Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu złotówkowego w wysokości 600 000,00 zł. dla Urzędu Gminy Bystra-Sidzina.

Gmina Bystra-Sidzina w Bystrej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-235 Bystra, Bystra 373
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystra-Sidzina w Bystrej
    Bystra 373 373
    34-235 Bystra, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystra-sidzina.w.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu złotówkowego w wysokości 600 000,00 zł. dla Urzędu Gminy Bystra-Sidzina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu złotówkowego w wysokości 600 000,00 zł. na pokrycie deficytu budżetowego Gminy Bystra-Sidzina- na pokrycie wydatków inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Bystra-Sidzina . c. przy następujących założeniach : a) termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - jedna transza w wysokości 600 000,- zł. przelana na rachunek zamawiającego w dniu 30.10.2009 r. b) Okres kredytowania : lata 2009-2013, c) spłata kapitału w czterech równych ratach : 1. rata w wysokości 150 000,- zł płatna do dnia 30 kwietnia 2010 r. 2. rata w wysokości 150 000,- zł. płatna do dnia 30 kwietnia 2011 r. 3. rata w wysokości 150 000,- zł. płatna do dnia 30 kwietnia 2012 r. 4. rata w wysokości 150 000,- zł. płatna do dnia 30 kwietnia 2013 r. d) prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo. e) odsetki będą naliczane i spłacane kwartalnie , od kapitału niespłaconego f) spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia , przesłanego przez bank do kredytobiorcy w terminie 3 dni od jego otrzymania, g) zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, h) zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, i) w przypadku niewykorzystania części kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami, j) w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu , a nie do końca okresu umowy , bez prowizji rekompensacyjnej, k) rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich. l) data postawienia do dyspozycji i wysokość kredytu może ulec zmianie bez dodatkowych opłat i prowizji ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oferta wykonawcy musi zawierać: 9.1.1. wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do niniejszej SIWZ, Uwaga: formularz musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę(y) właściwą e do reprezentowania Wykonawcy. 9.1.2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do niniejszej SIWZ, 9.1.3. Aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art.23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (dotyczy również spółek cywilnych) w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez notariusza. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowania postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.nr 87 poz.605). 9.1.4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9.1.5.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www/bystra-sidzina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach