Przetargi.pl
DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM FOTELI DO SALI KONCERTOWEJ W BUDYNKU PSM I STOPNIA W ŚWIDNIKU

Państwowa Szkoła Muzyczna I st. w Świdniku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Króla Pole
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 516 856 , fax. 814687047
  • Data zamieszczenia: 2019-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. w Świdniku
    ul. Króla Pole 5
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 817 516 856, fax. 814687047
    REGON: 27823800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psm.swidnik.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM FOTELI DO SALI KONCERTOWEJ W BUDYNKU PSM I STOPNIA W ŚWIDNIKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem foteli (214 szt.) w pomieszczeniu sali koncertowej umiejscowionej w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Rodziny Wiłkomirskich w Świdniku. 2. Zaproponowane fotele winny spełniać następujące zasady ogólne: a) Należy stosować fotele przeznaczone do intensywnego użytkowania w obiektach użyteczności publicznej. b) Tapicerka powinna cechować się dużą odpornością na zabrudzenia, wchłanianie płynów i uszkodzenia mechaniczne. Gramatura tapicerki 165 g/m2 +/- 5%. c) Oferowany fotel musi być produktem seryjnym. d) Dane techniczne:  materiał: trudno zapalny oraz niewydzielający produktów rozkładu i spalania, określonych jako bardzo toksyczne – 100% poliester, welur;  fotele muszą być trwale montowane do podłoża, łączone w rzędy ze wspólnymi podłokietnikami, o całkowitej wysokości min. 880 mm (tolerancja +/- 5mm), szerokości w osiach 550 mm (tolerancja +/- 5mm), głębokości siedziska min. 465 mm (tolerancja +/- 5mm) i głębokości po złożeniu 500 mm (tolerancja +/- 50 mm);  odporność na ścieranie tapicerki: min. 100 000 cykli wg skali Martindel’a;  konstrukcja: stelaż stalowy;  wypełnienie: wysokogatunkowa pianka PU (wymagane atesty na trudno zapalność i nietoksyczność). Szczegółowy opis parametrów minimalnych i równoważnych został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przed dostawą i montażem foteli, Zamawiający, pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy, wymaga przedstawienia do akceptacji projektu warsztatowego docelowego fotela, rozmieszczenia foteli na sali oraz sposobu montażu oraz okazania jednego egzemplarza gotowego fotela do akceptacji projektanta. 3. Rysunek zawierający rzut pomieszczenia sali koncertowej pokazujący rozmieszczenie zamawianych foteli stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia winna umożliwiać Zamawiającemu prowadzenie statutowej działalności. Realizowane przez Wykonawcę zamówienie nie może stwarzać zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w budynku Zamawiającego lub w jego otoczeniu. W przypadku występowania kolizji terminowych, Wykonawca zobowiązuje się do czasowego ograniczenia zakresu realizowanego zamówienia lub zmniejszenia jego uciążliwości w sposób umożliwiający Zamawiającemu realizację statutowych obowiązków. 5. Wymagany okres gwarancji dla zrealizowanego przedmiotu zamówienia – minimum 3 lata. 6. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad, usterek i braków stwierdzonych przy odbiorze lub zgłoszonych w okresie gwarancji, w terminie 7 dni. 7. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół wykonania zamówienia, b) fakturowanie jednorazowe na podstawie protokołu wykonania zamówienia, c) płatne przelewem w terminie do 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury. d) podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 8. Kod CPV: 39.11.31.00-8 – Fotele 9. Przed dostawą (nie wraz z ofertą) wymagane jest dostarczenie n/w certyfikatów i atestów: a) Atest wytrzymałościowy dla oferowanego fotela w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2016, poziom 4 (intensywny); b) Atest wytrzymałościowy dla pianek siedziska fotela na 200 000 cykli wg normy PN – EN ISO 3385:2014, właściwości wg PN – EN ISO 5999:2013 w klasie V (warunki użytkowania – bardzo ciężkie); c) Klasyfikacja Ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich wg normy PN-EN 1021.1 oraz PN-EN 1021.2 dla oferowanego układu tapicerskiego i sklejki; d) Klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania wg kryteriów normy PN/88/B/02855 dla oferowanego układu tapicerskiego i sklejki e) Atest Higieniczny Z certyfikatów musi bezpośrednio wynikać, że dotyczą one oferowanego modelu fotela.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oświadczenia wymienione w Rozdziale VI, punkt 1, podpunkt a) i b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w zakresie którym dotyczą danego wykonawcy), - komplet katalogów i folderów (lub innych materiałów prezentujących proponowany model fotela; zdjęcia, rysunki i inne materiały powinny prezentować oferowany produkt w formie, umożliwiającej zapoznanie się z detalami i rozwiązaniami szczegółowymi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach