabeli należy wyszczególnić informacje na temat robót budowlanych związanych ze wzmacnianiem konstrukcji zrealizowanych w jednym budynku zabytkowym. W kolumnach tabeli należy wyszczególnić następujące informacje: - nazwa i adres budynku, - krótki opis wykonanych robót budowlanych związanych ze wzmacnianiem konstrukcji, - informacja na temat wpisu budynku do rejestru zabytków, tj. numeru wpisu do rejestru zabytków, - nazwa i adres podmiotu na zlecenie którego wykonywane były roboty, - data zakończenia (data odbioru robót), - wartość robót wyrażoną jako kwota brutto w złotych polskich. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie (np. referencje, faktury z potwierdzeniem zapłaty, protokoły odbioru itp.) Dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oświadczenie - wyłącznie oryginał. W przypadku gdy wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu podpisany będzie przez osobę, której uprawnienia do reprezentowania wykonawcy nie będą wynikały wprost z dokumentu wymienionego w punkcie 2 (odpis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) należy do wniosku załączyć oryginał stosownego pełnomocnictwa lub jego kserokopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach