Przetargi.pl
Postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na Wieloletnie zarządzanie i realizację inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Mielno.

Gmina Mielno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, ul. Bolesława Chrobrego 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3459830 , fax. 094 3459834
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielno
    ul. Bolesława Chrobrego 10 10
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3459830, fax. 094 3459834
    REGON: 33092065300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na Wieloletnie zarządzanie i realizację inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Mielno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zawarcie umowy w przedmiocie wieloletniego zarządzania i realizacji inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Mielno w następującym zakresie: a) zaprojektowanie i wybudowanie wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Mielnie przy ul. Przemysłowej o powierzchni użytkowej ok. 3.465 m2 z ok. 63 mieszkaniami wraz z infrastrukturą towarzyszącą; b) przebudowa budynku warsztatowo-biurowego w Mielnie przy ul. Przemysłowej 3 na budynek mieszkalny wielorodzinny o powierzchni użytkowej 552,26 m2; c) zaprojektowanie i roboty budowlane - przebudowa dwóch budynków w Gąskach o łącznej powierzchni użytkowej 900 m2 na mieszkania socjalne; d) zarządzanie komunalnym zasobem lokalowym Zamawiającego. 2. Czynności określone w pkt. d) Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zgodnie z Rozdziałem 3 Dział V ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2000, Nr 46 poz. 543 ze zmianami), ustawą z dnia 21 czerwca 2001 roku o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy (Dz. U. Nr 71 poz.733 z 2001 roku ze zmianami) i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 117 z 2004 r. ze zmianami). 3. Wynagrodzeniem Wykonawcy za wykonanie Zamówienia będą wartości należności czynszowych wynikających z umów najmu lokali wchodzących w skład komunalnego zasobu lokalowego w okresie obowiązywania umowy w przedmiocie zamówienia (Umowa), z tym zastrzeżeniem, iż wynagrodzenie wymagalne będzie do wysokości czynszów uiszczonych przez najemców w okresie obowiązywania Umowy. 4. Szacunkowa wartość zamowienia wynosi 29.427.181 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 360 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu będzie wniesienie wadium stosownie do zasad określonych w art. 45 i 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający określa wadium na kwotę 70.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, C) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, D) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania stosownie do art. 24 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w negocjacjach wskazane poniżej oświadczenia i dokumenty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1 W celu wykazania spełnienia warunku udziału w Postępowaniu, o którym mowa w pkt III.2) A) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli powszechnie obowiązujące przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu; b) jeżeli z dokumentów wskazanych w pkt a) powyżej nie wynika w sposób jednoznaczny umocowanie osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające to uprawnienie (np. pełnomocnictwo). 2. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w Postępowaniu, o którym mowa w pkt III.2) B) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia Postępowania) umów w zakresie zarządzania nieruchomościami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem danych umożliwiających ocenę spełnienia niniejszego warunku oraz wartości tych umów, przedmiotu umowy, okresu realizacji umowy oraz wskazania podmiotu z którym umowa została zawarta. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy we wskazanym powyżej okresie wykażą się realizacją, co najmniej 1 (jednej) umowy o zarządzanie nieruchomościami lokalowymi (mieszkaniowymi), na podstawie, której zarządzali lub zarządzają co najmniej 50 (pięćdziesięcioma) lokalami mieszkaniowymi; b) dokumentów potwierdzających, że usługi, o których mowa w pkt (a) powyżej zostały wykonane/są wykonywane należycie. Dokumenty te powinny dotyczyć każdej z wykonanych lub wykonywanych umów; c) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia Postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem danych umożliwiających ocenę spełnienia niniejszego warunku oraz ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy we wskazanym powyżej okresie wykażą się realizacją, co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej, których przedmiotem była budowa pod klucz co najmniej sześciu lokalowego budynku mieszkaniowego; d) dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane, o których mowa w pkt (c) powyżej zostały wykonane należycie; e) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się że dysponują lub będą dysponować (tj. przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób) przynajmniej 4 (czterema) osobami posiadających (posiadającej) uprawnienia zarządcy nieruchomości stosownie do przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U 2004 Nr 261, poz. 2603, z późn. zm.). Dokumentem stwierdzającym posiadanie uprawnień zarządcy nieruchomości jest świadectwo o którym mowa w art. 192 cytowanej ustawy oraz wyciąg z rejestru, o którym mowa w art. 193 tejże ustawy (Wykonawcy powinni złożyć oba te dokumenty); 3. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w Postępowaniu, o którym mowa w pkt III.2) C) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: a) sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, których suma wyników finansowych za ostatnie 3 lata obrotowe jest wartością dodatnią; b) informacji banku (lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej), w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się zdolnością kredytową w wysokości minimum 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych); c) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się polisą ubezpieczeniową opiewającą na kwotę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 4. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w Postępowaniu, o którym mowa w pkt III.2) D) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z Postępowania, złożonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Ogłoszenia. b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu; d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w Postępowaniu..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania inwestycji budowlanych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną