Przetargi.pl
Dostawa z montażem mebli, urządzeń i akcesoriów stanowiących wyposażenie ćwiczeniowego gabinetu kosmetycznego na kierunku Biokosmetologia, w ramach projektu „Przyrodniczy MIT program dostosowania Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie do wyzwań Nauki 2.0” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POWER

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa z montażem mebli, urządzeń i akcesoriów stanowiących wyposażenie ćwiczeniowego gabinetu kosmetycznego na kierunku Biokosmetologia, w ramach projektu „Przyrodniczy MIT program dostosowania Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie do wyzwań Nauki 2.0” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POWER
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem mebli, urządzeń i akcesoriów stanowiących wyposażenie ćwiczeniowego gabinetu kosmetycznego na kierunku Biokosmetologia, w ramach projektu „Przyrodniczy MIT program dostosowania Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie do wyzwań Nauki 2.0” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POWER. Na skład wyposażenia gabinetu składają się: Fotel kosmetyczny elektryczny 1 szt; Fotel kosmetyczny manualny 1 szt; Taboret kosmetyczny 3 szt; Stolik kosmetyczny 2 szt; Lampa Lupa 2 szt; Podgrzewacz do wosku 1 szt; Aparat do kawitacji 1 szt; Aparat do mikrodermabrazji 1 szt; Darsonval 1 szt; Urządzenie do mezoterapii mikroigłowej 1 szt; Frezarka do manicure/ pedicure hybrydowego 1 szt; Wapozon aparat do nawilżania skóry 1 szt; Lampa led do manicure/ pedicure hybrydowego 1 szt; Aparat do infuzji tlenowej 1 szt; Laser kosmetyczny IPL - 1 szt; Stolik do manicure 2 szt; Prysznic świetlny urządzenie do terapii światłem 1 szt; Autoklaw laboratoryjny 1 szt; Urządzenie do depilacji światłem 1 szt; Urządzenie wielofunkcyjne do badania skóry i włosów 1 szt; 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: 1/ dostawę wraz z wniesieniem, montażem i uruchomieniem przedmiotu zamówienia o wymogach i parametrach technicznych w załączniku nr 1 do SIWZ, oraz przeszkolenie w zakresie obsługi urządzenia. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywa się na koszt wykonawcy w miejsce wskazane odpowiednio do danej części w załączniku nr 1. 2/ Zagwarantował serwis gwarancyjny na przedmiot zamówienia. 3/ Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia wynoszącej co najmniej: Fotel kosmetyczny elektryczny - 12 miesięcy; Fotel kosmetyczny manualny – 12 miesięcy; Taboret kosmetyczny – 12 miesięcy; Stolik kosmetyczny – 12 miesięcy; Lampa Lupa – 12 miesięcy; Podgrzewacz do wosku – 12 miesięcy; Aparat do kawitacji – 24 miesiące; Aparat do mikrodermabrazji – 24 miesięce; Darsonval – 24 miesięce; Urządzenie do mezoterapii mikroigłowej – 24 miesięce; Frezarka do manicure/ pedicure hybrydowego – 24 miesięce; Wapozon aparat do nawilżania skóry – 24 miesięce; Lampa led do manicure/ pedicure hybrydowego – 12 miesięcy; Aparat do infuzji tlenowej – 12 miesięcy; Laser kosmetyczny IPL - 12 miesięcy; Stolik do manicure - 12 miesięcy; Prysznic świetlny urządzenie do terapii światłem - 12 miesięcy; Autoklaw laboratoryjny – 24 miesięce; Urządzenie do depilacji światłem - 12 miesięcy; Urządzenie wielofunkcyjne do badania skóry i włosów - 12 miesięcy. 4/ Gwarancja liczona będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. 5/ Przedmiot zamówienia będzie spełniał wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce (PN) oraz norm prawnych bezpieczeństwa Unii Europejskiej. 6/ Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, 7/ Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia w terminie do 28 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 7. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu w każdej z części oceniane będą na podstawie kryterium: 1/Cena oferty brutto (C) – 60 % - największą ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najniższą cenę ofertową brutto, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej. Wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru: Cmin/Co x 60 pkt = X gdzie: Cmin – najniższa cena z ocenianych ofert niepodlegających odrzuceniu, Co – cena oferty ocenianej, 60 – waga procentowa ocenianego kryterium, X – wartość punktowa ocenianego kryterium. 2/ Termin wykonania (T) - 40% - największą ilość punktów otrzyma oferta, w której Wykonawca zaproponuje najkrótszy termin wykonania, pozostali Wykonawcy otrzymają procentowo mniej. Uwaga! Termin wykonania należy określić w dniach kalendarzowych. Zostaną odrzucone te oferty, które zawierają termin wykonania dłuższy niż 28 dni kalendarzowych. Wartość punktowa obliczana będzie wg wzoru: Tn/To x 40 pkt = X gdzie: Tn – najkrótszy termin wykonania spośród ocenianych ofert, To – termin wykonania badanej oferty, 40 – waga ocenianego kryterium, X – wartość punktowa ocenianego kryterium. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w kryterium nr 1, 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony formularz dotyczący opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 ze zmianami). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 6.4. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.4.1. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 6.4.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.4.3. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany „Lider”. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców „Partnerów” wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach