Przetargi.pl
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj remontu Domu Studenckiego T-19 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 8 we Wrocławiu - AC/BZP/158/2013

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
  • Data zamieszczenia: 2013-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj remontu Domu Studenckiego T-19 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Wittiga 8 we Wrocławiu - AC/BZP/158/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wykonaj remontu Domu Studenckiego T-19 przy ul. Wittiga 8 we Wrocławiu. 2. Wszystkie roboty objęte przedmiotem zamówienia mają być wykonane w oparciu o: - Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowe wytyczne Zamawiającego dotyczące wymaganej jakości i zakresu - program funkcjonalno-użytkowy opracowany przez A3D PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA mgr inż. arch. Jan Kołodziej (lipiec 2012) - koncepcję budowlaną (rysunki) opracowaną przez A3D PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA mgr inż. arch. Jan Kołodziej (kwiecień 2013), - projekt wykonawczy branży elektrycznej i niskoprądowej opracowany przez ELEKTRON Zakład Usług Elektryczno-Budowlanych Marek Szafran (grudzień 2012), - pozostałe załączniki do SIWZ. 3. Zakres prac obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej (z wyłączeniem pomieszczeń stołówki na parterze i w pomieszczeniach przyziemia): a) projekt budowlany wielobranżowy b) projekty wykonawcze w branżach: - architektonicznej (z zachowaniem warunków zawartych w wytycznych Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu - załącznik do SIWZ) - konstrukcyjnej (Zamawiający dysponuje ekspertyzą dotyczącą możliwości powiększenia otworów drzwiowych - załącznik do SIWZ), - instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w zakresie podłączenia projektowanych przyborów sanitarnych do wykonanej już instalacji (Zamawiający dysponuje dokumentacją powykonawczą wymiany pionów i poziomów wod-kan i instalacji p.poż - załącznik do SIWZ), - wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie wszystkich pomieszczeń budynku (Zamawiający dysponuje opinią kominiarską - załącznik do SIWZ), - instalacji elektrycznych i niskoprądowych - koordynacja i aktualizacja załączonego projektu, - instalacji SAP, DSO i SMA - dostosowanie do obecnych przepisów przeciwpożarowych, - nowej instalacji antenowej, - schodów zewnętrznych (w oparciu o PFU i projekt wykonawczy remontu schodów w DS. T17 - załączniki do SIWZ) c) STWIOR d) aktualizacja istniejącej instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku. 2) Roboty w branży budowlanej: a) roboty rozbiórkowe b) roboty murowe c) tynki d) poszerzenie otworów drzwiowych, e) izolacje przeciwwilgociowe, f) posadzki, g) okładziny ścian, h) malowanie, i) stolarka okienna, j) stolarka drzwiowa, k) sufity podwieszane, l) roboty wykończeniowe, m) oznakowanie ewakuacyjne. 3) Roboty w branży instalacji sanitarnych: a) podłączenie wszystkich przyborów sanitarnych, b) montaż wodomierzy oraz kompletnego systemu radiowego odczytu danych, c) udrożnienie i uzupełnienie instalacji wentylacji. 4) Roboty w branży instalacji elektrycznych i niskoprądowych a) demontaże, b) instalacje elektryczne: oświetleniowa, gniazd wtykowych, c) instalacja strukturalna, d) instalacja antenowa dla I piętra, e) instalacja telefoniczna, f) instalacja SAP, DSO i SMA, g) instalacja monitoringu, h) instalacja kontroli dostępu do drzwi oraz systemu kontroli wykorzystywania urządzeń elektrycznych, i) instalacja zasilania wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie, j) włączenie i uruchomienie wykonanej instalacji systemu detekcji gazu w kuchniach, k) wyposażenie zamontowanych liczników energii elektrycznej w kompletny system radiowego odczytu, l) przeniesienie światłowodu z pomieszczenia rozdzielni głównej do głównego punktu dystrybucyjnego z utrzymaniem połączenia światłowodowego z TV STYK 5) Wyposażenie wnętrz 6) Remont schodów zewnętrznych 7) Remont pomieszczeń zsypowych i komory zsypowej 8) Remont zewnętrznej klatki ewakuacyjnej 9) Prace porządkowe Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia placu budowy do stanu użytkowego (do zakwaterowania), tj. kompleksowego posprzątania polegającego m.in. na dokładnym umyciu: okien (wraz z konserwacją okuć obwiedniowych okiennych), drzwi, podłóg, sprzętu AGD, odkurzeniu mebli, posprzątaniu węzłów sanitarnych i innych potrzebnych pracach porządkowych. 10) Prace zabezpieczające Przed rozpoczęciem prac wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia istniejących (nowych) instalacji, w tym między innymi: - monitoringu obiektu, - SAP, DSO i SMA - detekcji gazu, - centralnego ogrzewania (zwłaszcza zawory regulacyjne i pomiarowe pod stropem przyziemia, zawory przy grzejnikach) 4. Zamawiający zaleca prowadzenie prac z zastosowaniem metodyki zarządzania określonej w metodologii zgodnej z PRINCE2. 5. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 6. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji m.in. programie funkcjonalno-użytkowym należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. 7. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 1 sierpnia 2014 r. Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej: 3 miesiące od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 190 000 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie terminu wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach