Przetargi.pl
Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Miasto Koszalin

Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488807 , fax. 094 3488765
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości
    Rynek Staromiejski 6-7 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488807, fax. 094 3488765
    REGON: 33092080200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Miasto Koszalin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie wartości nieruchomości do celu, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności (Dz. U. nr 175, poz. 1459 z póżn. zm.): Zadanie nr 1 - jako prawa własności i prawa użytkowania wieczystego - przewidywana ilość wycen: 350, Zadanie nr 2 - jako prawa własności -przewidywana ilość wycen: 150, Zadanie nr 3 - jako prawa użytkowania wieczystego - przewidywana ilość wycen: 400, Zadanie nr 4 - aktualizację operatów szacunkowych wykonanych w ramach niniejszej umowy - przewidywana ilość wycen: 350
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, tj. prowadzi działalności gospodarczą w zakresie szacowania nieruchomości. 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) posiada uprawnienia państwowe w zakresie szacowania nieruchomości umożliwiające wykonanie zamówienia, bądź dysponuje, co najmniej 1 osobą, z takimi uprawnieniami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osoby z takimi uprawnieniami. b) wykonał w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jedną usługę, o podobnym zakresie objętym niniejszym zamówieniem o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 % ceny ofertowej brutto, c) zobowiązuje się w sprawach objętych zamówieniem, na wezwanie Zamawiającego składać pisemne wyjaśnienia oraz występować przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym i uczestniczyć w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości, b) oświadczy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia. 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.: oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków, w systemie zerojedynkowym, tzn. spełnia lub nie spełnia, zostanie dokonana na podstawie dostarczonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się w sprawach objętych zamówieniem, na wezwanie Zamawiającego do składania pisemnych wyjaśnień oraz występowania przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym i uczestnictwa w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Kserokopie odpowiednich uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości umożliwiających wykonanie zamówienia. 6) Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie szacowania nieruchomości. 7) Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, o podobnym zakresie objętym niniejszym zamówieniem o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 % ceny ofertowej brutto (podać ich wartość, zakres, przedmiot, datę wykonania i odbiorców), złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koszalin.pl - Zamówienia publiczne - Wydział Nieruchomości - 2010 - Usługi na wycenę
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach