Przetargi.pl
Wykonanie wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Albertów przy drodze krajowej nr 82

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 575 780 , fax. 817 575 765
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 817 575 780, fax. 817 575 765
    REGON: 55014300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Albertów przy drodze krajowej nr 82
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Albertów przy drodze krajowej nr 82. 2. Zakres zamówienia obejmuje budowę zatoki autobusowej w km 37+091, wraz z dojściem zlokalizowanym w pasie drogowym drogi krajowej nr 82 w obrębie Albertów (użyty w nazwie zadania km 37+100 jest kilometrem orientacyjnym). Do zakresu robót należy: - budowa zatoki autobusowej w km 37+091 (początek skosu najazdowego) - budowa dojścia do zatoki od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2011L, - zapewnienie ciągłości istniejącego rowu poprzez budowę rowu po nowym śladzie na długości 60m oraz budowę 2 przepustów Ø 0,60 m, - zmiany w stałej organizacji ruchu Początek projektowanego chodnika stanowiącego dojście do przejścia dla pieszych wyznacza krawędź istniejącego chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2011L. Oś chodnika zaprojektowano równolegle do osi drogi krajowej w odległości 17,80 m. Kolejny odcinek chodnika zaprojektowano za poboczem (mając na uwadze planowane poszerzenie jezdni drogi krajowej 82) w taki sposób, aby krawędź chodnika znajdowała się na planowanej krawędzi jezdni. Następnie trasa chodnika przecina prostopadle jezdnię drogi krajowej i biegnie za istniejącym rowem równolegle do krawędzi jezdni w odległości 10.5 m, po czym zbliża się do jezdni w rejonie projektowanej zatoki autobusowej w km 37+091. Całkowita długość projektowanego ciągu pieszego wynosi 196,8 m. Szerokość chodnika wynosi 1,5 m, w rejonie dojść do przejścia dla pieszych 4 m, zaś w rejonie peronu autobusowego oraz na odcinku przyległym do planowanej krawędzi jezdni wynosi 2 m. Szerokość zatoki autobusowej wynosi 3 m. Za peronem dla pieszych przewidziano poszerzenie na lokalizację wiaty przystankowej o wymiarach 1,5 m x 4,0 m. Projektowana zatoka autobusowa znajduje się w granicach pasa drogowego drogi krajowej nr 82. Chodnik zaprojektowano częściowo w pasie drogowym drogi krajowej i w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2011L. Profil podłużny. Na początku opracowania wysokościowo chodnik dowiązano do rzędnych istniejącego chodnika. W rejonie przejść dla pieszych niweletę dowiązano do rzędnych krawędzi dróg powiatowej i krajowej. Na odcinku chodnika poza rowem przydrożnym niweletę chodnika poprowadzono po terenie, a na końcu opracowania dowiązano do projektowanej zatoki autobusowej. Niweleta chodnika poprowadzona jest w spadku od 0,2 do 2,5% z wyjątkiem odcinka stanowiącego dojście od przejścia do chodnika znajdującego się poza rowem, gdzie spadek wynosi 5%. Przekroje normalne Chodnik - szerokość 1,5m - szerokość dojść do przejścia dla pieszych 4,0m - szerokość poboczy 0,5m - pochylenie poprzeczne chodnika 2% Zatoka autobusowa - szerokość 3,0 m - długość krawędzi zatrzymania 20,0 m - pochylenie poprzeczne w stronę jezdni 2% - szerokość peronu 2,0 m Konstrukcja nawierzchni Zaprojektowano następującą konstrukcję: Konstrukcja chodnika: - 6 cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana, - 3 cm podsypka grysowa 2/5 mm, - 10 cm podbudowa z piasku stabilizowanego cementem C1,5/2≤ 4,0MPa, Zaprojektowano obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 6x20 cm. Na styku z istniejącymi nawierzchniami jezdni zaprojektowano krawężnik betonowy 20x30 cm, zaniżony, o wyniesieniu 2 cm nad poziom nawierzchni. Konstrukcja zatoki autobusowej: - 8 cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana, - 3 cm podsypka grysowa 2/5 mm, - 20 cm podbudowa z chudego betonu, - 16 cm podbudowa z piasku stabilizowanego cementem C3/4≤6,0 MPa, - 15 cm warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem C1,5/2≤4,0 MPa, Na długości zatoki zaprojektowano obramowanie krawężnikiem betonowym 20x30 cm na ławie z betonu C8/10 wyniesionym nad krawędzi jezdni 12 cm oraz krawężnikiem zaniżonym od 0 do 12 cm na długości 4 m na początku i końcu zatoki. Chodnik obramowano obrzeżem betonowym 8x30 cm na podsypce cementowo piaskowej. Odwodnienie. Na długości zatoki autobusowej zaprojektowano nowy przebieg rowu przydrożnego zlokalizowanego za chodnikiem. W celu zapewnienia ciągłości rowu po prawej stronie drogi krajowej zaprojektowano pod chodnikiem 2 przepusty betonowe Ø 0.6m z kołnierzowym zakończeniem. W km 0+042,4 zaprojektowano przepust prostopadle do chodnika długości 8,5 m. W km 0+132,90 zaprojektowano przepust długości 6,5 m pod kątem 65,5°, oraz umocnienie dna rowu i skarp na wysokości 1 m kamieniem naturalnym na podsypce cementowo piaskowej na długości 2,5 m na wylocie i 2,0 m na wlocie. Roboty ziemne. Roboty ziemne obejmują: - wykopy pod konstrukcję zatoki, - wykopy pod konstrukcję chodnika, - wykopy pod fundamenty przepustów, - nasypy Roboty ziemne należy wykonywać zgodnie z normą PN-S-02205 „Drogi samochodowe, roboty ziemne”. 3.3. Szczegółowy zakres robót określają dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna szczegółowe wykonania i odbioru robót budowlanych (wg załącznika nr 7 do siwz). UWAGA! Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez DrogMost Lubelski Sp. z o.o. ul. Wrotkowska 1B, Lublin dla zadania „Budowę zatoki autobusowej w km 37+100 drogi krajowej nr 82 w m. Albertów”, oraz obowiązującymi przepisami i normami. 3.4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie gotowym do przystąpienia do użytkowania oraz przygotuje dokumentację odbiorową. 3.5. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie produkty określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 7) pochodzące od konkretnych producentów są określone parametrami technicznymi i użytkowymi, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, składając określony w pkt. 11.5.6. Wykaz produktów równoważnych wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych produktów równoważnych potwierdzającymi, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych (zał. Nr 7), Zamawiając opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywane w wyżej wymienionych normach, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, składając określony w pkt. 11.5.7. Opis rozwiązań równoważnych wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych rozwiązań równoważnych, potwierdzającymi równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 7).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2020 poz. 299) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Puchaczowie numer konta: 80 8693 0006 0000 0172 2006 0015 z dopiskiem: „Wykonanie wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Albertów przy drodze krajowej nr 82”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 5. Wykaz produktów równoważnych określający ich nazwy (symbole, typy), zawierający porównanie pomiędzy parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi) produktów opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 7) i produktów oferowanych przez wykonawcę wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych produktów równoważnych potwierdzającymi, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje produkty równoważne. 6. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzających równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7) wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych rozwiązań równoważnych, potwierdzającymi równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7) – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach