Przetargi.pl
Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Częściowa przebudowa garażu wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz przebudowa zjazdu do garażu w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie przy ul. Wspólnej 30

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi ogłasza przetarg

  • Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6232649 , fax. 22 6232315
  • Data zamieszczenia: 2013-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
    ul. Wspólna 30 30
    00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6232649, fax. 22 6232315
    REGON: 00006388000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minrol.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Częściowa przebudowa garażu wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz przebudowa zjazdu do garażu w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie przy ul. Wspólnej 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: Częściowa przebudowa garażu wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz przebudowa zjazdu do garażu w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie przy ul. Wspólnej 30, polegającego na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy i obejmującego: Etap I - wykonanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego), Etap II - wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - klauzula społeczna. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni 2 osoby bezrobotne lub młodociane w celu przygotowania zawodowego. Przez osobę bezrobotną należy rozumieć osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415, z późn. zm.), skierowaną z urzędu pracy lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, albo zgodnie z analogicznymi przepisami obowiązującymi w innym państwie, w którym siedzibę albo miejsce zamieszkania ma Wykonawca. Zatrudnienie osób bezrobotnych lub młodocianych przy realizacji zamówienia powinno trwać od dnia zawarcia umowy do dnia 14.11.2014 r. W terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu kopii dokumentacji dotyczącej zatrudnienia osób bezrobotnych lub młodocianych, tj. w szczególności umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą bezrobotną lub młodocianą albo wygaśnięcia tego stosunku pracy, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej lub młodocianej terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od dnia rozwiązania lub wygaśnięcia tego stosunku pracy. Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej o rozwiązaniu lub wygaśnięciu stosunku pracy. W terminie 14 dni od dnia zatrudnienia innej osoby bezrobotnej lub młodocianej, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. obowiązków. W tym celu Zamawiający może w każdym czasie żądać przedstawienia dokumentacji dotyczącej zatrudnienia osób bezrobotnych lub młodocianych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie wskazanym w żądaniu. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia 2 osób bezrobotnych lub młodocianych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 20 zł za każdy dzień roboczy niezatrudnienia takiej osoby. Przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 740000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.minrol.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach