Powiat Grodziski ogłasza przetarg
- Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22)7241833 , fax. +48(22)7243049
- Data zamieszczenia: 2018-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Grodziski
Kościuszki 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. +48(22)7241833, fax. +48(22)7243049
REGON: 013269108 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-grodziski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie windy w ZSTiL w Grodzisku Mazowieckim ul. Kilińskiego 8c - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy i montażu nowego dźwigu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych (windy wewnętrznej) w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 przy ulicy Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazo-wieckim. UWAGA: Budynek jest w ciągłym użytkowaniu i należy oddzielić teren prac związanych z realizacją windy od reszty pomieszczeń na korytarzach poszczególnych kondy- gnacji. Zakres prac obejmuje: wykonanie podszybia i nadszybia windy hydraulicznej, opracowanie dokumentacji projektowo-montażowej dźwigu i uzgodnienie jej w UDT, dostawa i montaż konstrukcji szybu samonośnego, dostawę i montaż nowej windy dostosowanej do dostępu dla osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi adapta-cyjnymi, uruchomienie dźwigu wraz z odbiorami UDT i pomiarami elektrycznymi i nadaniem znaku CE i przekazanie do użytkowania zamawiającemu, szkolenie wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploa-tacji windy oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, przekazanie dokumentacji powykonawczej windy wraz z pomiarami elektrycznymi, konserwacja i przeglądy techniczne windy przez okres wskazany w ofercie. Dane dotyczące zaproponowanego nowego dźwigu ( windy): wysokość podnoszenia minimum 7,01 metra, udźwig do 630 kg ( 8 osób), drzwi szybowe i kabinowe automatyczne, centralnie otwierane o wym. 900 x 2000 mm, ilość przystanków 3 (parter, I, II piętro), podłoga w kabinie antypoślizgowa, oświetlenie kabiny jarzeniowe pośrednie, cyfrowy piętrowskazywacz ze strzałkami informującymi o kierunku ruchu kabiny, oświetlenie awaryjne kabiny 2 godziny po zaniku zasilania elektrycznego, układ awaryjnego zjazdu po zaniku zasilania i otwarcia drzwi, możliwość wezwania pomocy z kabiny dźwigu w przypadku jego awarii (podłączenie do sieci telefonicznej). Prosimy o podanie terminu wykonania i kosztu całkowitego prac. Prosimy również o podanie kosztów obsługi eksploatacji dźwigu w okresie gwarancji ( minimum 3 lata) i po jej zakończe-niu ( koszty obsługi serwisowej i dokonywania przeglądów). Zbiorcze zestawienie kosztów stanowi Tabela Kosztowa załącznik Nr 7 do SIWZ. Projekt budowlany szybu dźwigu osobowego stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Skan pozwolenia na budowę stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Wstępna akceptacja dla dźwigu osobowego przez UDT stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Czynności i obowiązki serwisowe stanowiące załącznik nr 3 do umowy ( Zał. Nr 12 do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu przebudowy wraz z zabezpieczeniem i od-grodzeniem miejsca prac przed dostępem osób postronnych oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamontowana winda musi być fabrycznie nowa dostarczona przez producenta lub jego przedstawiciela i posiadać wymagane zezwolenia, certyfikaty i atesty dopuszczające ją do użytkowania zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowa-nych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W wysokości 5.000,0 ( pięć tysięcy) złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum dwie dostawy wraz z montażem i uruchomieniem windy ( dźwigu) o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) - Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie dostawy urządzeń dźwigowych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie i odebrane, Wykonawcy potwierdzają spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ) oraz wypełniając załącznik Nr 6 do SIWZ, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca wykaże, że do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z kwalifikacjami zawodowymi dla minimum jednej osoby pełniącej rolę kierownika wykazaniem iż osoba ta realizowała minimum dwie dostawy o wartości minimum 100 000 zł brutto. Wykonawcy potwierdzają spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ) i wypełniając stosowne miejsca w formularzu ofertowym oraz wypełniając załączniki Nr 11 do SIWZ. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi spełniać samodzielnie warunek posiadania doświadczenia w zakresie wykonania minimum dwóch dostaw wind wraz z montażem o których mowa powyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i montaż syntezatora mowy z odpowiednią kontrastowością panelu dyspozycji i ścian kabiny oraz zainstalowania pętli indukcyjnej w 2 dźwigach w Centrum Alzheimera
Dodano: 2024-06-13 - Budowa windy osobowej wraz z infrastrukturą techniczną w istniejącym budynku Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2024-04-24 - Rozbudowa budynku Ośrodka Szkoleniowego NIK o zewnętrzny szyb windowy.
Dodano: 2024-04-10 - DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRZEMIESZCZANIA PIONOWEGO OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI W OBIEKCIE ZLOKALIZOWANYM NA SKWERZE HOOVERA W WARSZAWIE
Dodano: 2024-02-23 - Rozbudowa budynku Ośrodka Szkoleniowego NIK o zewnętrzny szyb windowy
Dodano: 2024-02-21 - „Modernizacja (demontaż, dostawa i montaż) dźwigu osobowego w budynku głównym NIZP PZH – PIB przy ul. Powsińskiej 61/63 w Warszawie”
Dodano: 2023-11-03 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”
Dodano: 2023-09-05 - „ Utworzenie gabinetu rehabilitacji i fizjoterapii na terenie gminy Mokobody”
Dodano: 2023-08-03 - Wymiana windy towarowo-osobowej z przystosowaniem szybu do wymagań pożarowych, na potrzeby Zakładu Wydawnictw Statystycznych
Dodano: 2023-05-31 - Budowa windy zewnętrznej przy budynku „A”
Dodano: 2023-05-12