Przetargi.pl
Wykonanie wiercenia studni głębinowej na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wierzchowo

Gmina Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, ul. Pilska 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 3743294 , fax. 0-94 3742008
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczecinek
    ul. Pilska 3 3
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 3743294, fax. 0-94 3742008
    REGON: 33092090800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinekgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wiercenia studni głębinowej na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wierzchowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie wiercenia studni głębinowej na terenie Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Wierzchowo w zakresie określonym poniżej: - metoda wiercenia : udarowo - obrotowa sucha, - głębokość otworu : 44,0 m, rura osłonowa 406 mm, filtr fi 315 PCV - 12 mb - nad prowadzanymi pracami wiertniczymi Wykonawca sprawował będzie nadzór geologiczny, - Wykonawca wykona dokumentację geologiczną powykonawczą wykonanego ujęcia, a także operat wodno prawny, - cena ryczałtowa wykonania przedmiotu zamówienia powinna obejmować wykonanie ujęcia, nadzór geologiczny, wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonanie operatu, - nadzór nad prowadzonym zadaniem prowadził będzie Inspektor Nadzoru wskazany przez Zamawiającego, Szczegółowy zakres zamówienia określa projekt prac geologicznych zatwierdzony decyzją Starosty Szczecineckiego, stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych i złożą stosowne oświadczenie, przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07.04.2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. Nr 71, poz. 645), złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; oświadczenie do postępowania stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji; podpisany wzór umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinekgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach