Przetargi.pl
Remont pomieszczeń dla potrzeb Zakładu Fizjoterapii Instytutu Fizjoterapii Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w budynku A przy ul. Medycznej 9 w Krakowie (nr sprawy:DRI/CM/242/1-19/ZP/09)

Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg

  • Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4219851 , fax. 012 4219851
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
    ul. Św. Anny 12 12
    31-008 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4219851, fax. 012 4219851
    REGON: 00000127000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń dla potrzeb Zakładu Fizjoterapii Instytutu Fizjoterapii Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM w budynku A przy ul. Medycznej 9 w Krakowie (nr sprawy:DRI/CM/242/1-19/ZP/09)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń dla potrzeb Zakładu Fizjoterapii Instytutu Fizjoterapii Wydziału Nauk o Zdrowiu UJ CM, zlokalizowanych na ostatniej kondygnacji w budynku A przy ul. Medycznej 9 w Krakowie. Zakres remontu obejmuje: remont pomieszczeń na VI piętrze oraz dobudowę klatki schodowej z piętra V na piętro VI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452230006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 77 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50000 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;3)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana przez Komisję Przetargową wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę wymaganych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Wykaz dwóch robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 900 tys. zł każde, w zakres których wchodziły branże: konstrukcyjna, budowlana, elektryczna, wod-kan, c.o., wentylacja mechaniczna i klimatyzacja. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie. 4)Wykaz osób, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne przy wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć kserokopie, poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnych dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać samodzielne funkcje techniczne przy realizacji zamówienie posiadają wymagane uprawnienia budowlane:a) dla kierownika budowy - uprawnienia budowlano - konstrukcyjne bez ograniczeń oraz dokument potwierdzający aktualną przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, b)dla kierowników robót branżowych (roboty budowlane, instalacje wod-kan, c.o., wentylacja mechaniczna, instalacje elektryczne) - uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności oraz potwierdzenie aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza, aby kierownikiem budowy i kierownikiem robót budowlanych była ta sama osoba, przy spełnieniu warunków określonych dla kierownika budowy. Od Wykonawcy wykazującego osoby, którymi będzie dysponował, wymagane jest załączenie pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia osób wymienionych w wykazie. 5) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż cena składanej oferty. Jeżeli wymagalna składka ubezpieczenia była płatna przelewem, należy dołączyć dowód opłacenia składki. Składane kserokopie wymaganych dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (czytelny podpis, data).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach