Przetargi.pl
Przebudowa ujęcia wód leczniczych wraz z rekonstrukcją otworu nr IVa (XXX-lecia) w Świnoujściu przy ul. Henryka Sienkiewicza 26.

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Nowowiejskiego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3213760 , fax. 091 3212314
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Świnoujście" S.A.
    ul. Nowowiejskiego 2 2
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3213760, fax. 091 3212314
    REGON: 00028826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ujęcia wód leczniczych wraz z rekonstrukcją otworu nr IVa (XXX-lecia) w Świnoujściu przy ul. Henryka Sienkiewicza 26.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ujęcia wód leczniczych wraz z rekonstrukcją otworu nr IVa (XXX-lecia) w Świnoujściu przy ul. Henryka Sienkiewicza 26. 2.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9 3.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacja robót budowlanych, projektem robót geologicznych i przedmiarami robót. Szczegółowy opis techniczny zamieszczono w dokumentacji robót budowlanych - załączniku nr 11 do siwz i projekcie robót geologicznych na przeprowadzenie rekonstrukcji otworu nr IVa (XXX-lecia) w Świnoujściu - załączniku nr 12 do siwz. 4.Elementy przedmiotu zamówienia opisano w niżej wymienionych załącznikach do siwz: 1) Załącznik nr 9 do siwz - Przedmiar robót budowlanych, 2) Załącznik nr 10 do siwz - Przedmiar robót geologicznych. 3) Załącznik nr 11 do siwz - Dokumentacja robót budowlanych, 4) Załącznik nr 12 do siwz - Projekt robót geologicznych na przeprowadzenie rekonstrukcji otworu nr IVa (XXX-lecia) w Świnoujściu, UWAGA: Przedmiary robót stanowiący załącznik nr 9,10 do siwz są elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy jego realizacji. Przedmiary robót nie są podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w przedmiarach robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z dokumentacji robót budowlanych, projektu robót geologicznych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarach robót nie są w żadnym stopniu wiążące dla Wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonych do siwz przedmiarów robót oraz może je modyfikować. 4. Zakres rzeczowy robót stanowiących przedmiot zamówienia określają: 1) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (siwz). 2) Dokumentacja robót budowlanych, projekt robót geologicznych oraz przedmiary robót. 5. Warunki wykonawstwa i organizacja budowy określa szczegółowo załączony projekt umowy w sprawie realizacji zamówienia w tym: 1) Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, objętych niniejszym SIWZ, który jest konieczny z punktu widzenia warunków umowy, sporządzonej Dokumentacji Projektowej, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. O ile dla wykonania Przedmiotu Zamówienia, będzie konieczne dokonanie jakichkolwiek uzgodnień, wykonanie projektów zamiennych, warsztatowych lub montażowych i uzyskania w związku z tym wymaganych prawem zezwoleń, to Wykonawca wykona te czynności i roboty oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem. 2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić na czas trwania robót, kierownictwo robót posiadające odpowiednie uprawnienia i doświadczenie zawodowe, (zgodnie warunkami zawartymi w rozdziale V ust. 3 niniejszej specyfikacji). Kierownik budowy zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy. 3) Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochronyzdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 Nr 120 poz.1126) w związku z art. 21 a ust.1 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (Dz. U. 2016 r. poz. 290.) Wykonawca (Kierownik Budowy) jest zobowiązany przed rozpoczęciem budowy sporządzić lub zapewnić sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, który będzie uwzględniać specyfikę zadania. Wykonawca jest zobowiązany przekazać go przedstawicielowi Zamawiającego nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem robót. Wykonawca zobowiązany jest skompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Prawo geologiczne i górnicze oraz prawo wodne i przygotowania do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze. 4) Wykonawca ponosi koszty organizacji zaplecza, pomieszczeń magazynowych, składowania materiałów i parkowania sprzętu oraz zużycia mediów związanego z prowadzonymi pracami. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na terenie budowy należytego ładu, porządku, przestrzegania przepisów bhp i ppoż.. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługę geodezyjną, która niezależnie od czynności wynikających z rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995 r. w sprawie o rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U.1995 Nr 25, poz. 133) zobowiązana będzie do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla każdej branży oraz do przekazania tej inwentaryzacji Zamawiającemu w 3 egzemplarzach w dniu odbioru końcowego. 5) Wykonawca jest zobowiązany przed wbudowaniem uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru, dla każdego z materiałów przeznaczonych do użycia przy wykonywaniu robót. Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz.290); na żądanie Zamawiającego, Wykonawca w trakcie realizacji robót okaże certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, atesty, deklaracje zgodności itd., każdego używanego na budowie wyrobu budowlanego. 6) Wykonawca obowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nieujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp. Przed wykonaniem bądź zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie. 7) Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia terenu budowy (teren budowy - przestrzeń, w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy) od zamawiającego, zabezpieczenia, wygrodzenia i odpowiedniego oznakowania terenu budowy oraz zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt. Wykonawca będzie ponosił wszelkie konsekwencje spowodowane niewłaściwym oznakowaniem i niewłaściwym utrzymaniem tego oznakowania w czasie realizacji robót, jak też w czasie przerw w prowadzonych robotach. 8) Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać porządek na budowie w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, bezzwłocznie usuwać wszelkie usterki oraz zaniedbania warunków bhp. Za szkody spowodowane osobom trzecim w związku z prowadzonymi robotami odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji. 9) Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i obiektu oraz za urządzenia podziemne takie jak kable, rurociągi itp. oraz uzyska od odpowiednich podmiotów będących właścicielem tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego dotyczących lokalizacji wykazanych na planszy uzbrojenia. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie tych instalacji i urządzeń przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w czasie trwania budowy. 10) Wykonawca zapewni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 11) Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późn. zm.), b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013, poz. 21 z późn. zm.), powołane przepisy prawne wykonawca zobowiązany jest stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie; 12) Roboty geologiczne będą realizowane na podstawie decyzji: Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie z dnia 27.10.2015 r., znak: WOŚ.III.7430.35.2015.ZZ, zatwierdzającej Projekt robót geologicznych na przeprowadzenie rekonstrukcji otworu nr IVa (XXX-lecia) w Świnoujściu. 6. Podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych w wyżej wymienionych dokumentach. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji technicznej. 7. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego. 8. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1) Za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z formularzem ofertowym. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją robót objętych dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, opisem przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie. 2) Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków wykonawcy związanych z realizacją zamówienia. 9. Rozliczenia i płatności - zgodnie z umową. 10. Odbiór końcowy: 1) Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia. 2) Wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego wykonawca przekaże zamawiającemu: a) dziennik budowy, b) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w trzech egzemplarzach, c) dokumenty wszystkich wbudowanych materiałów i urządzeń: - certyfikaty, - deklaracje zgodności, - atesty, - aprobaty techniczne, - karty techniczne, - dokumenty odniesienia wymienione w deklaracjach zgodności, - karty gwarancyjne dla zainstalowanych elementów obejmujące okres nie krótszy niż 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego, - inne dokumenty wymienione w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz wymagane przepisami w tym przepisami ustawy Prawo budowlane i Prawo geologiczne i górnicze oraz Prawo wodne. Dokumenty muszą być skompletowane, uporządkowane, ponumerowane, spięte w sposób trwały w teczkę, opisane (potwierdzenie miejsca wbudowania oraz zgodności z oryginałem) ostemplowane i podpisane przez kierownika budowy. Dokumenty wydane w języku innym, niż język polski muszą posiadać tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego. 11. Ubezpieczenia - zgodnie z umową. 12. Umowa: wzór umowy - załącznik nr 8 do siwz..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach